Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
➡➡➡ Vad är det för hallucinogena droger du går på egentligen?

Ditt inlägg som jag nu har svarat på var inte skrivet till mig @JokerMannen.
Dina Gish-galopper och tillika sagt din härskarteknik samt sandlåderetorik är för länge sedan genomskådad. Du är mycket duktig, men, inte tillräckligt duktig för att kunna övertyga flera av trådens medlemmar om Fröken Hellm*n:s absoluta oskyldighet och därtill, hennes hållning till sanningen.
Fröken Hellm*n har missbrukat olika typer av droger som till exempel: Hasch, Cannabis med flera ... och i form av tabletter, som till exempel: Diazepám-preparat och därtill även stort alkoholanvändande.
Fröken Hellm*n har vid flera tidigare tillfällen varit redlöst berusad på grund av överkonsumtion av alkoholhaltiga drycker och även i kombination med droger.
Senast under Augusti månad år 2022 var Fröken Hellm*n kraftigt påverkad av Cannabis.
Fröken Hellm*n har bland annat med missbrukandet av droger upplevt hallucinationer vid flera tidigare tillfällen.
Jag återkommer till denna tråden gällande det tidigare mordet på den 21-åriga flickan T*ve T*nnies med mera djupgående information om vem Fröken Hellm*n egentligen är och, hur man utifrån informationen kan förstå vem Fröken Hellm*n egentligen är som individ.
Jag kommer också vid det aktuella tillfället att framföra i tråden varför ... samt av vilken anledning som jag använt namnet "Pazuzu" i konnektion med Fröken Hellm*n.
Mvh/
@JokerMannen/