Får jag se din fitta
Jo jag vill
Vill se nu
Får jag se din fitta
Fitta först
Vill se din fitta nu
Fittan rakad?
Få se
Vill se fitta nu
Skickar du bild på din fitta om jag skickar på katten
Jag vill ju se din fitta nu
Osv osv osv...
Herregud, försök åtminstone skaffa lite game innan du börjar tigga fitta.
Fyfaaaan vad jobbigt det är att läsa om #304. Bläddrar genom tråden för o hitta rebus om honom när varannan inlägg handlar om ”bajs hank”. Ingen bryr sig när gamla demens gubbar som har inget att förlora blir uthängda, när en bra premium gädda fångas så skiter ni ner tråden med en massa jävla trams. Finns det ens mod som moddar denna tråd? Håll er till fuckning topic. Så jävla irriterande. Ta ert skit någon annan stans
Fyfaaaan vad jobbigt det är att läsa om #304. Bläddrar genom tråden för o hitta rebus om honom när varannan inlägg handlar om ”bajs hank”. Ingen bryr sig när gamla demens gubbar som har inget att förlora blir uthängda, när en bra premium gädda fångas så skiter ni ner tråden med en massa jävla trams. Finns det ens mod som moddar denna tråd? Håll er till fuckning topic. Så jävla irriterande. Ta ert skit någon annan stans
Får jag se din fitta
Jo jag vill
Vill se nu
Får jag se din fitta
Fitta först
Vill se din fitta nu
Fittan rakad?
Få se
Vill se fitta nu
Skickar du bild på din fitta om jag skickar på katten
Jag vill ju se din fitta nu
Osv osv osv...
Herregud, försök åtminstone skaffa lite game innan du börjar tigga fitta.
Det är helt fantastiskt hur efterblivna och okreativa dessa varelser är.
Förnamn: Samma som hockeymålvakten Henrik Lundqvists bror.
Andranamn: Motsatsen till storebror, d.v.s. den av dina bröder som inte är en storebror är en *****bror.
Efternamn: Först kommer alfabetets tredje sista bokstav som också är ordet för ett mindre vattendrag. Lägg på ordet för den del av kusten som består av sand och där folk ligger och solar.
Födelsedatum: Samma som Thomas Fogdö men inte samma år.
Bostadsort: Studentstaden närmast norr om Stockholm med en gammal domkyrka och där idrottsanläggningen Studenternas IP ligger.
Äntligen. Har vi bildbekräftelse? Och vad är det med svenska pedofilmän och thaikvinnor/asiater? Han ser ju välskött ut och har säkert inga problem med att attrahera svenska kvinnor.
Västerländska män med asiatfruar är oftast autistiska/störda med pedofildrag. Kolla in redditsidan r/hapas där halv-asiater pratar om deras störda västerländska pappor: https://www.reddit.com/r/hapas/s/0325SnsXqj