2023-11-07, 18:32
Medlem
TPLs avatar
Citerar mig själv här. Vad är det hon håller på med?
Citat:
Hon la upp samma (nästan identiskt om inte identiskt) inlägg först på kvällen 5/11 klockan 22:53:16, och igen 05:29:32 morgonen efter. Varför? 🤔
I dag har hon tagit bort inlägget som var upplagt i går morse men det som las upp kvällen innan ligger kvar.
Citera
2023-11-07, 18:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Angående den pågående fsg/ kommande flytt, måste bara påminna om delar av vad hon skrev inför förra flytten, det var långt...
Hon är inte impulsiv. Hon analyserar och utforskar och analyserar igen.
Tänker igen saken innan köp både en o fem ggr.

Undrar vad som brast, blev det för lite analys eller utforskning månntro?
Pengarna gick åt snabbare än vad dom kom in och nu är hon pressad och måste snabbt ta sig ur knipan hon försatt sig i.
Eller snarare - hon har aldrig tänkt sig för. Impulsiv till max. Rusar på utan att tänka alls.
En normal människa hade "sparat i ladorna" under goda tider men inte My. Pengarna har bränt i händerna på henne.
Citera
2023-11-07, 20:07
Medlem
TPLs avatar
Fp
Senast redigerad av TPL 2023-11-07 kl. 20:14.
Citera
2023-11-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Fp
Nu lade hon upp en gammal bild på sej själv där hon står med en pilatesboll, tror hon verkligen att vi inte ser det?
Citera
2023-11-07, 21:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morsan53
Nu lade hon upp en gammal bild på sej själv där hon står med en pilatesboll, tror hon verkligen att vi inte ser det?
Man blir verkligen inspirerad av en pt som säger

"Herregud vilken motvind jag har haft på senare tiden med min träningsmotivation 😅..."
Citera
2023-11-07, 21:12
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Man blir verkligen inspirerad av en pt som säger

"Herregud vilken motvind jag har haft på senare tiden med min träningsmotivation 😅..."
Åh, äntligen lite gymnastik! Det var länge sen.
Hur många platser har hon?
Citera
2023-11-07, 23:02
Medlem
Geburhas avatar
Citat:

Försöker förstå hur hon ens fått människor på tåget då hon inte verkar allt för kunnig inom området. Är hon legitimerad? Finns gesällbrev eller annan dokumentation?
Citera
2023-11-07, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Åh, äntligen lite gymnastik! Det var länge sen.
Hur många platser har hon?
Hon halvsprang ju efter fru Falsk igår kväll. Då blev hon nog påmind om sin gymnastiksal. För fru Falsk ska börja motionera och leva hälsosamt sa hon för ett par veckor sedan. My ska ju alltid ta efter så därav kvällens inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Försöker förstå hur hon ens fått människor på tåget då hon inte verkar allt för kunnig inom området. Är hon legitimerad? Finns gesällbrev eller annan dokumentation?
Det är tveksamt om hon haft någon betalande kund sedan hon öppnade. Personerna som varit där är en svägerska, en granne och en bekant. Hennes papper är oklara så skulle hon ha klarat pt-utbildningen så har hon visat på så många sätt att hon är helt olämpligt i yrket. Inte ens maskinerna uppvisade hon på rätt sätt.
Citera
2023-11-07, 23:42
Avslutad
23.30 leverans till grannarna förtjusning.🌵 https://postimg.cc/nsqvPcPR
Citera
2023-11-08, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
23.30 leverans till grannarna förtjusning.🌵 https://postimg.cc/nsqvPcPR
Upplagt på mymartens, utan tydlig reklammarkering och så har hon taggat blombutiken och Jobas
Citera
2023-11-08, 00:35
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det är tveksamt om hon haft någon betalande kund sedan hon öppnade. Personerna som varit där är en svägerska, en granne och en bekant. Hennes papper är oklara så skulle hon ha klarat pt-utbildningen så har hon visat på så många sätt att hon är helt olämpligt i yrket. Inte ens maskinerna uppvisade hon på rätt sätt.

Känns lite som tröstkunder om jag får säga det själv. Sådär som när föräldrarna sätter upp barnens hemska teckningar på kylskåpet.
Citera
2023-11-08, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Känns lite som tröstkunder om jag får säga det själv. Sådär som när föräldrarna sätter upp barnens hemska teckningar på kylskåpet.
Ja, det är en träffande förklaring över Mys trädgårdfloristisksarkitektinredningsskapande av frufalks parkeringsplats🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in