2023-11-06, 10:47
Medlem
PittoreskHares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Förnamn: samma som Emil ilönnebergas pappa

Han skrev ju att det var fingerat namn i chatten.
Citera
2023-11-06, 10:52
Medlem
palikirs avatar
#304, dom borde klippt bort det om hans sambos "behandling", hon förtjänar inte att få sin patientsekretess kompromissad sådär.
Citera
2023-11-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Är det någon som ser något till #253 förresten?

Önskar också mer info om denna personen.
Var finns han, har skyddade uppgifter.

Fått höra att han jobbar/jobbat inom event, stämmer detta?
Citera
2023-11-06, 11:38
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Kan någon PMa namn på honom?
Samt bolagets hela namn.

Tack på förhand!
#253 Rebus på vaccum- gäddan finns i tråden ifall man använder sökfunktionen.

Men för de som inte orkar eller kan.

Tilltalsnamn delar han med Fd. sosse stadsminister Löfven.
Andrenamn delar han med en annan Fd Stadsminister Branting som är född 1860 namnet börjar på H Efternamn är en färg, Färgen är på svenska björnar.
Född året mellan 1963 och 1965.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-06 kl. 11:44.
Citera
2023-11-06, 11:48
Medlem
Antero-Rokkas avatar
[quote=lars888|86310789]Så för #304 så tror jag det är följande (baserat på hans foto på linkedin), men ni säger väl till om jag är fel ute ...

Tydligen fel
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-11-06 kl. 12:27.
Citera
2023-11-06, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
#304, dom borde klippt bort det om hans sambos "behandling", hon förtjänar inte att få sin patientsekretess kompromissad sådär.

Skriv till dumpen och föreslå det !
Citera
2023-11-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
https://dumpen.se/2023/11/05/gaddrabatten-napp-304-stockholm/
Anton arbetar som arbetsmiljö- och miljökonsult med fördjupning inom kvalitet, miljö, riskbedömningar och arbetsmiljö. Anton är enligt han själv välhängd och gillar småtjejer. Han söker småtjejer som han gärna sätter på inne på vårt kontor i Stockholm, där han också bjuder in sin medarbetare att deltaga i dessa våldtäkter.
Anton är numera vårt ansikte utåt som rikskändis då man kan se hur vig han är då han träffar Dumpen.se

Gädda 304 tog universitetsexamen i Linköping 2012.

Konsult nära ledningsgruppen för företaget. Vilken chef och kollega tror ni han har med sig i sin jakt på 13-åriga småflickor?

Han är fortfarande med på bild om man kollar in företagets hemsida.
Citera
2023-11-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Dra inte in de stackars kollegorna i det här. Det vara säkert bara gäddans skruvade fantasier.

Helt sjukt. Lär ju inte vara kul att komma till jobbet, ens som manlig kollega till Gäddan, och automatiskt bli sedd som potentiell barnvåldtäktsman.

Fyfan vad karln har förstört sitt liv. Det sjuka är att han ser ut att ha en ordnad tillvaro, bra utbildning/jobb, fräsch och ren. Men ändå tar han denna risken. Han kände igen Dumpen direkt, och måste ha vetat att det var en överhängande risk att dom skulle dyka upp - och ändå gjorde han detta. Hade han bara hållit sig till "vanlig" otrohet, även om tjejen vore omoraliskt ung (15 år), hade han "bara" fått eventuella problem med frugan, egna samvetskval eller arg tonårsfarsa. Men nu har han fuckat upp vad som brukar vara de bästa åren i en mans liv. Fyfan.
Citera
2023-11-06, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hellb0und
Då var vacumgäddan #293 officiellt utkastad av företaget.

Mycket roligt att läsa.
Kul också att han fyllde år 23 oktober, publiceras 16 oktober, vad tror ni han fick i födelsedagspresent av frugan?

Idioten har inte valt att dölja sin adress på Mrkoll, men hans fru har gjort det.
Kommunikationen där hemma lär inte vara jättebra.
Senast redigerad av Fittpicen 2023-11-06 kl. 12:12.
Citera
2023-11-06, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Kan någon PMa namn på honom?
Samt bolagets hela namn.

Tack på förhand!

Kan inte PM.
Men förnamnet är samma som vår förra statsminister Löfven.
Efternamnet är färgen som bajs har 💩

Företagets orgnr: 556537-24**
** = 88
Citera
2023-11-06, 12:11
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Vafan grinar sista löparpeddot om. Har hans sambo fått nått tråkigt besked nyss, hon ska få en behandling han vill ska gå bra innan publicering.

Som nr 300s fru som hade fått bröstcancer precis. FYFAN! stackars kvinnor vars pedofilmän är otrogna och aktivt söker barn.

Synd att Sara är så hjälpsam och förstående. Borde uppmana peddoaset till självmord istället.
Vilken äcklig jävul det är #304.. "oj förlåt, vilken tid vill du at jag ringer så jag inte stör" i verkliga livet är han sadistiskt jävla as.

Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Jag har jämfört den du nämner och gäddan.
Jag tycker att dem har två olika utseenden.
Fast jag kan ha fel.
#304 Ja fel person är uthängd. Lär er titta på detaljers utseende, öron, näsa osv. Att man inte begriper att man måste vara 100 säker om man ska hänga ut någon är fan otroligt.
Citera
2023-11-06, 12:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Jag har jämfört den du nämner och gäddan.
Jag tycker att dem har två olika utseenden.
Fast jag kan ha fel.
Håller helt med dig. Det är långt ifrån självklart att det är samma person, vilket brukar innebära att det är fel person. Ni behöver mer på fötterna innan ni hänger ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in