2023-11-05, 22:04
Medlem
TPLs avatar
Känner hennes följare ens till det här senaste? Några är i alla fall inne på Bloggbevakning och försvarar henne och en del av hennes IG-följare kanske bara stryker henne medhårs och fjäskar för att inte bli blockade.
Har hon över huvud taget några nära vänner? Då räknar jag inte Jobas vänner där hon åker snålskjuts. Den stackars lärlingen är tvungen att hålla god min för framtida referenser. Fru Falsk syns inte till lika mycket nu. Kin, Åza och Anna är ute ur bilden.
Senast redigerad av TPL 2023-11-05 kl. 22:10.
Citera
2023-11-05, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Känner hennes följare ens till det här senaste? Några är i alla fall inne på Bloggbevakning och försvarar henne och en del av hennes IG-följare kanske bara stryker henne medhårs och fjäskar för att inte bli blockade.
Har hon över huvud taget några nära vänner? Då räknar jag inte Jobas vänner där hon åker snålskjuts. Den stackars lärlingen är tvungen att hålla god min för framtida referenser. Fru Falsk syns inte till lika mycket nu. Kin, Åza och Anna är ute ur bilden.
Läste lite kommentarer på bloggbevakningen nu och det var bra för nu kan jag lägga mig skrattandes för en kallade hennes hundar för stressade storråttor. 🤣🤣🐀🐀
Citera
2023-11-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Läste lite kommentarer på bloggbevakningen nu och det var bra för nu kan jag lägga mig skrattandes för en kallade hennes hundar för stressade storråttor. 🤣🤣🐀🐀
👍
Citera
2023-11-06, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Fast inte hunduppfödarens fel eller hundarnas.
De har bara brist på en kunnig matte. Har inte fått lära sig grundkommandon. Ingen valpkurs blev det. Lär inte bli någon hundkurs heller. Hundarna skulle må bättre om de visste vem som är ledare av flocken.
Citera
2023-11-06, 07:02
Medlem
Säljer hon lussebullar i butiken nu?
Mitt i alla stories om växter och Ernstpynt kom det en bild på bullar?
Citera
2023-11-06, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Alltså My måste ju driva med oss? Hon kan väl inte vara seriös?

Nu la hon upp bilden på Camilla och hennes chatt och skriver "Super trevlig tjeje den där Camilla🤦🏼‍♀️".

Ser hon inte hur lågt hon sjönk när hon från ingenstans drar upp att Camilla hade ett missbruk innan?
Hade hon inte skrivit det hade inte Camilla skrivit "till och med efter fyra dunkar vin var jag bättre på mitt jobb än du verkar vara nykter".

Varför vill My visa för sina följare att hon är en jävla röv som skriver så till någon? Det där får inte Camilla att se dålig ut utan bara My själv.

Kan inte tro att hon är så trög, blind och inte har någon självinsikt. Hon måste ju skämta och driva med oss alla. Ingen kan väl dela det seriöst och tro att bara Camilla ska se dålig ut?

Hon skäms inte att sänka sig så lågt som att dra upp folks gamla missbruk. Hon publicerar dessutom det. Herregud.

Tyvärr var Camillas svar oprofessionellt men My visar sitt sanna jag.

Undra varför hon inte har några kompisar?
Citera
2023-11-06, 08:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Fast inte hunduppfödarens fel eller hundarnas.
De har bara brist på en kunnig matte. Har inte fått lära sig grundkommandon. Ingen valpkurs blev det. Lär inte bli någon hundkurs heller. Hundarna skulle må bättre om de visste vem som är ledare av flocken.
Det är bara fel på hundägaren som har ansvar för hur dom beter sig. Man måste ha ordning på sig själv först. Klarar man inte det så klarar man inte att på bästa sätt ta hand om ett djur. Synd om Mys hundar. Lätt att tycka att dom är stressade storråttor, när det är matte som gör dom stressade.
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Säljer hon lussebullar i butiken nu?
Mitt i alla stories om växter och Ernstpynt kom det en bild på bullar?
Dom såg väldigt goda ut. Undra vad hon tar betalt för en sådan? 😋
Citera
2023-11-06, 08:35
Medlem
Pianotangents avatar
Hon fortsätter att lägga upp både storys och nya inlägg på My Martenssidan utan reklammarkering från Mys Blommor. Både innan och efter BBs inlägg så nu gör hon det med ett hånflin. Hoppas hon blir anmäld någon gång.
Och helt rätt, det går ju inte att kommentera utan att bli blockad så självklart blir det att man klappar henne medhårs. Hon bits och sticks! 🌵

https://www.imagevenue.com/ME171KW1

Blandad stavning i denna texten, delvis hämtad någonstans?
Senast redigerad av Pianotangent 2023-11-06 kl. 08:38. Anledning: Tillägg bild efter BB
Citera
2023-11-06, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon fortsätter att lägga upp både storys och nya inlägg på My Martenssidan utan reklammarkering från Mys Blommor. Både innan och efter BBs inlägg så nu gör hon det med ett hånflin. Hoppas hon blir anmäld någon gång.
Och helt rätt, det går ju inte att kommentera utan att bli blockad så självklart blir det att man klappar henne medhårs. Hon bits och sticks! 🌵

Undrar varför hennes två samarbetspartners, mysblommor och jonaswesslander, är bortplockade som partners? Märkligt
#highwaytohell
Citera
2023-11-06, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent

Hahaha, självklart har inte My skrivit det där, copy paste och slängt in några emojies🛶✌️🌵🤘
Citera
2023-11-06, 10:02
Medlem
Nu har hon fixat o trixat på MyMartens sidan, dock missat 8/10 som är fortsatt ej reklammärkt. En annan tanke, när det som på datum 11/10 står Betalt samarbete… betalar hon då pengar till sig själv? Och hur kommer Jonas in i samarbetet, fakturerar han med? För om man har ett betalt samarbete så fakturerar väll influensern företaget de gör reklam för, eller? Fakturerar hon sig själv då?
Citera
2023-11-06, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Nu har hon fixat o trixat på MyMartens sidan, dock missat 8/10 som är fortsatt ej reklammärkt. En annan tanke, när det som på datum 11/10 står Betalt samarbete… betalar hon då pengar till sig själv? Och hur kommer Jonas in i samarbetet, fakturerar han med? För om man har ett betalt samarbete så fakturerar väll influensern företaget de gör reklam för, eller? Fakturerar hon sig själv då?
Visst är det konstigt? Jobas är alltså en affärsuppgörelse, någonting jag misstänkt från början.
Hon ser honom som en exotisk accessoar, som ger henne någon form av tillfredsställelse, om inte så blev det till massor av content och tidningsrubriker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in