Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.KlockRingare
Vad har det här inlägget att göra med att en del av Antarktis verkar vara på väg att smälta bort? Jag antar att du menar att det på något sätt har samband med artikeln jag länkade till, eftersom du citerar mitt inlägg.
Att du är sjuk betvivlar jag inte, med tanke på de feberdrömmar du beskriver i ditt inlägg
Vad är Genesis? Citera det som du påstår säger att vi inte lever på en planet m.m.
Det finns inga gamla kartor på nätet. Bilder som sägs vara avbildningar av gamla kartor kan man hitta. Hur får man bekräftat att det är äkta kartor som avbildats?
Vem som helst kan rita en karta av en påhittad värld och påstå att det är verkligheten.
NASA har inte ritat några gamla kartor. Det är något du drömt fram i dina feberfantasier.
Var kan man läsa något om att påven har en stjärnkikare?
Du måste nog återkalla dina drömfantasier och leta efter någon form av källhänvisning.
Jag fattar inte varför folk hänvisar till bibeln som också beskriver jorden som rund.
Tror dem att Gud är dum i huvet och skapar en platt planet som går emot all logik mått och alla bilder på jorden och videos och alla andra planeter är glober.
Gått klick i hjärnan på dem
Var står det att dem ska hårdbevaka förresten så smälter isen mycket snabbt nu.
Finns bara is står inget i genesis att det finns nåt där
Allt bara upprepas som mantra hela tiden i tråden inget nytt.
Dem kan ju betala nån då för att åka upp i rymden och ta ett foto på den platta jorden inte nåt har skett på 50 år.
Finns bara i fantasier som ett barnprogram sa för flera årsen
Blue marble är taget med en hasselbladskarta 1973 på jorden inget data där heller men det har ju sagts i tråden tidigare.
Kom med nåt nytt plattjordare