2023-11-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nangi
Nej, det är inte han. Inte ens likt... igen.

Dessa filter är luriga Gäddan har ett ganska alldagligt utseende. Tur då att den rätta identiteten äntligen är hittad och bekräftad.

Någon som vet om gädda 304 jobbar kvar?
Citera
2023-11-08, 13:58
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dessa filter är luriga Gäddan har ett ganska alldagligt utseende. Tur då att den rätta identiteten äntligen är hittad och bekräftad.

Någon som vet om gädda 304 jobbar kvar?
Ja denna gång håller jag med om att det är rätt person. Den jäveln som hängde ut AN borde stängas av på livstid. Vore intressant veta hans arbetsplats och om han är fimpad. Den har ju ännu inte lagts ut i tråden.
Citera
2023-11-08, 14:01
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Han såg inte ut att vara 23 som han påstod.
Ser ut som 30-35 helt klart. Har inte klassiskt svenska drag heller. Troligen en förälder av utländskt påbrå. Öststatiska drag.
Citera
2023-11-08, 14:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ser ut som 30-35 helt klart. Har inte klassiskt svenska drag heller. Troligen en förälder av utländskt påbrå. Öststatiska drag.

Va? Tycker du? Jag tycker att han ser ut som en typisk medelklassvenne med universitetsexamen och kontorstjänst.
Citera
2023-11-08, 14:13
Medlem
palikirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Frisyr kan man ju alltid ändra men jag tycker inte alls att det ser ut som samma person i ansiktet. Jag har ingen aning men jag tror inte att hästen symboliserar nåt särskilt, kan det inte bara vara så att den är nån slags staty (konst?) de har på kontoret?

Förhoppningsvis så är chefen och kollegorna bara en del av hans sjuka fantasier. Visst förekommer det pedofilringar men att det skulle vara flera kollegor på ett företag som gemensamt vill knulla på en liten tjej tror jag faktiskt inte. Fy fan, hoppas äcklet har fått förklara sig ordentligt inför chefen. Den skammen alltså. "Jo, jag har suttit och sexchattat med och groomat en 14-åring på arbetstid... Och jo, jag drog in dig och två andra kollegor också och sa att ni också vill vara med."

Edit: Såg nu vad hästen ska symbolisera och det finns häststatyer på alla kontor. Ingenting att haka upp sig på i sammanhanget.
Nä det ser mer ut som CEO:n. Finns en video på sidan. Lite märkligt företag faktiskt? Sektliknande som någon påstod. Chefen har bla titeln "Spiritual Leader".

Men skulle gärna nysta lite mer i detta, med risk för att oskyldiga dras med. Varför drar #304 ens in chefen i chatten? Finns det någon som har den fantasin, att man knullar på kontoret, och så är chefen med?? Det låter ju helt bisarrt.

Hur vet vi föresten att det är det företaget som #304 jobbar(jobbade) på?
Senast redigerad av palikir 2023-11-08 kl. 14:16.
Citera
2023-11-08, 14:24
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Nu har arbetsplatsen för gädda 304 klarnat.

Intressant mest för att gäddan plockar in tankar om gruppsex med ett barn på kontoret. Där han nämner en chef och kollega i chatten.

Känns som ett större modernt it-konsultföretag. All info på engelska. Nästan lite sektkännsla är min tolkning när jag tittar på deras hemsida.

Rebus till arbetsgivare:

Ordet Internet minus inter. Lägg ihop med ord för ljus på engelska.

Konstigt att avslöjandet av gäddans identitet dröjde med så många kollegor där "alla vet det mesta om alla"

Det finns en bild på en fullstor vit konstgjord häst på hemsidan. Inte är det gäddan som sitter gränsle på den? Suddig bild.

Företagets ledord, eller vad man ska kalla det, blir otroligt roliga när man tänker på allt #304 skrev i chatten. 🤭
-Our culture of sharing
-We trust each other
-We are all equal
-We are role models
-We love passionated people
Citera
2023-11-08, 14:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Nä det ser mer ut som CEO:n. Finns en video på sidan. Lite märkligt företag faktiskt? Sektliknande som någon påstod. Chefen har bla titeln "Spiritual Leader".

Men skulle gärna nysta lite mer i detta, med risk för att oskyldiga dras med. Varför drar #304 ens in chefen i chatten? Finns det någon som har den fantasin, att man knullar på kontoret, och så är chefen med?? Det låter ju helt bisarrt.

Hur vet vi föresten att det är det företaget som #304 jobbar(jobbade) på?

Ja, hur vet vi det? Det går att hitta mycket om företaget online men inget som kopplar gäddan till företaget. Tvivlar på att precis allt skulle plockas ner så fort, men vad vet jag. Spritual leader låter jävligt suspekt men det betyder ju verkligen inte att man vill vara med och gruppvåldta ett barn tillsammans med sina anställda. Nog för att alla peddon är sexmongon per definition men vad i helvete är det för dårskap att sitta och fantisera om att chefen ska vara med och förgripa sig på ett barn?! Håller med - bisarrt är ordet här!

Japp, jag tycker också att det ser ut som CEO:n.
Citera
2023-11-08, 14:27
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Nu har arbetsplatsen för gädda 304 klarnat.

Intressant mest för att gäddan plockar in tankar om gruppsex med ett barn på kontoret. Där han nämner en chef och kollega i chatten.

Känns som ett större modernt it-konsultföretag. All info på engelska. Nästan lite sektkännsla är min tolkning när jag tittar på deras hemsida.

Rebus till arbetsgivare:

Ordet Internet minus inter. Lägg ihop med ord för ljus på engelska.

Konstigt att avslöjandet av gäddans identitet dröjde med så många kollegor där "alla vet det mesta om alla"

Det finns en bild på en fullstor vit konstgjord häst på hemsidan. Inte är det gäddan som sitter gränsle på den? Suddig bild.

Hur hittade du arbetsplatsen?

Finns ingen rebus på chefs-fantasi-pojken?

Hur kan man vara så ”störd i hela hövet”
(Som Patrik brukade säga)
Citera
2023-11-08, 14:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hur hittade du arbetsplatsen?

Finns ingen rebus på chefs-fantasi-pojken?

Hur kan man vara så ”störd i hela hövet”
(Som Patrik brukade säga)

Förnamn är samma som hockeyspelande Henkes hockeyspelande brorsa.

Efternamnet är alfabetets tredje sista bokstav (vattendrag) + sista ordet i Miami Beach översatt till svenska.

Skriven i universitetsstaden 7 mil norr om Sthlm.
Citera
2023-11-08, 14:40
Medlem
GloriousBastards avatar
Enligt https://email-checker.net/check så säger den att mailaddressen till gädda #304s "namn.efternamn@företaget.com" finns. Sen kan de ju ha någon annan med samma namn som jobbar där så det är väl inget vattentätt bevis..
Citera
2023-11-08, 14:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloriousBastard
Enligt https://email-checker.net/check så säger den att mailaddressen till gädda #304s "namn.efternamn@företaget.com" finns. Sen kan de ju ha någon annan med samma namn som jobbar där så det är väl inget vattentätt bevis..

Ah! Inte så vansinnigt vanligt namn dock så det är väl kanske rätt då.
Citera
2023-11-08, 15:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Förnamn är samma som hockeyspelande Henkes hockeyspelande brorsa.

Efternamnet är alfabetets tredje sista bokstav (vattendrag) + sista ordet i Miami Beach översatt till svenska.

Skriven i universitetsstaden 7 mil norr om Sthlm.

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in