2023-11-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Utgick bara från att Linn har skrivit att barnen sover kl 18

Skulle gissa att det inte är några problem att hålla henne vaken en timme till.
Somna i bilen lär hon ju dock göra
Citera
2023-11-08, 20:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Nekar hon i någon kommentar eller vad är det jag inte ser?

Ja det är en som svarar att hon hyr via airbnb och hon svarar "haha nej" och visst hon kanske inte hyr via airbnb bokstavligen men det är ju en liknande sida och som sagt en lägenhet som inte hyrs ut som en hyresrätt. Det är ju troligen därför hon inte vill berätta ärligt som sagt eller visa upp mer av lägenheten. Hon svarar i princip enbart på de som grattar henne och tycker att hon har en fin lägenhet...

imageupload.io/msDSNaHMtoY9oX6
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-11-08 kl. 20:31.
Citera
2023-11-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Det är många som kör denna sträcka dagligen. Det skulle jag absolut inte oroa mig för

Vad har det med saken att göra..att många kör denna sträckan dagligen? Olyckor händer ändå och folk somnar framför ratten.

Men det här är bara en sak som JAG skulle oroa mig över, ifall mina barn kördes fram och tillbaka i mörkret. Jag skulle också oroa mig över ifall Simons kompisar är bra barnvakter eller i värsta fall pedofiler.. som förälder oroar man sig över många saker.
Citera
2023-11-08, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Reklam för Sinful igen

Ja det är ju kopplat till det enda vi garanterat vet att hon är bra på😂 (göra barn alltså)
Citera
2023-11-08, 20:35
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Nja bra och bra pris. Om personen som äger har lån så kostar den garanterat inte mer än 8000kr i månaden för den personen, allt som allt. Så det är ju nästan dubbla att hyra gentemot att köpa mot lån. Så hon är totalt blåst och personen som äger den skratttar hela vägen till banken.

Men sa ju att hon inte ägde eller hyrde första hand! Hon kan bli utsparkad vilken dag som helst.

Vart får du 8000kr ifrån? Du vet ju inte vad hyran ligger på för ägaren och lånen ovanpå. Med all rätt ska man få tjäna några extra tusen för att man hyr ut sin dyrbara bostadsrätt.. slitage på möbler bland annat inräknat.. uthyraren måste få något i gengäld.
Citera
2023-11-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikaellaX
Vad har det med saken att göra..att många kör denna sträckan dagligen? Olyckor händer ändå och folk somnar framför ratten.

Men det här är bara en sak som JAG skulle oroa mig över, ifall mina barn kördes fram och tillbaka i mörkret. Jag skulle också oroa mig över ifall Simons kompisar är bra barnvakter eller i värsta fall pedofiler.. som förälder oroar man sig över många saker.

Okej. Jag kanske uttryckte mig dumt, har ingen statisk på hur många som somnar bakom ratten vid 19 på kvällen.
Av egen erfarenhet av att köra mycket bil (vilket många som bor på landet gör) på dygnets alla timmar så skulle jag säga att nej. Jag är inte orolig för att somna bakom ratten.

Jag hade inte oroat mig för att mina kompisar skulle vara pedofiler (jag lämnar barnen till pwroNer jag litar på. Som naturligtvis skulle kunna vara pedofiler, men då går det inte att lita på en enda människa någonsin).

Naturligtvis får du oroa dig bäst du vill. Jag tycker inte det är en befogad oro
Citera
2023-11-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Vart får du 8000kr ifrån? Du vet ju inte vad hyran ligger på för ägaren och lånen ovanpå. Med all rätt ska man få tjäna några extra tusen för att man hyr ut sin dyrbara bostadsrätt.. slitage på möbler bland annat inräknat.. uthyraren måste få något i gengäld.

Det finns regler för hur mycket man får ta betalt. Dessa är satta utifrån att man ska få tillbaka kostnaden för lägenheten (inte gå plus). Och där har man även rätt att såsom du nämner ta ut en (liten) extra kostnad om lägenheten är möblerad
Citera
2023-11-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nu nekar hon att hon hyr den via typ airbnb, hon vill verkligen låtsas om som att hon hyr den i typ första eller andrahand. Det kommenteras att hon är "värd detta".... att hon som är framgångsrik har råd att bo på två ställen och de vill se mer... vilket de givetvis inte kommer få. Vill så gärna länka till hyresannonsen men vill inte bli blockad, vilket jag skulle bli. Varför inte bara stå för att det är en lägenhet som alltid står tom och är tillgänglig just för pendlare eller de som ska vara i Stockholm en helg och inte vill bo på hotell.

Återigen "tvingar" hon fram kommentarer om hur lika hon och tindra är. Är en bild på hon och hennes syster som små och enligt hennes följare så är hon och tindra kopior, fanny och Belle är jättelika och att man kunde tro att det var tindra och Juvelia på bilden först. Är hennes följare verkligen så efterblivna och blinda eller kommenterar de enbart positivt för att få vara kvar i karusellen så att säga.
Många skriver nog så för att slippa bli blockade. Underhållning är trots allt underhållning.
Citera
2023-11-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Första jag tänkte på! HOn kommer somna direkt från förskolan till Linde och kanske t o m på vägen hem också! Lattjo lajban att lägga henne sedan och så ska hon upp tidigt morgonen efter!
Nä S, lägg ner din "karriär" inom hockeyn. Nu är du ensamstående och då kan du tyvärr inte välja dig själv framför ditt barn.

Ja det där upplägget kommer aldrig funka för ett så litet barn.
Citera
2023-11-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Reklam för Sinful igen
Vågar hon berätta vad hon gör reklam för, eller blir det som förra gången ”fina, gulliga saker” som hon skulle ge till en kompis? 😄
Citera
2023-11-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Utgick bara från att Linn har skrivit att barnen sover kl 18
Fast kanske hon inte gör hos honom? Det behöver ju inte vara samma tider hos honom och har hon dessutom sovit mellan Örebro till Linde, vilket en 1.5 åring garanterat gör efter en hel dag på förskolan, så kanske hon orkar vara uppe lite längre än till 18...Jag menar det är ju så sent som 16-16:30 han åker den vägen så sover hon 30 min då så klarar hon nog att vara uppe till 20-21...
Citera
2023-11-08, 20:51
Medlem
Kollade reklamen nu och hon säger faktiskt ”klitorisvibrator” 😂😂 vilket framstegfrån förra reklamen!
Men för övrigt var det ju bara ”det här är en blomma, det här är en tulpan, den här har många användningsområden”
Kom igen Linn, VILKA användningsområden? 😄 Berätta!

HUR kan företaget betala henne för den usla reklamen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in