2023-11-06, 09:25
Medlem
Www.fyrverkerioutlet.se är tillbaka.
Citera
2023-11-07, 14:19
Medlem
Någon som vet om ÖoB/Jem&Fix får in några nyheter i år?
Citera
2023-11-07, 21:04
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
För några år sedan smällde jag av en cobra 6 utanför huset.
Visst var det en jävla smäll, men det roligaste var att ALLA grannar kom ut ur huset och undrade vad fan det var som small.

Har för mig det ska finnas ännu värre saker än cobra 6 nu, så kommer nog beställa det och smälla av till nyår.

Har funderat på nån riktigt stor raket också så folk tror det är månen som sprängts i bitar men vet inte om det finns nån riktigt kraftig.

Otroligt att en sån här mupp lyckas hitta den här tråden inför VARJE nyår.
Såna som du som gör att fyrverkerier kommer att vara helt förbjudna inom en väldigt snar framtid
Citera
2023-11-07, 21:07
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveh

Många nyheter och Många olika sorters airbombs men jag såg inte till några av funkes Thunderkings sorter från föra säsongen. får se om det dyker upp något mer på sidan lite senare. Hur står sig Warnings emot funkes Thunderkings / Scream shorts?
Citera
2023-11-07, 21:34
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveh
Rage och street art är ju samma tårta haha.
Men rage ser ut att komma från vulvan/Linders?
Citera
2023-11-08, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazecoon
Många nyheter och Många olika sorters airbombs men jag såg inte till några av funkes Thunderkings sorter från föra säsongen. får se om det dyker upp något mer på sidan lite senare. Hur står sig Warnings emot funkes Thunderkings / Scream shorts?

Alla dom är slut på Funke lagret, vet någon i sthlm köpte många och Ljudbyggaren i Hyllinge har kvar ganska många av dom men scream shot är slut där också. Lär komma några fler saker från Funke så förhoppningsvis dyker någon TK variant upp där innan försäljningen.
Citera
2023-11-08, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Otroligt att en sån här mupp lyckas hitta den här tråden inför VARJE nyår.
Såna som du som gör att fyrverkerier kommer att vara helt förbjudna inom en väldigt snar framtid

Så du tror fyrverkerier kommer förbjudas bara för att jag smäller av en stor jävla raket?
Citera
2023-11-08, 12:14
Medlem
RostigHyvels avatar
Hörde att Mustang från extreme är omgjord och ska ha mer gram i sig. Någon som testat den nya varianten? Hur var den i så fall?
Citera
2023-11-08, 13:51
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Alla dom är slut på Funke lagret, vet någon i sthlm köpte många och Ljudbyggaren i Hyllinge har kvar ganska många av dom men scream shot är slut där också. Lär komma några fler saker från Funke så förhoppningsvis dyker någon TK variant upp där innan försäljningen.

Jo har hört något liknande angående funke men tack för info. Har du haft warning ? Dessa verkar iaf knalla på riktigt bra.
Citera
2023-11-08, 14:15
Medlem
Citat:
Jo har hört något liknande angående funke men tack för info. Har du haft warning ? Dessa verkar iaf knalla på riktigt bra.

Testade någon för ett gäng år sedan men kommer inte riktigt ihåg i jämförelse med Funkes. Airbombs är inget jag skjuter mycket av.
Citera
2023-11-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHyvel
Hörde att Mustang från extreme är omgjord och ska ha mer gram i sig. Någon som testat den nya varianten? Hur var den i så fall?
Här har du en video på det dom måste vara nya varianten: https://m.youtube.com/watch?v=wA_knLT1q9o&pp=ygUZZXh0cmVtZSBmaXJld29ya3M gbXVzdGFuZw%3D%3D

Dem har lagt in en del crackling och en hel del blink (lite för mycket blink enligt mig iaf). Men annars så har man ju alltid hört att det är redigt drag i knallarna i Mustangen!
Citera
2023-11-09, 00:16
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

När du får jackpot bland Warnings och dom med ren titansalut dyker upp så är det rätt jämt. Inte skjutit den samtidigt med Funkes vid samma tillfälle så svårt att säga vilken som smäller högst. Men jag tyckte iallafall att knallen i Scream Shots var bättre än i Thunderkingsen. Men Warning är inte dum alltså. Sett till priset så är den bra. Dock får man räkna med att där är brokadeffekt blandat, så det gäller väl att man gillar den effekten. Thunderkingsen går relativt lågt med. Inga av dom är dåliga dock. Det är mina top tre vad gäller smäll i den kalibern med dagens mått mätt

Gillar man tjut så är Scream Shotsen väldigt nice, sjukt snygg silversnurra i dom. Dock får man passa på för dom kommer inte in i år. Inte heller Thunderkingsen från förra året, däremot ska det komma någon motsvarighet Var ju dock sjukt kul för oss nördar att där är "Link Triad Brand"-loggan på dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in