2023-11-06, 12:39
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Blir svårt för honom att gottgöra sin knarkboss den här förlusten. 100 miljoner. Så mycket skulle man betala för att mörda hela kungahuset. Den här stinsen dyker nog upp utan fingrar och tår på patologen snart.

Haha! Ja, denna konfrontation har närmast oändlig potential i sitt sammanhang. Bara hoppas de först och främst kan släppa och sen att det sker inom en snar framtid.
Citera
2023-11-06, 12:43
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren
Nej nummer 253
Tack.

Då återstår fortfarande korrekt namn på #304.
Citera
2023-11-06, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lars888
Så för #304 så tror jag det är följande (baserat på hans foto på linkedin), men ni säger väl till om jag är fel ute ...

Förnamn: som tidigare skrevs, Emils pappa
Efternamn: som man får när man är son till Nils
Företag: sök på "Vi formar resilienta och hållbara städer, organisationer och företag."

Citat:
Om du jämför bilden på honom på slutet av chatten, med bilden på Linkedin, t ex hårfäste, frisyr, panna, avstånd ögon, form på huvud, näsan så måste du väl se att det är mycket stora likheter? Men det kanske är hans tvillingbror som has samma namn?

Men för i h*lvete människa! Det är STOR skillnad på utseendet mellan gäddan #304 och denna utpekade person som du snackar om. Gå till specsavers och skaffa dubbelbottnade glasögon så att du inte startar fler hetsdrev mot oskyldiga personer din pajas! Jeez...
Citera
2023-11-06, 12:48
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
Men för i h*lvete människa! Det är STOR skillnad på utseendet mellan gäddan #304 och denna utpekade person som du snackar om. Gå till specsavers och skaffa dubbelbottnade glasögon så att du inte startar fler hetsdrev mot oskyldiga personer din pajas! Jeez...
Helt rätt!

Skynda er att editera alla inlägg som pekar ut fel person. vi gör bort oss!
Citera
2023-11-06, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry

Fast jag tycker att dem är sjukt lika om det inte är samma person, har även varit inne på dennes facebook och jämfört med bilden gäddan skickat på kik och dem har exakt samma ansiktsform ögon och hårfäste
Citera
2023-11-06, 12:52
Medlem
#304. Ansiktsformen och näsan stämmer inte överens med den utpekade personen.
Citera
2023-11-06, 12:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
#304, dom borde klippt bort det om hans sambos "behandling", hon förtjänar inte att få sin patientsekretess kompromissad sådär.
Det kanske inte ens stämde utan var för att komma undan och därför är det kvar.
Citera
2023-11-06, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
#304, dom borde klippt bort det om hans sambos "behandling", hon förtjänar inte att få sin patientsekretess kompromissad sådär.

Rätta mig gärna om jag har fel, Gäddan säger aldrig att hans sambo har cancer.
Han säger väl att "en närstående" väntar på besked.

Sedan diskuteras sambon också i telefonsamtalet, men då avseende publicering osv.

Jag kan ha fel, men hörde aldrig att han sa rakt ut att hans sambo har cancer, det verkade bli en trådsanning och antagande.

Mvh
Citera
2023-11-06, 13:05
Avslutad
Citat:
Så för #304 så tror jag det är följande (baserat på hans foto på linkedin), men ni säger väl till om jag är fel ute ...

Du är ansiktsblind. Det är inte samma person och det ser man på 0,1 sekund.
Citera
2023-11-06, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Fast jag tycker att dem är sjukt lika om det inte är samma person, har även varit inne på dennes facebook och jämfört med bilden gäddan skickat på kik och dem har exakt samma ansiktsform ögon och hårfäste

Bilden på Facebook och en av bilderna i chatten har stora likheter.

Lurigt. Kan det vara fråga om tvillingar eller bröder???

Jakten på rätt gädd-äckel fortsätter.
Citera
2023-11-06, 13:12
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Talar vi om #304 nu?

Vad är hans efternamn om inte sonen till Nils stämmer?

Har han också ljugit om sitt förnamn Anton?
Han skriver i chatten att Anton inte är hans riktiga namn. Behöver ju inte stämma.
Citera
2023-11-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003

Dem är ju inte lika något, varken på FB bilderna eller bilden på företagets hemsida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in