2023-11-07, 01:11
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Kanske är helt ute och cyklar.
Men första timmen på Dumpen med bartendern (#303) så visades det en bild på ett par bröst ( ej naket )
Kanske finns kvar, dunno. Hittar det inte
Den verkar vara borta nu, kan ha helt felt, scrollade bara igenom.
Gädda nr 300 , där skrivs det " fin fitta" -wtf jag visade ju mig själv naken.
Vilken fitta var det?
Spelar ju ingen roll om det är AI-genererat.
https://sverigesradio.se/artikel/4317472

Vem sitter där och visar skötet? Är det Sara, eller betalas nån 18åring?
Pallar inte att läsa #300 igen.
Men nån jävel måste ju sitta betalad, eller så snos bilderna från internet.

Jag tror dumpen fular sig en hel del och på det sättet sprider BP.
Allt för att för att f¨ånga en gädda.
Med det sagt så stödjer jag Dumpen och swishar en hunking. ( Röd )

Har haft en känsla av att Dumpen visar och teasar mer än vad man får se i loggarna.
Den finns kvar. Drygt en tredjedels scrollande ned i chattloggarna.
Angående #300 så orkar inte jag heller med att läsa igenom det en gång till. Jag brukar bara kolla på en stillbild från videon där Rolle suger av en dildo när jag känner för att dra lite på smilbanden.
Vill dock minnas en konfrontation, någon som vägrade dyka upp på träffarna. Han dök upp först när de lockade ut honom för att köpa cigaretter. I det fallet så skrevs det att han alltid hade avbrutit kontakten när "barnen" vägrade skicka nakenbilder.

Trist att vara den 18-åringen (om det faktiskt var så det fungerade), det gör nog inte särskilt gott för självkänslan att veta att man jobbar med att försöka få sitt underliv att likna ett barns, för att sedan distribuera det till pederaster på Kik.. Visst att syftet är gott, men ändå. Fy fan
Citera
2023-11-07, 07:44
Medlem
Jag tar det för givet att ingen från Dumpen kommer råka illa ut för knark gäddan som avslöjades med massa knark.De anmälde ju inte honom för att vara knarklangare utan de anmälde honom för hot.
Det är idioten som skickade bilder på sitt vapen som kommer få dra det stora lasset här då det bara är han som gjort fel.
Att Dumpen anmälde honom för hot är ju bara hans fel och det var ju ingen som visste att han hade stachat en massa droger hemma.

Jag tycker uppriktigt synd om den killen för knark för 100 millar skojar man inte bort bara så där.

Någon kommer ju vilja ha tillbaka dom pengarna.
Citera
2023-11-07, 10:09
Medlem
Killen som spraang uppför rulltrappan.
Varför konfronterade dom honom direkt?

Hade väl varit bätre om nån medarbeter suttit brevid just innan och filmat?

Nu stack han ju som ett skott och man hann inte se så mycket av honom.
Citera
2023-11-07, 12:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Jag tar det för givet att ingen från Dumpen kommer råka illa ut för knark gäddan som avslöjades med massa knark.De anmälde ju inte honom för att vara knarklangare utan de anmälde honom för hot.
Det är idioten som skickade bilder på sitt vapen som kommer få dra det stora lasset här då det bara är han som gjort fel.
Att Dumpen anmälde honom för hot är ju bara hans fel och det var ju ingen som visste att han hade stachat en massa droger hemma.

Jag tycker uppriktigt synd om den killen för knark för 100 millar skojar man inte bort bara så där.

Någon kommer ju vilja ha tillbaka dom pengarna.
Dumpen hävdar de inte anmälde honom för knarkinnehavet, 1) Inte säkert de bryr sig om det, de kan såsom Dumpen vilja ha hämnd då är skyldigheten mindre viktigt. 2) Dumpen är inte att lita på, själva kriminellt förflutet, och givetvis säger de inte- aldrig att de tipsade om knarket. Och det vet ägarna.
Citera
2023-11-07, 13:27
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Killen som spraang uppför rulltrappan.
Varför konfronterade dom honom direkt?

Hade väl varit bätre om nån medarbeter suttit brevid just innan och filmat?

Nu stack han ju som ett skott och man hann inte se så mycket av honom.

Så där går ju alla deras konfrontationer till.
Citera
2023-11-07, 13:37
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Kanske är helt ute och cyklar.
Men första timmen på Dumpen med bartendern (#303) så visades det en bild på ett par bröst ( ej naket )
Kanske finns kvar, dunno. Hittar det inte
Den verkar vara borta nu, kan ha helt felt, scrollade bara igenom.
Gädda nr 300 , där skrivs det " fin fitta" -wtf jag visade ju mig själv naken.
Vilken fitta var det?
Spelar ju ingen roll om det är AI-genererat.
https://sverigesradio.se/artikel/4317472

Vem sitter där och visar skötet? Är det Sara, eller betalas nån 18åring?
Pallar inte att läsa #300 igen.
Men nån jävel måste ju sitta betalad, eller så snos bilderna från internet.

Jag tror dumpen fular sig en hel del och på det sättet sprider BP.
Allt för att för att f¨ånga en gädda.
Med det sagt så stödjer jag Dumpen och swishar en hunking. ( Röd )

Har haft en känsla av att Dumpen visar och teasar mer än vad man får se i loggarna.
Whatever.
De får fula hur mycket de vill så länge det inte är olagligt.
Tror du att man gullar med maffian?
Citera
2023-11-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Så där går ju alla deras konfrontationer till.

Det vet jag, men dom borde ju ha insett att när peddosarna ser dom komma gående med mobilen i högsta hugg så sticker dom.
Flera av dom ser man inte ens ansiktet på för dom döljer det och springer som fan.
Citera
2023-11-07, 18:21
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Napp #302 verkligen en bajsdålig konfrontation...

Sara ska konfrontera med Patrik som bifigur, thats it!!

Den där terapeuten och den andre gubben är helt värdelösa
Vad är det för typ av terapeut? Jag tänkte först en terapeut för att terapera pedofiler, men, en terapeut som hjälper utsatta barn kanske?

Oavsett, otroligt oprofessionellt av en terapeut o hålla på att skrika o ha sig som hon gör iaf.
Citera
2023-11-07, 18:25
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strumppappa
Jag har väldigt svårt att se att dumpen skulle utsättas för repressalier. De gängkriminella föredrar ju att gå på varandra i de egna leden då de inte är så benägna att anmäla eller vittna i domstol, det är ju en helt annan fråga med utomstående (även om de också stryker med ibland).

Mycket troligare är det ju att ilskan vänds mot peddot. Gängkriminella brukar väl inte vara så glada för de som ger sig på barn?
Gäller väl svenska MC-gäng som har någon form av hederskodex iaf. Blattegängen numera skiter i sånt, dom peddofilar gärna själv...

Men nu vet jag ju inte vilken typ av gäng det rör sig om?
Citera
2023-11-07, 19:24
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Stämningen känns en aning moloken härinne just nu. Vi har gått bet på två gäddor i rad nu då varken pederasten med kroppsdelar eller den senaste skelleftegäddan är identifierade. Så jag skapar två nya rebusrundor för dessa och så hoppas vi på det bästa!

Rebusrunda 25: Gädda med kroppsdelar #147

Kallar sig Magnus L, säger att han är 56 år och bor i Bromma samt jobbar för ett IT-bolag som har kontor inne i stan. Konfrontationen skedde utanför hotellet Elite Eden Park Hotel på Sturegatan 22 som ska ligga 20-25 min från kontoret om man promenerar. Han lär också vara sambo med en annan man.

https://dumpen.se/2022/09/12/gadda-med-kroppsdelar-napp-147-stockholm/

Rebusrunda 26: Förvånad gädda från Skellefteå #148

Kallar sig Anders Andersson och lär vara bosatt i lägenhet (uppger att han har balkong) i Anderstorp i Skellefteå. En medlem här på Flashback ser honom ibland på promenad och skulle eventuellt kunna ta reda på mer om tillfälle ges. Han uppger också att han gått 94 mil sedan han skaffade Runkeeper och har nog synts mycket på vägarna i området. Kan dock hända att han kommer synas mindre framöver nu. Skriver att han oftast solar och badar i Sjöbosand nära flygplatsen. Han hade också sol på sin balkong kl. 11:56 då han skrev att han satt och njöt där, samt även sol vid 15-tiden enligt ett foto och därmed alltså sannolikt eftermiddagssol.

https://dumpen.se/2022/09/15/forvanad-gadda-fran-skelleftea-napp-148/

Kom igen nu, gubbar! Nu plockar vi dom här jävla svinen!

Har du koll på någon av dessa gäddors identiteter? Skapa gärna en rebus så att de får sin välförtjänta kvart i rampljuset.

ALLA ska fram!

Tidigare olösta fall:

Rebusrunda 6: Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 14: LundFredde
Rebusrunda 16: Kalle D i Enköping
Rebusrunda 17: Garderobspedofilen i Kvidinge
Rebusrunda 18: Somaliern från Kista
Rebusrunda 19: Sandnegern från Jakobsberg
Rebusrunda 20: Darth pratar i telefon
Rebusrunda 21: I de grönaste buskarna
Rebusrunda 22: Standardgäddan
Rebusrunda 24: Håll tungan i mun, Micke
Ovan är det senaste inlägget jag hittar där Lysturken sammanfattar vilka som saknar rebus. Sen dess har följande tillkommit:

#160 Fackbody
#162 Mr Mouthful
#166 Vill barnet se min snabel
#167 Dramagäddan
#168 Jönköpingstomten
#171 Instagrammannen
#182 Big Chikour
#191 Gäddjoggen
#210 Våldsam ex-polis ville se om han klickar med barn
#223 Gäddan som simmade över sundet
#226 Skulle bara träffa Bengt
#245 Bossgäddan
#255 Gäddmockasinen
#256 Röntgengäddan
#264 Mys under filten
#273 Gustavsbergsgäddan
#274 Snabbgäddan
#280 Barnkär i Eskilstuna
#294: Vällingbyvreden

Totalt får jag det till 32 gäddor som Flashback inte lyckats identifiera. Med reservation för att jag har missat någon rebus på någon av dem jag nyss räknade upp.

Så för den som vill gräva finns det jobb att göra!
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-07 kl. 19:50.
Citera
2023-11-07, 19:25
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Vad är det för typ av terapeut? Jag tänkte först en terapeut för att terapera pedofiler, men, en terapeut som hjälper utsatta barn kanske?

Oavsett, otroligt oprofessionellt av en terapeut o hålla på att skrika o ha sig som hon gör iaf.
Gråt inte över spilld mjölk. Hon jobbar inte som terapeut där.
Skriker hon verkligen på stackars pedofilerna?
Citera
2023-11-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme

Det är ju kära Lotta som slaskade med stora plånboken och betalade Saras skulder hos Kronofogden. Lottas gubbe i bakgrunden har strikta order om att inte filma frugan in action då hen är lite kameraskygg. Sara har dock varit tvungen att blurra ett par gånger när gubben slarvat. Lite aggressiv ibland men ändå en helt ok vikarie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in