2023-11-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Fast kanske hon inte gör hos honom? Det behöver ju inte vara samma tider hos honom och har hon dessutom sovit mellan Örebro till Linde, vilket en 1.5 åring garanterat gör efter en hel dag på förskolan, så kanske hon orkar vara uppe lite längre än till 18...Jag menar det är ju så sent som 16-16:30 han åker den vägen så sover hon 30 min då så klarar hon nog att vara uppe till 20-21...
Såklart inte behöver vara samma hos honom. Belle sover antagligen inte kl 18 varje kväll hos Linn heller. Nu verkar ju Simmes träning vara slut tidigare på kvällen, än när han spelade i andra laget.

Oavsett tycker jag att det verkar jobbigt för lilla Belle.
Citera
2023-11-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Såklart inte behöver vara samma hos honom. Belle sover antagligen inte kl 18 varje kväll hos Linn heller. Nu verkar ju Simmes träning vara slut tidigare på kvällen, än när han spelade i andra laget.

Oavsett tycker jag att det verkar jobbigt för lilla Belle.
Ja fruktansvärt skulle jag säga, att göra så varje kväll... en sak om det var 1 gång i veckan eller möjligtvis 2 men varje kväll...inte okej när man är förälder att välja sig själv först på det viset.
Citera
2023-11-08, 21:10
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Kollade reklamen nu och hon säger faktiskt ”klitorisvibrator” 😂😂 vilket framstegfrån förra reklamen!
Men för övrigt var det ju bara ”det här är en blomma, det här är en tulpan, den här har många användningsområden”
Kom igen Linn, VILKA användningsområden? 😄 Berätta!

HUR kan företaget betala henne för den usla reklamen?

Fattar inte heller hur de kan låta henne promota deras produkter en gång till.
Citera
2023-11-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Fattar inte heller hur de kan låta henne promota deras produkter en gång till.
Hon har ju dessutom varit väldigt tydlig med att hon aldrig använder sexleksaker. Årets minst trovärdiga reklam?
Citera
2023-11-08, 21:27
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Hon har ju dessutom varit väldigt tydlig med att hon aldrig använder sexleksaker. Årets minst trovärdiga reklam?

Exakt, har stor lust att maila dom och fråga hur de kan låta en sån som Linn göra reklam för deras produkter.
Citera
2023-11-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Exakt, har stor lust att maila dom och fråga hur de kan låta en sån som Linn göra reklam för deras produkter.

Gör de!!
Citera
2023-11-08, 21:37
Medlem
Någon som vet varför reklamen för vaccin försvann?
Citera
2023-11-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Någon som vet varför reklamen för vaccin försvann?
Den låg kvar tidigare på story idag
Citera
2023-11-08, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Den låg kvar tidigare på story idag
Ja, men tänkte på inlägget som hon hade med kombination av en vlogg.
Citera
2023-11-08, 21:49
Medlem
Vad gäller Belle är orosanmälan på sin plats, ingen av föräldrarna ser till hennes bästa.

Någon som har koll på vad Tindras pappa gör om dagarna?

Gabriel verkar likt Marcus ändå vettiga, deras döttrar bör bo hos de på heltid.

Dock skrev någon innan att Gabriel helst hade velat ha varannan helg, så vad vet vi om honom? Han verkar utåt sätt sköta sina veckor med Juvelia
Citera
2023-11-08, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Vart får du 8000kr ifrån? Du vet ju inte vad hyran ligger på för ägaren och lånen ovanpå. Med all rätt ska man få tjäna några extra tusen för att man hyr ut sin dyrbara bostadsrätt.. slitage på möbler bland annat inräknat.. uthyraren måste få något i gengäld.

Jo absolut, helt rätt jag bara menade att Linns perfekta idé av det hela inte är så perfekt. Hon spolar ner 15k i månaden i toaletten. Jo fast en etta, kom igen, lånet är cirka 8 Max 10k i månaden. Har bott i Stockholm hela mitt liv och jobbat med låneansökninhar, jag vet även med dagens ränta. Men såklart en investering att köpa och hyra ut till sånna som Linn
Citera
2023-11-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigRos
Vad gäller Belle är orosanmälan på sin plats, ingen av föräldrarna ser till hennes bästa.

Någon som har koll på vad Tindras pappa gör om dagarna?

Gabriel verkar likt Marcus ändå vettiga, deras döttrar bör bo hos de på heltid.

Dock skrev någon innan att Gabriel helst hade velat ha varannan helg, så vad vet vi om honom? Han verkar utåt sätt sköta sina veckor med Juvelia

Marcus är vettig! Utbildad ekonom och civilingenjör och arbetar idag på Saab i Karlsskoga som systemsäkerhetsingenjör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in