Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Frisyr kan man ju alltid ändra men jag tycker inte alls att det ser ut som samma person i ansiktet. Jag har ingen aning men jag tror inte att hästen symboliserar nåt särskilt, kan det inte bara vara så att den är nån slags staty (konst?) de har på kontoret?
Förhoppningsvis så är chefen och kollegorna bara en del av hans sjuka fantasier. Visst förekommer det pedofilringar men att det skulle vara flera kollegor på ett företag som gemensamt vill knulla på en liten tjej tror jag faktiskt inte. Fy fan, hoppas äcklet har fått förklara sig ordentligt inför chefen. Den skammen alltså. "Jo, jag har suttit och sexchattat med och groomat en 14-åring på arbetstid... Och jo, jag drog in dig och två andra kollegor också och sa att ni också vill vara med."
Edit: Såg nu vad hästen ska symbolisera och det finns häststatyer på alla kontor. Ingenting att haka upp sig på i sammanhanget.
Nä det ser mer ut som CEO:n. Finns en video på sidan. Lite märkligt företag faktiskt? Sektliknande som någon påstod. Chefen har bla titeln "Spiritual Leader".
Men skulle gärna nysta lite mer i detta, med risk för att oskyldiga dras med. Varför drar #304 ens in chefen i chatten? Finns det någon som har den fantasin, att man knullar på kontoret, och så är chefen med?? Det låter ju helt bisarrt.
Hur vet vi föresten att det är det företaget som #304 jobbar(jobbade) på?