2023-11-06, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Friad från direkt mord. Hon visste på en gång vem som var gm men hon såg mellan fingrarna och berättade inte vad hon visste. Medhjälp, troligen.
Att det inte undersöktes ordentligt hur det låg till, är någonting som kommer fortsätta skava, tills någon tar tag i det som skaver och gräver upp stenen för att en gång för alla reda ut sanningen genom att bevisa lögnerna.
Citera
2023-11-07, 02:40
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Friad från direkt mord. Hon visste på en gång vem som var gm men hon såg mellan fingrarna och berättade inte vad hon visste. Medhjälp, troligen.

Preskriberat.
Citera
2023-11-07, 02:42
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Att det inte undersöktes ordentligt hur det låg till, är någonting som kommer fortsätta skava, tills någon tar tag i det som skaver och gräver upp stenen för att en gång för alla reda ut sanningen genom att bevisa lögnerna.

Hon har ju inte mördat LW!
Acceptera att hon är friad.
Citera
2023-11-07, 05:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Hon har ju inte mördat LW!
Acceptera att hon är friad.
Hur vet du det?
Om du läst hela förundersökningen och lyssnat på rättegångarna och tagit in medias rapportering, främst N3rikes Alleh@nda, som följde fallets samtliga dagar, hade du förstått vilken skyddad verkstad som byggts upp runt Hanna-Sofie.

Du vet väl att mord inte preskriberas?

Tids nog kommer rättvisan segra och då kan jag och många äntligen lägga locket på, när sanningen kommit fram.
Citera
2023-11-07, 06:07
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Hur vet du det?
Om du läst hela förundersökningen och lyssnat på rättegångarna och tagit in medias rapportering, främst N3rikes Alleh@nda, som följde fallets samtliga dagar, hade du förstått vilken skyddad verkstad som byggts upp runt Hanna-Sofie.

Du vet väl att mord inte preskriberas?

Tids nog kommer rättvisan segra och då kan jag och många äntligen lägga locket på, när sanningen kommit fram.

Jag vet det på samma sätt som du "vet" att MH inte mördade TT i Vetlanda.

HD har inte ens blivit åtalad. Det finns ingen dom mot henne. Inga bevis för att hon varit på plats vid mordet. Men henne förföljer du fortfarande 5 1/2 år efter mordet. Samtidigt som du kräver att domen mot MH ska accepteras.
Senast redigerad av smokeonthewater 2023-11-07 kl. 06:10.
Citera
2023-11-07, 06:18
Avslutad
Citat:
Jag vet det på samma sätt som du "vet" att MH inte mördade TT i Vetlanda.

HD har inte ens blivit åtalad. Det finns ingen dom mot henne. Inga bevis för att hon varit på plats vid mordet. Men henne förföljer du fortfarande 5 1/2 år efter mordet. Samtidigt som du kräver att domen mot MH ska accepteras.
Hahaha, vad rolig du är.
Det finns bevis och mycket konstiga ageranden och uttalanden som lätt hade kunnat sätta dit henne.
Hon placerade sig på brottsplatsen i förebyggande syfte, med "vänner".
Det går inte att jämföra dessa två kvinnor, eftersom dom är varandras motsatser.

Inga bevis? Beror på hur man väljer att "leta".
Citera
2023-11-07, 06:58
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Hahaha, vad rolig du är.
Det finns bevis och mycket konstiga ageranden och uttalanden som lätt hade kunnat sätta dit henne.
Hon placerade sig på brottsplatsen i förebyggande syfte, med "vänner".
Det går inte att jämföra dessa två kvinnor, eftersom dom är varandras motsatser.

Inga bevis? Beror på hur man väljer att "leta".

Polis och åklagare har ju i varje fall inte hittat några bevis mot henne.

Vad du inbillar dig har ju ingen betydelse för henne eller någon annan.

Håll dig du till dina dockusåpor och YouTube-kanaler. Det passar nog bättre för dig.
Senast redigerad av smokeonthewater 2023-11-07 kl. 07:17.
Citera
2023-11-07, 07:29
Avslutad
Citat:

Håll dig du till dina dockusåpor och YouTube-kanaler. Det passar nog bättre för dig.
Det är fler än jag som väntar på att "det" ska känta, då att historien kan få ett ordentligt slut.
Jag brukar läsa hela boken och inte sluta innan mördaren sitter inne, om det är för läskigt för dig, välj andra böcker.

Åklagarna motarbetades, kan man minst sagt säga.
Vad dom trodde, eller visste, har du ingen aning om.

Om man engagerar sig, så gör man egna efterforskningar och förlitar sig inte på liktänkande ryggdunkare på flashback
Citera
2023-11-07, 18:58
Medlem
Citat:
Det är fler än jag som väntar på att "det" ska känta, då att historien kan få ett ordentligt slut.
Jag brukar läsa hela boken och inte sluta innan mördaren sitter inne, om det är för läskigt för dig, välj andra böcker.

Åklagarna motarbetades, kan man minst sagt säga.
Vad dom trodde, eller visste, har du ingen aning om.

Om man engagerar sig, så gör man egna efterforskningar och förlitar sig inte på liktänkande ryggdunkare på flashback
Här har du en efterloska´`. RegEx: [01]{1}[13579]{1}[01]{1}[13579]{1}[0-9]{4}:Tiger
Gissa vem som kommer upp som gubben i lådan, serpentinen - Stefan Davidsson
Citera
2023-11-07, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SohnRayne
Här har du en efterloska´`. RegEx: [01]{1}[13579]{1}[01]{1}[13579]{1}[0-9]{4}:Tiger
Gissa vem som kommer upp som gubben i lådan, serpentinen - Stefan Davidsson
Nu får du förklara hur du menar
Citera
2023-11-07, 19:53
Medlem
Citat:
Nu får du förklara hur du menar
Ah okej.
RegEx koden urskiljer Stefan födelsedata från andra, det finns fåtal kollisioner.
Serpentin då menar jag orm. Jag ber om ursäkt för att informationen inte kom fram

Om du mot all förmodan skulle tycka det var intressant så:
länk: https://regex101.com

En kollision är iofs Johanna Möller.
ex: 7501150000:Tiger
Citera
2023-11-07, 20:14
Medlem
Citat:

Varför envisas du att kasta skit hela tiden så fort ngn vill hitta sanningen, är du rädd för att någonting ska komma fram, vad har du att vinna på att mörka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in