Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-31, 18:14
Avslutad
Els-marie sjönk som en sten.. Ken är bög och beter sig som förväntat men vafan Els-marie, jag hoppas att du skäms jävla kärring.
2023-10-31, 18:18
Medlem
Molnet88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Den typen av kommentarer är bara vidriga och 100% säkert är att ingen blir ens det minsta lilla imponerad av dig, inte ens de andra i tråden som hatar bögar och är rasister. Istället framstår du som helt dum i huvudet.

Tänk på det.

Hur menar du? Att han är äcklig som person eller att jag hoppas han söker hjälp för sin sjukdom? För att vara bög är tack och lov inget naturligt vet du va? Jag kan sätta mina armar på att han antingen har en traumatisk uppväxt eller någon bokstavskombination. G a r a n t e r a t. Finns inte en enda homosexuell person som är "fullt frisk". Men hey, det är okej. Vill man inte bota sin psykiska ohälsa gör man inte det. Det är min åsikt vare sig du tycker om den eller inte. Ken är inte mindre värd än någon annan utomstående för mig bara för det.
2023-10-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Therese tang är nog bland de mest osympatiska människorna jag sett i reality på länge.

Så pass. Lust att motivera? Tycker bara hon framstår som väldigt medelmåttig och menlös på alla sätt och vis. En starkare kvinna hade krossat Ken under hans lilla uppvisning i manlig bitchighet.
2023-10-31, 19:43
Medlem
Ken och els-marie lr vafan hon heter är fullständigt vidriga. Ken är som bögar alltid är dvs mobbade översittare som har ständig offerkofta på sig så fort de gäller dem själva. Overkligt vidrig personlighet.
2023-10-31, 19:56
Medlem
picapicans avatar
Apan Ken är ju bara för mycket! 🙈
2023-10-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Å nej kommer psykot in som alltid står på den narcissistiska vita tjejens sida... Suck!
Tjejen som tror det finns trygga, stabila alfahanar som varken har behov att stå i centrum eller några kontrollbehov överhuvudtaget..

Hoppas vi åtminstone slipper dina två meter långa, ältande, söndertjatade, psykotiska inlägg den här säsongen.. Inlägg där du såklart bara försvarar narcissister konstant.

Gillar du Ken? Varför är det viktigt att påpeka hennes hudfärg? Du som pratade om bajs i farmen hela tiden vurmar väll för brunt då kanske 😊
2023-10-31, 20:36
Bannlyst
Haha, när Ken håller en lång harang om hur Charlie saknar ödmjukhet - utan att känna honom.

Charlie svarar: - Fan vad ödmjuk du är, Ken!

Han är guld. 😅😅
2023-10-31, 20:38
Medlem
Har vi något saftigt skvaller om Therese Tang?
2023-10-31, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Gillar du Ken? Varför är det viktigt att påpeka hennes hudfärg? Du som pratade om bajs i farmen hela tiden vurmar väll för brunt då kanske 😊
Nej, Ken är inte min typ. Men dig kan jag komma över och sätta på när du vill 😘
Eftersom att jag vet att Lortworld är rasist så ville jag påpeka att hon bara försvarar den vita narcissistiska tjejen och aldrig de svarta. Var det för komplicerat för dig?
Är det ofta du känner att du behöver få förklarningar på självklara saker? Brukar det bli jobbigt när du behöver tänka lite själv?
Senast redigerad av SuraKuken 2023-10-31 kl. 20:53.
2023-10-31, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Förut vad han med i ett band som heter Village People https://imgur.com/a/dPDCIec där han var utklädd till asfaltsläggare, men nu tror jag han jobbar med det på riktigt.
Jag läste att han jobbar med asfallt i Norge
men är inte säker på att det stämmer
2023-10-31, 21:22
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Har vi något saftigt skvaller om Therese Tang?

Inte mer än att hon har knullat sig till lösningen av ett mord.

Hon är även kåt på titlar. "Driftchef" på Burger King. Ja, du hör själv...
2023-10-31, 21:26
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Apan Ken är ju bara för mycket! 🙈

Ken är bög. Ken är neger. Absolut. Men han levererar som få. Han körde över privatdetektiven Therese. Han är kung i lägret nu.

Therese plumpa uttryck "gay man" & "modedesigner" var förvisso ganska kul. Men nu får hon stå till svars för sitt fulspel.

Come on, Ken. Go for it!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in