2023-11-08, 18:22
Medlem
Hej flashbackare för sjuttioelfte gången känner jag att det är dags att försöka sluta med benzo beroende men jag behöver råd! Skulle jag kunna gå över till lyrica eller tramadol, ksk kratom? för att slippa den värsta biten av avtändningen pluggar så jag inte har möjlighet att försvinna några veckor? eller är jag bara en bitch som borde kämpa igenom det…. all hjälp uppskattas

(ursäktar användarnamnet var typ 14-15 tyckte sånt var acceptabelt och kul då)
Citera
2023-11-08, 18:28
Medlem
Lägg in dig en vecka för avgiftning, så får du Stesolid som hjälp. Det går bra att plugga när man är inneliggande.
Citera
2023-11-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negersten
Hej flashbackare för sjuttioelfte gången känner jag att det är dags att försöka sluta med benzo beroende men jag behöver råd! Skulle jag kunna gå över till lyrica eller tramadol, ksk kratom? för att slippa den värsta biten av avtändningen pluggar så jag inte har möjlighet att försvinna några veckor? eller är jag bara en bitch som borde kämpa igenom det…. all hjälp uppskattas

(ursäktar användarnamnet var typ 14-15 tyckte sånt var acceptabelt och kul då)
20-21 år och benzotorsk? Aj aj aj, du har satt dig i en jävla rävsax. Skulle inte rekommendera dig att gå över till tram eller lyrica, värre rävpiss finns inte. Sök dig till vården om du verkligen vill sluta. Att försöka på egen hand är oftast lönlöst och slutar nästan alltid värre än det var innan.

Lycka till, hoppas verkligen du tar dig ur skiten medan du är så pass ung. Du har hela livet framför dig!
Citera
2023-11-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Lägg in dig en vecka för avgiftning, så får du Stesolid som hjälp. Det går bra att plugga när man är inneliggande.

Går på folkis så behöver närvaron vill inte bli av med mitt csn :/
Citera
2023-11-08, 18:40
Moderator
Kraftkarls avatar
Bensodiazepiner --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2023-11-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
20-21 år och benzotorsk? Aj aj aj, du har satt dig i en jävla rävsax. Skulle inte rekommendera dig att gå över till tram eller lyrica, värre rävpiss finns inte. Sök dig till vården om du verkligen vill sluta. Att försöka på egen hand är oftast lönlöst och slutar nästan alltid värre än det var innan.

Lycka till, hoppas verkligen du tar dig ur skiten medan du är så pass ung. Du har hela livet framför dig!

Missbrukar skit fram och tillbaka sen jag varit 15 men du rätt i vad du säger! tack!
Citera
2023-11-08, 20:51
Medlem
Airwave92s avatar
Vad är det för doser du missbrukar?
Citera
2023-11-08, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negersten
Missbrukar skit fram och tillbaka sen jag varit 15 men du rätt i vad du säger! tack!
Har också varit där! Började skjuta heroin när jag var 17. Men lovar dig, det går att vända och få något fint av livet! Idag är jag 40+ och varit drogfri i 13 år. Nåja, med enstaka undantag.... Kämpa kämpa kämpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in