Citat:
Ursprungligen postat av
Bazecoon
Många nyheter och Många olika sorters airbombs men jag såg inte till några av funkes Thunderkings sorter från föra säsongen. får se om det dyker upp något mer på sidan lite senare. Hur står sig Warnings emot funkes Thunderkings / Scream shorts?
När du får jackpot bland Warnings och dom med ren titansalut dyker upp så är det rätt jämt. Inte skjutit den samtidigt med Funkes vid samma tillfälle så svårt att säga vilken som smäller högst. Men jag tyckte iallafall att knallen i Scream Shots var bättre än i Thunderkingsen. Men Warning är inte dum alltså. Sett till priset så är den bra. Dock får man räkna med att där är brokadeffekt blandat, så det gäller väl att man gillar den effekten. Thunderkingsen går relativt lågt med. Inga av dom är dåliga dock. Det är mina top tre vad gäller smäll i den kalibern med dagens mått mätt
Gillar man tjut så är Scream Shotsen väldigt nice, sjukt snygg silversnurra i dom. Dock får man passa på för dom kommer inte in i år. Inte heller Thunderkingsen från förra året, däremot ska det komma någon motsvarighet

Var ju dock sjukt kul för oss nördar att där är "Link Triad Brand"-loggan på dom