2023-11-07, 19:46
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ovan är det senaste inlägget jag hittar där Lysturken sammanfattar vilka som saknar rebus. Sen dess har följande tillkommit:

#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#176 Kalle Anka sumpar julen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Bossgäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#280 Barnkär i Eskilstuna
#294: Vällingbyvreden

Totalt får jag det till 32 gäddor som Flashback inte lyckats identifiera. Med reservation för att jag har missat någon rebus på någon av dem jag nyss räknade upp.

Så för den som vill gräva finns det jobb att göra!
fast Kalle finns det rebus på: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-11-07, 19:50
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
fast Kalle finns det rebus på: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Stämmer. Jag hittade den i min lista nu. Tack.
Citera
2023-11-07, 20:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Vad är det för typ av terapeut? Jag tänkte först en terapeut för att terapera pedofiler, men, en terapeut som hjälper utsatta barn kanske?

Oavsett, otroligt oprofessionellt av en terapeut o hålla på att skrika o ha sig som hon gör iaf.
Håller med, otroligt oprofessionellt. Sara Nilsson ska göra konfrontationerna, hon är den bäste.
Citera
2023-11-07, 20:42
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ovan är det senaste inlägget jag hittar där Lysturken sammanfattar vilka som saknar rebus. Sen dess har följande tillkommit:

#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Bossgäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#280 Barnkär i Eskilstuna
#294: Vällingbyvreden

Totalt får jag det till 32 gäddor som Flashback inte lyckats identifiera. Med reservation för att jag har missat någon rebus på någon av dem jag nyss räknade upp.

Så för den som vill gräva finns det jobb att göra!

Dessa 2 är väl identifierade:

#280 https://dumpen.se/2023/09/20/barnkar-i-eskilstuna-napp-280/
Citat:
Ursprungligen postat av ddmp
Förnamn - NBA Washington Wizards number 55

Efternamn - Football Louisville Cardinals #25 Running Back. Hans förnamn som efternamn

&

#294 https://dumpen.se/2023/10/17/vallingbyvreden-napp-294/
Citat:
Ursprungligen postat av 1967-04-01
Ta en känd boxare född 1942, och kasta om för- och efternamn och du har vad han heter.
Citera
2023-11-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Gråt inte över spilld mjölk. Hon jobbar inte som terapeut där.
Skriker hon verkligen på stackars pedofilerna?

Exakt illa gubben, Lotta är inte terapeut. Det bygger på ett missförstånd. Dumpens offentliga terapeuter är Stella och Gula Blend-Thea i Kristianstad (Ursäkta vill du sitta på min näsa?). Dumpen är inte ens psykologer light utan måste googla fram adressen till "Psykakuten Stockholm". Gäddan får svar: Vårdvägen 5 och Ali Baba taxi lär köra honom till vanliga akuten för en tusing med den informationen.

Dumpen måste för fasiken åtminstone känna till Psykakuten i Stockholm innan man tar på sig dessa stora kostymer. Jag gillar Sara men det där samtalet med 304 var ett bottennapp deluxe.
Citera
2023-11-07, 23:10
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
Dessa 2 är väl identifierade:

#280 https://dumpen.se/2023/09/20/barnkar-i-eskilstuna-napp-280/

&

#294 https://dumpen.se/2023/10/17/vallingbyvreden-napp-294/
Tack för 280, den hade jag missat. 294 går däremot inte verifiera. Rebusen ger för lite information för att ringa in en bestämd person. Det finns för många som har det namnet. Har du mer exakt information om vem 294 är så vore jag tacksam för den.
Citera
2023-11-08, 01:58
Medlem
1754s avatar
Angående gädda 301. Visst han har gjort fel. Det är olagligt att ha sex med personer under 15 om man är över 15 själv.
Dock gick det inte så långt som att han hade sex med en person under 15 år.
När man läser chattloggen så är det Dumpen som leder samtalet till sex.
Vid konfrontationen så ser man helt klart hur ångerfull och dåligt han mår. Han ser ut som en lugn och snäll person som går att resonera med. Det ser man även på Saras och Patriks beteende som talar lugnt med han.

Eftersom han gör misstaget att ta sig till träffen så blir han uthängd och har fått hela livet förstört och självmordsrisken är troligtvis hög.

Och här på Flashback och Facebook sitter folk och sprider hat. Är man flintskallig så är man visst per automatik gammal och ful och är en riktig looser som aldrig får sig nått.

Prova skaffa något som heter empati och se människan.

Hade personen däremot våldtagit en människa så är jag 100% för ett plågsamt dödstraff.
Citera
2023-11-08, 02:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Angående gädda 301. Visst han har gjort fel. Det är olagligt att ha sex med personer under 15 om man är över 15 själv.
Dock gick det inte så långt som att han hade sex med en person under 15 år.
När man läser chattloggen så är det Dumpen som leder samtalet till sex.
Vid konfrontationen så ser man helt klart hur ångerfull och dåligt han mår. Han ser ut som en lugn och snäll person som går att resonera med. Det ser man även på Saras och Patriks beteende som talar lugnt med han.

Eftersom han gör misstaget att ta sig till träffen så blir han uthängd och har fått hela livet förstört och självmordsrisken är troligtvis hög.

Och här på Flashback och Facebook sitter folk och sprider hat. Är man flintskallig så är man visst per automatik gammal och ful och är en riktig looser som aldrig får sig nått.

Prova skaffa något som heter empati och se människan.

Hade personen däremot våldtagit en människa så är jag 100% för ett plågsamt dödstraff.
Du är medveten om att det är olagligt att skriva sexuellt till underåriga och att dickpics mm också är åtalbart, oavsett om du tar dig till en träff? Om du är så dum får du skylla dig själv, flintskallig eller inte.
Citera
2023-11-08, 02:23
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du är medveten om att det är olagligt att skriva sexuellt till underåriga och att dickpics mm också är åtalbart, oavsett om du tar dig till en träff? Om du är så dum får du skylla dig själv, flintskallig eller inte.

Han skickade inga dickpics enligt utlagd konversation.
Citera
2023-11-08, 02:32
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Han skickade inga dickpics enligt utlagd konversation.
Det var mer en generell upplysning.
Citera
2023-11-08, 08:36
Medlem
Undrar hur många som följer dumpen för att de tror de ” skyddar ” barn & hur många som enbart följer dumpen för att få lite skadeglädje? Tror många här inne faktiskt njuter mer av att se ” pedofiler ” förnedras än vad de bryr sig om baaaarnen.
Citera
2023-11-08, 09:44
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Undrar hur många som följer dumpen för att de tror de ” skyddar ” barn & hur många som enbart följer dumpen för att få lite skadeglädje? Tror många här inne faktiskt njuter mer av att se ” pedofiler ” förnedras än vad de bryr sig om baaaarnen.
Vad tycker du om Gäddorna, "pedofilerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in