2023-11-09, 10:35
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalz
Jag tycker det ser ut som att vattnet börjar där och det blir då naturligt mörkare (mer kalk, blixten slår inte i porslinet direkt osv).

En kukbild med en toa med bruna kalkavlagringar är väl inte så erotiskt det heller iofs
Citera
2023-11-09, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
En kukbild med en toa med bruna kalkavlagringar är väl inte så erotiskt det heller iofs
Nej verkligen inte.
Citera
2023-11-09, 10:36
Medlem
#307 var ju smart att använda sitt riktiga namn, lätt att hitta på är Facebook.
Citera
2023-11-09, 10:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Intressant det du säger, men så vitt jag vet stämmer det inte.

Jag tror du pratat om han som sade sig ha "en närstående " som väntar på ett cancerbesked. Samma gädda som sade något om att han kanske skulle ta sitt liv.
Att han sedan i samtalet pratade om sin sambo hade inget med sjukdomsbeskedet att göra.

Och en sak till, vad säger att allt som gäddor skriver eller säger ens är sant. Flertalet gäddor har farit med osanningar avseende ålder, arbete, namn och att det av någon outgrundlig anledning a l l t i d är "första gången " de pratat med ett (fiktivt) barn.

Sensmoral,

Lite inte på vad en Gädda säger eller gör.
Min fetning. Men när de skryter om att de har satt på en eller flera fjortisar tidigare så är de 100 procent trovärdiga, eller hur?
Citera
2023-11-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Old school motiv, en gädda hoppandes upp ur vattnet. I fronten av tatueringen skall det vara en banderoll med texten "Gädda no.306".

Fast när vi ändå pratar om tatueringar så vad hade ni tyckt om att tvångstatuera samtliga gäddor? Deras nummer placerat på sidan på vänster underarm.

I pannan, blir tydligt bra.
Citera
2023-11-09, 10:46
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Plockas de kanske bort från sidan vid självmord?
Han är inte bortplockad.

Jag gick in på sajten sökte på 'samvete' och han dök upp som förväntat. Förstår inte riktigt varför länken inte funkar på det där sättet.
Citera
2023-11-09, 10:47
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Han är inte bortplockad.

Jag gick in på sajten sökte på 'samvete' och han dök upp som förväntat. Förstår inte riktigt varför länken inte funkar på det där sättet.

Ah, ska kolla. Har inget minne om vem han är.
Citera
2023-11-09, 10:51
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Okej, skumt.

Men #164 sägs ha tagit sig själv av daga iallafall. Och med tanke på vad han tidigare har dömts för så var det väl det enda rätta beslutet som han tagit i sitt värdelösa skitliv.

Jag tycker de hade vart bättre om han tog tag i sina problem o int ta sitt liv o lämna sina anhöriga och närstående i sorg
Citera
2023-11-09, 10:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Han är inte bortplockad.

Söker jag på samvete får jag upp 184, inte 164. Äcklet på parkeringen i Fruängen.
Citera
2023-11-09, 10:53
Medlem
Crankyshake2s avatar
#307 har en bild på en bebis (antagligen ett barnbarn) på sin facebook. Barnet ligger på mage naken så man ser rumpan 😳 vem lägger ens ut sånt på Facebook? Känns ännu mer suspekt i detta sammanhang.
Citera
2023-11-09, 10:58
Medlem
Squamas avatar
Haha! Bild på fittan vs katten var riktigt rolig köphandel. Även att han skulle vara 15 när hela auran utstrålar utvecklingsstörd gubbtjyv. Synd det stannade vid telefonsamtal.
Citera
2023-11-09, 11:04
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Är du säker på att han är ryss?

Han låter mer som en polack.
Som nån skrev, Patrik frågar om han är från Ryssland och han svarar ja. Dessutom tycker åtminstone jag att han låter rysk och framför allt ser jävligt rysk ut. En typisk polack ser manligare ut, antingen muskulös eller fet och hårig. Den här rödlätta lilla pedofilen ser ut som en tvättäkta Eurovision-bög. Jag kan faktiskt se honom i svart läppstift och paljetter. Klär man upp honom som en liten emobög kan jag lova dig att Sjöbo-pillan inte hade bangat på den röven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in