Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-06, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag kallar det som jag ser det. Även otrevliga, narcissistiska människor kan utsättas för mobbning.
Ja, juste. Det är inte så att det är narcissisterna du relaterar till, du är bara väldigt mån om rättvisa.

Hur gick det på fantasirättegången mot Amandahatarna efter förra säsongen förresten? Fick alla den dödstraff de förtjänade?

Citat:
De män jag beskrivit är riktiga alfas, de andra är wannabees. Att du inte fattar skillnaden säger allt om din okunskap. Återigen, uppblåsa gubbar och spännblattar är inte alfa.
Det här trodde jag redan var avgjort, men tydligen inte. De icke existerande trygga, stabila och helt normala alfahanarna existerar i verkligheten lika mycket som rättegången mot Amandahatarna.
Citat:
Du har helt rätt att det är mycket trash i tråden men den delen kommer inte från mig utan från dig (kolla bara ditt användarnamn) och andra som inte klarar lite högre nivå på resonemanget utan vill stanna vid utseende och pk-floskler. De som gillar mina inlägg tenderar att ha lite högre diskussionsförmåga.

Jag ser inte Els-Marie som särskilt intellektuell, hon agerar för simpelt för att vara en intellektuell person. För övrigt relaterar jag knappt till kvinnor överhuvudtaget, eller större delen av mänskligheten eftersom de flesta är på ungefär samma låga nivå som du.
Ja, juste. Återigen: Det är inte så att du relaterar till narcissism? Nej juste du gillar bara rättvisa.. så var det ja..

Ja det är klart du inte relaterar till andra tjejer, (förutom ADHD-Amanda dvs) för alla vet ju att tjejer är dumma i huvudet. Du är det där tjejen som inte kan umgås med andra tjejer för att de blir så avundsjuka på dig, och det är inte för att du söker bekräftelse hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet, utan det är bara för att du är så jävla snygg och smart. Det är därför alla hatar dig, eller hur?.

Ja juste du gillar inte människor överhuvudtaget och det har inte heller med ditt beteende och narcissism att göra.. Det är bara för att du är så jävla bra. Det är som att du är från en annan planet

Det är inte så att det skär sig även med killarna efter att de är klara med dig, Nej nej..

Citat:
Jag fick aldrig svar på min fråga:
Kan inte bögar eller svarta vara otrevliga enligt dig? Är de alltid offer och orättvist behandlade?
Det är för att det en efterbliven fråga.
2023-11-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Håller med dig!
Therese är ingen favorit hos mig heller men det som hände var mobbing oavsett klippning.
Therese må ha varit otrevlig/bossig men det ger dom inte rätten att i grupp gå på henne… vuxna människor.. dom får väl lov att ta ansvar för deras beteende o inte skylla el lägga över det på någon annan!
Men varför ljög Maria till gränsländarna ? Hon sa till Franz och Magnus att Therese åkt hem för att hon hade viktigare privata saker därhemma !! Till och med Franz visste att det var en lögn!! Men hon stod på sig och sa lite snäsigt, det var iaf det hon sa som förklaring!! Varför ljög hon ?? Eller är hon så korkad att hon inte fattade att Therese drog hem pga mobbingen ???
2023-11-06, 22:13
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men varför ljög Maria till gränsländarna ? Hon sa till Franz och Magnus att Therese åkt hem för att hon hade viktigare privata saker därhemma !! Till och med Franz visste att det var en lögn!! Men hon stod på sig och sa lite snäsigt, det var iaf det hon sa som förklaring!! Varför ljög hon ?? Eller är hon så korkad att hon inte fattade att Therese drog hem pga mobbingen ???

Det var väl en kombination av saker som ledde till att hon tog det beslutet… vill minnas att hennes pappa skulle opereras under tiden hon var borta o ansåg då pga stämningen att hon hellre åkte hem till viktigare privata saker ist för att stanna kvar i mobbingen
2023-11-06, 22:14
Medlem
Angående duellen i gränslandet.
2023-11-06, 22:15
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Håller med dig!
Therese är ingen favorit hos mig heller men det som hände var mobbing oavsett klippning.
Therese må ha varit otrevlig/bossig men det ger dom inte rätten att i grupp gå på henne… vuxna människor.. dom får väl lov att ta ansvar för deras beteende o inte skylla el lägga över det på någon annan!

Precis, helt rätt.
Kul att det finns några fler här som fattar det hela.
2023-11-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Läs första inlägget innan du kommentera så får du svaret på varför hen skriver utan spoilertag
Läs det själv. På vanliga TV4 play ligger inte det avsnittet ute än och då ska man använda spoiler.
2023-11-06, 22:22
Medlem
Citat:
Det var väl en kombination av saker som ledde till att hon tog det beslutet… vill minnas att hennes pappa skulle opereras under tiden hon var borta o ansåg då pga stämningen att hon hellre åkte hem till viktigare privata saker ist för att stanna kvar i mobbingen
Jag fick känslan av att Maria ville få det till att det privata var den största anledningen till att hon lämnade men det var ju mobbingen som till slut blev för mkt. Varför nämnde hon inte det ?? Jag tror att hon ville sopa det under mattan för att hon själv varit en tyst deltagare i mobbingen och inte gjort några försök till att stoppa det. Dålig stil tycker jag. Sen ska hon sitta där på Gränslandet på nån jävla konvalecenssemester och låta dom andra jobba, eller hur fan tänker hon ?? Usch, hoppas hon åker ut snabbt nu!!
2023-11-06, 22:27
Medlem
Har Karolina Tilander Downs Syndrom ?? Ska börja kalla henne för mongis-karro!
2023-11-06, 22:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Vilka är era favoriter?

Min favvolista ser ut så här:
1. Johan (trolig vinnare enligt mig)
2. Pelle
3. Charlie och Sara (på delad 3:e plats)

Min hatlista:
1. Ken
2. Els-Marie
3. Karolina
2023-11-06, 22:32
Medlem
Klagans avatar
"De män jag beskrivit är riktiga alfas, de andra är wannabees" Det avgör du och din fitta? Bara så där?
Superwoman you.Idiot.
2023-11-06, 22:33
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Precis, helt rätt.
Kul att det finns några fler här som fattar det hela.

Alla verkar inte veta vad som ingår i begreppet mobbning.
Att ta ansvar för sitt eget beteende utan att skylla det på orsaken är inte lätt när man tänker fel!
2023-11-06, 22:33
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag fick känslan av att Maria ville få det till att det privata var den största anledningen till att hon lämnade men det var ju mobbingen som till slut blev för mkt. Varför nämnde hon inte det ?? Jag tror att hon ville sopa det under mattan för att hon själv varit en tyst deltagare i mobbingen och inte gjort några försök till att stoppa det. Dålig stil tycker jag. Sen ska hon sitta där på Gränslandet på nån jävla konvalecenssemester och låta dom andra jobba, eller hur fan tänker hon ?? Usch, hoppas hon åker ut snabbt nu!!
Har aldrig gillat denna obehaglig Maria, förstår inte vad de ser för gott i henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in