2023-11-06, 23:40
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Har ni sett att Tweedy(jag?) har flytt Sverige?

Från Ratsit "x registrerades som utvandrad 2023-10-18."
Det var inte en dag för tidigt, stackarna som måste husera den där idioten. Hoppas dom kan varna alla småtjejer så dem inte kommer i närheten av miffot. Han tror jag är utvecklingsstörd på riktigt.
Citera
2023-11-06, 23:53
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Har ni sett att Tweedy(jag?) har flytt Sverige?

Från Ratsit "x registrerades som utvandrad 2023-10-18."

Han är väl i Thailand och njuter av småtöserna där den lilla grisen. Må hans skägg växa inåt..
Citera
2023-11-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Han är väl i Thailand och njuter av småtöserna där den lilla grisen. Må hans skägg växa inåt..

Har för mig att någon skrev att han flyttat till Norge och smög runt där bland småflickor.

Kanske minns fel men har för mig att det var tweedy.
Citera
2023-11-07, 00:08
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visa verifikationen.

Men leta själv längre bak i tråden!
Citera
2023-11-07, 00:08
Medlem
fittslems avatar
Gädda #304 vilket klavertramp. Relativt ung, gift och långt ifrån dom udda socialfallen som man annars brukar se på dumpen. Han är medveten om dumpen men ändå ska det ut och jagas barn för våldtäkt.

Förstår att han tog en vända till psyk efter detta.
Senast redigerad av fittslem 2023-11-07 kl. 00:13.
Citera
2023-11-07, 00:20
Medlem
Storanglarens avatar
Nu har vi ett nytt namnbyte att rapportera. Det är ju vår kära "coachjanne från Tiktok" #246 som blev konfronterad live i en episk dumpenkonfrontation.

https://dumpen.se/2023/06/27/coachjanne-napp-246-stockholm-varmdo/

Han har tidigare bytt förnamn från Janne till samma förnamn som "Karlsson Pyssling" har.

Nu har han också bytt efternamn. Han har strukit sitt tidigare efternamn helt som började på w
Istället heter han nu i efternamn samma som den kände svenske sångaren Alf (som dog på julafton 2008) och som gjorde den berömda låten "Skomakaranton".) Även en ishockeytränare som heter Bert i förnamn har samma efternamn som det som nu #246 bytt till.
Citera
2023-11-07, 00:21
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Det var ingen snäll farsa.
Ju fler ggr man ser videon så registrerar man fler one-liners från Henke.
Synd att SVT inte fick en personlig intervju med dåren då han polisanmält klottret på sitt garage.
Hade det blivit intervju med Henke så hade vi säkert fått fler citat att orera om!😄

Fick man se nån bild på klottret?
Citera
2023-11-07, 01:35
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Alltså, självmordsnivån på gädda 304 måste vara skyhög. Inte minst för hans anhöriga utan att han även lyckats dra in chefen i hans sexfantasi. Fy fan vad skämmigt.
Hahaha! Ja den är riktigt skämmig! Omg😅
Citera
2023-11-07, 01:38
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Haha Hank är den med underhållande gäddan som fångats i år tror jag. Jag tror jag kollat om början 70 gånger när Sara säger ”HEJ! ☺️” och han vänder sig om, tittar på henne, vänder tillbaka, sen vänder sig om igen och ”Vad menar du med det där🤨”

Och när Sara pratar samtidigt som Hank vänder sig mot Patrik,
- Patrik 🫤 *med liten sne komigen blick*
Som att han indirekt säger ”höredu, nu stryker vi det här över en bärs och glömmer att allt detta hände” - typ så.

Näe nu måste jag kolla igen bara för det.
Ja helt underbart underhållande
Sara: -Har du ngr barn?
Hank: -Ja, tyvärr!
Citera
2023-11-07, 01:58
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Björn civilingenjör är han
Ok.. efternamn?
Citera
2023-11-07, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Ja helt underbart underhållande
Sara: -Har du ngr barn?
Hank: -Ja, tyvärr!

Legenden. Visar upp sin snus också som att det ska göra han lite "hård och tuff"?

Försöker också såga åt dumpen vad dem ska göra men blir snabbt tillsagd.
Citera
2023-11-07, 03:29
Medlem
norther1s avatar
#304 måste ju vara helt sjukt desperat efter ligg. Planen var alltså att göra det hemma hos tjejen under en tidsperiod då hon uppgett att hennes farsa inte borde vara hemma. Bara att faktiskt träffa nån minderårig har ju en risk över sig, men att till och med inte ha några invändningar mot detta är ju helt vansinnigt. Det är underligt, för #304 ger ju ändå ett intryck av att vara vältalig såväl som skötsam.

Jag blir återigen dock helt äcklad av Sara och Dumpen att de publicerar hela samtalet, specifikt då de delar där gäddan talar om sin sambos sjukdomstillstånd. Vare sig det stämmer eller inte så är det ingenting som bör gå ut. Anhöriga till gäddan har det nog rätt så jävla tufft som det är. Har tidigare slängt in slantar till er vid flera tillfällen för jag tycker att ni belyser ett enormt samtida problem där lagen inte riktigt hänger med, men inte fan är jag intresserad av att fortsätta med det när oskyldiga anhöriga gång på gång blir aktuella inom konfrontationerna. Hur lätt som helst att klippa bort dessa bitar ur samtalet.

Gällande #304 så känner jag igenom honom på något vänster men kan inte riktigt placera varifrån. Han har dock ett jävligt alldagligt utseende så kanske misstar mig. Ska bli mycket spännande att se vem det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in