Citat:
Ursprungligen postat av
jarrelka
Jag talar om civila palestinier som mördas. Hur får du det till att legitimera/normalisera Hamas? Vad säger du om västbanken då? Hamas styr inte västbanken. Hamas har ingen närvaro i västbanken. Ändå har 100 tals palestinier mördats där av idf. Deras mark ockuperaras och hus beslagtas. Utan Hamas sker detta ändå. Utan Israels ockupation hade inte Hamas existerat. Det är skillnaden. Hamas är hemska men jag kommer aldrig stödja en ockupationsmakt vars president sagt saker som att "förlust av mark är det enda språk palestinier förstår" eller att "palestinier är djur som ska bekämpas" en israelisk Hitler inget annat.
Sammanfattningsvis är jag på de CIVILAS sida. Vare sig det är palestinier,judar,afrikaner eller européer. All orättvisa mot civila ska bekämpas.
Återigen palestinierna har förkastat sin rätt att kalla sig civila då man står bakom Hamas, beskyddar dem, hjälper dem och låter dem skjuta sina kassa raketer från sina bostadsområden.
Inga terrorister i form av Hamas och islamistiska Jihad i Västbanken? 🤣🤣🤣
Du är rolig jävel du, kört standup länge?
För att du skriver lögner så blir de inte sanningar.
Och det som sagts från Israel är ju ren och skär sanning! Det enda muslimerna förstår är våld. Enda sättet är att få en muslimsk terrorist att förstå är att rasera råttans näste, spränga huset eller köra ner det med en bandtraktor.
Frågar dig med, likt jag frågat mängder av knepiga människor som försvarar terrorism i form av Hamas, och dess anhängare palestinierna!
Vad får du ut av att sitta på ett svenskt forum och skriva propaganda, oavsett hur mycket du skriver och vad du skriver kommer det aldrig att varken påverka eller hjälpa vare sig judar eller muslimer där nere?
Så vad får du ut av det?