Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
När Jocke och hans bror bråkade genom videos för flera år sen, efter att Jocke beslutade att hans bröder inte var värda att ha karriärer på youtube längre, och bad folk avprenumerera. Då när hans bror Chrille sa att Jocke är en äkta psykopat som försökte mörda sina syskon när dom var barn, och smetade sitt egna blod på väggarna.. och hamnade på fosterhem..
då sa Jocke tillbaka i en video att det var för att syskonen var elaka.. som att Jocke erkände mordförsöket och blodsmetande, men som förklaring till mordförsöken så gav han den meningen om att småsyskonen var elaka mot Jocke och därför var det logiskt för honom som barn.. att försöka mörda syskon när dom sov.
Jocke kom sen på att mamman ville knarka med de yngre syskonen och hennes nya man som var far till syskonen.. och att hon därför skicka iväg Jocke till fosterfamilj eftersom Jocke var en hjälte redan som barn, och försökte därför rädda mammans liv från drogerna vilket inte uppskattades av den knarkande mamman.
Mamman ljög då om att Jocke försökte mörda syskonen eftersom det går till så i Sverige att föräldrar kan skicka iväg den jobbigaste av ungarna till fosterfamilj bara man säger till socialen att ungen är en mordlysten demonunge.
Vad händer då i Sverige om ett barn försöker mörda sina syskon för att barnet har fötts som en total psykopat?
Vart gör man av såna barn? Fosterhem eller finns det ens något annat man kan göra?
Man behöver inte ens uppge en anledning, det räcker med att gå till soc och säga "jag klarar inte av det här barnet, jag kan inte ta hand om honom" och så hamnar ungen i fosterhem.
Alla människor är inte lämpliga att bli föräldrar, och få man då ett extra krävande barn med speciella behov så är det inte alla föräldrar som är villiga att göra det som krävs för barnet, utan hellre lämnar barnet till socialen.
Så här beskriver mamman jocke som barn
"Joakim var redan då en utåtagerande, orolig pojke."
"När Joakim var cirka 2,5 år träffade jag en ny man. Joakim introducerades in i min mans släkt. Vi var som vilken familj som helst, förutom att Joakim var extremt livlig och utåtagerande."
"År 1989 föddes Joakims halvbror. Joakim blev alltmer utåtagerande, orolig och ibland aggressiv. När ytterligare två barn föddes 1991 så eskalerade Joakims problem. Jag hade inte all tid för honom när det fanns tre barn till i familjen." (låter som jocke ville vara i centrum hela tiden, precis som han är nu som vuxen)
"Han var aggressiv och misstanke fanns att han kunde skada sina småsyskon."
"Han ritade teckningar på knivar med blod på. Han hade konstiga tankar."
"I början på 1994 kulminerade hans beteende. En dag fick han ett sammanbrott, slog sönder saker, skrek. Det var fruktansvärt synd om honom."
Jag är helt övertygad om att Jocke var ett väldigt jobbigt och krävande barn, och hans mamma var helt enkelt inte förmögen att ta hand om ett sånt barn. Vilket är synd, hade han fått en vettig uppfostran hade han kanske aldrig blivit Jockeboi, människan som är beredd att göra vad som helst för att synas, som skriker "se mig" som ett litet barn även fast han är långt över 30 år...