2023-11-01, 16:35
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janjanjanna
LDs KONTO HAR STÄNGTS NER PRISA GUD!

Hon förstod själv inte varför 😂😂😂

Hahahahahahahahahahaa underbart!

Fyfan vad rätt åt sopan.
Citera
2023-11-01, 16:47
Medlem
obscenitets avatar
Underbart! Nedstängning!
Hon menade förut att hon var så gammal (47) och blivit skolad i Palestina-Israel konflikten hela skolgången!! Och därför visste tillräckligt. Som om inte alla får lära sig det i skolan….
Hon sa det när hon skulle sätta dit en yngre kritiker.
Inte vet jag men det känns tvek på att Lady var direkt begåvad i skolan. Sen att plaina om sin stora kunskap och sedan lägga ut hamaspropaganda är bara skrattretande!
Citera
2023-11-01, 18:31
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Underbart! Nedstängning!
Hon menade förut att hon var så gammal (47) och blivit skolad i Palestina-Israel konflikten hela skolgången!! Och därför visste tillräckligt. Som om inte alla får lära sig det i skolan….
Hon sa det när hon skulle sätta dit en yngre kritiker.
Inte vet jag men det känns tvek på att Lady var direkt begåvad i skolan. Sen att plaina om sin stora kunskap och sedan lägga ut hamaspropaganda är bara skrattretande!

Den skolningen var nog rätt hårt präglad av den hållning sossarna hade på den tiden i Palestinafrågan. Hon gick väl ut gymnasiet 1993 ungefär gissar jag

Hoppas hon får sitt äckliga konstkonto avstängt också.
Senast redigerad av grodanskurt 2023-11-01 kl. 18:42.
Citera
2023-11-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Det var riktigt roligt. Jag kollade på hennes "konst"konto (där hon säljer självporträtt på sig själv naken och på sina könsorgan, så NSFL) och hon gissar att det har med Palestina att göra.....Undra hur lång tid det kommer att ta innan hon skyller på "judarna har tagit över världen" och andra konspirationsteorier.

Det är verkligen jättekul för hon är nog för dum för att överklaga på ett bra sätt. Men hennes man kanske gör det åt henne. Men verkligen roligt om hon tas bort från Instagram.

Hon har stängts ner tidigare och alltid kommit tillbaka, så det gör hon säkert denna gången också. men känns tryggt att inte lika mycket människor kommer nås av hennes skit nu en tid framöver. Det bästa vore ju om hon kunde reflektera kring ifall hon faktiskt HAR spridit antisemitism, men det vore väl för mycket begärt.
Citera
2023-11-01, 19:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janjanjanna
Hon har stängts ner tidigare och alltid kommit tillbaka, så det gör hon säkert denna gången också. men känns tryggt att inte lika mycket människor kommer nås av hennes skit nu en tid framöver. Det bästa vore ju om hon kunde reflektera kring ifall hon faktiskt HAR spridit antisemitism, men det vore väl för mycket begärt.

Tidigare så har det väl varit för att hon har spytt galla på heterosexuella (vita) män - nu gör hon det mot en minoritet. Så jag tror att hon kan få det lite knivigare, men den som lever får se.
Citera
2023-11-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Tidigare så har det väl varit för att hon har spytt galla på heterosexuella (vita) män - nu gör hon det mot en minoritet. Så jag tror att hon kan få det lite knivigare, men den som lever får se.
Hon är dessvärre tillbaka igen och det är business as usual. Man får väl se hur hennes radikalisering påverkar hennes ställning i de där kretsarna hon-absolut-inte-bryr-sig-om-fast-jo-det-gör-hon. Tror inte den är antisemitiska svängen kommer gratis för hennes varumärke.
Citera
2023-11-04, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Hon är dessvärre tillbaka igen och det är business as usual. Man får väl se hur hennes radikalisering påverkar hennes ställning i de där kretsarna hon-absolut-inte-bryr-sig-om-fast-jo-det-gör-hon. Tror inte den är antisemitiska svängen kommer gratis för hennes varumärke.

Lady Dahmer läser tråden! Hon hade screenshot på när jag skrev att hon var för dum för att överklaga smart. Det är hon tydligen inte! Hon lär minsann Oscar om sociala medier. Så det då.

Så Natasha. Om du är så feministisk varför har du inget vettigt jobb? Varför har du alltid låtit dig bli försörjd.

Parallellt rasar hon nu inte bara mot Israel utan även mot nya regler för arbetskraftsinvandring. Jag tror de är för att hon aldrig skulle klara att skaffa ett jobb med över 27000 själv. Det är roligt också att hon gör som andra feminister. Bosätter sig vitt och tryggt och har 1-2 alibikompisar. Dvs ”min kompis från Iran…”. I stället för att exempelvis på riktigt kommentera den ojämlikheten mot kvinnor som finns i utsatta förorter i förhållande till svenska förorter hon bor i. Att hon inte vågar kommentera islams homofobi eller det faktum att många använder det faktum att man ska täcka håret som en kontroll. Allt sagt av aktiva och begåvade muslimsks feminister. Var är du i de frågorna Natasha? När kulturen är sjud och du inte kan skylla på svenska män som Oscar som bara tar det?
Citera
2023-11-07, 15:12
Medlem
Hon rasar över allt och kan inte se nyanser i någonting.
Det är först när de som hon själv beundrar tar upp något som är NÅGOT mer komplext än den ena sidan som hon kan börja lyssna.
Läste att Bianca Meyer (judinna) skrev på sin instastory för någon vecka sen att hon var på Arlanda och hoppades att inget nazistmobb eller LD skulle komma dit.
Citera
2023-11-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Lady Dahmer läser tråden! Hon hade screenshot på när jag skrev att hon var för dum för att överklaga smart. Det är hon tydligen inte! Hon lär minsann Oscar om sociala medier. Så det då.

Så Natasha. Om du är så feministisk varför har du inget vettigt jobb? Varför har du alltid låtit dig bli försörjd.

Parallellt rasar hon nu inte bara mot Israel utan även mot nya regler för arbetskraftsinvandring. Jag tror de är för att hon aldrig skulle klara att skaffa ett jobb med över 27000 själv. Det är roligt också att hon gör som andra feminister. Bosätter sig vitt och tryggt och har 1-2 alibikompisar. Dvs ”min kompis från Iran…”. I stället för att exempelvis på riktigt kommentera den ojämlikheten mot kvinnor som finns i utsatta förorter i förhållande till svenska förorter hon bor i. Att hon inte vågar kommentera islams homofobi eller det faktum att många använder det faktum att man ska täcka håret som en kontroll. Allt sagt av aktiva och begåvade muslimsks feminister. Var är du i de frågorna Natasha? När kulturen är sjud och du inte kan skylla på svenska män som Oscar som bara tar det?
Jag tycker det är mer intressant att försöka förstå hur någon som inte har en aning om vad det innebär att vara feminist har kunnat bli en så känd ”feminist”. Hennes följare måste väl vara det största problemet. Vilka är de?
Citera
2023-11-07, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Jag tycker det är mer intressant att försöka förstå hur någon som inte har en aning om vad det innebär att vara feminist har kunnat bli en så känd ”feminist”. Hennes följare måste väl vara det största problemet. Vilka är de?

Det är väl de som är som hon. Misslyckade personer som vill skylla sina misslyckade liv och personliga tillkortakommanden på exakt alla andra än sig själva. I detta fall blir det männen, men i andra fall kan det bli invandrare, SD:are, "samhället", kapitalismen mm. Jag tycker det dräller av människor som tänker så i samhället och i hennes fall har hatet riktats mot män (och Israel/USA/SD).
Citera
2023-11-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar

Vad menar du med ”inte har en aning om vad det innebär att vara feminint”? Tror du har missuppfattat något viktigt här. Vad tror du egentligen att feminism/en feminist är? Måste man vara fattig för att vara feminist? Ha ett jobb? Vilket jobb som helst? Singel? Eller vad tänker du?

”Feminism är en samling rörelser och ideologier vars målsättning är att kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter som män och där feminismen verkar för kvinnors politiska, ekonomiska och sociala rättigheter.”

Ovan är saxat från Wikipedia. Feminism är alltså en RÖRELSE. Det är tankar, föreställningar och idéer över kvinnors rättigheter och kampen för att uppnå dem/jämställdhet.
Citera
2023-11-07, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hundtand
Vad menar du med ”inte har en aning om vad det innebär att vara feminint”? Tror du har missuppfattat något viktigt här. Vad tror du egentligen att feminism/en feminist är? Måste man vara fattig för att vara feminist? Ha ett jobb? Vilket jobb som helst? Singel? Eller vad tänker du?

”Feminism är en samling rörelser och ideologier vars målsättning är att kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter som män och där feminismen verkar för kvinnors politiska, ekonomiska och sociala rättigheter.”

Ovan är saxat från Wikipedia. Feminism är alltså en RÖRELSE. Det är tankar, föreställningar och idéer över kvinnors rättigheter och kampen för att uppnå dem/jämställdhet.

Tycker du den här valrossen manifesterar något som främjar kvinnors politiska ekonomiska och sociala rättigheter?

Eller vänta, du är en kommunisthora som tror att den här människan tillför kvinnor som kollektiv något, det är lulz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in