2023-11-05, 16:13
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu är hon igång på riktigt.
Blir en bra dag det här My.

Mys svar till Camilla
"Säger hon som inte en enda gång kunnat möta det jag skriver och backa och bett om ursäkt 😏

Jag vet att du inte var nykter under denna period.

Du har vuxit både som människa och ditt sätt att uttrycka dig och sköta bloggen...,

Det är så många år sedan att jag hade glömt bort det.

MEN. När du nu tar upp samma sak igen, x-antal år senare och hänvisar till ett svar avseende en annan fråga ....

Då visst du ditt elaka och konspirerande jag igen. Nykter eller inte....

En gång är ingen gång men när du nu fortsätta så blev jag förvånad
"

Ser vi på texten som har mer korrekta meningsuppbyggnader jämfört med hur My skriver så är det kordinatorn som textar med styckesindelning.

https://www.imagevenue.com/ME171IPI

Ingorant och hånfullt var det ja...
Senast redigerad av Pianotangent 2023-11-05 kl. 16:16.
Citera
2023-11-05, 16:20
Avslutad
My Martens är en skam för människosläktet.🌵 Bästa Camilla får utstå en hel del elakheter. Men hon tacklar det såå bra. Saklig, kunnig och balanserad.♥️
Citera
2023-11-05, 16:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ser vi på texten som har mer korrekta meningsuppbyggnader jämfört med hur My skriver så är det kordinatorn som textar med styckesindelning.

My var nog för upprörd för att kunna skriva själv.
Fattar hon inte att hon bara gör bort sig mer och mer?

Hon borde stå i evig tacksamhetsskuld till Camilla som räddade My undan ett eventuellt fängelsestraff i Dubai när My var så in i helvete dum att hon stod och gjorde reklam för CBD.
Kan man vara mer korkad än så?

#myliggerlågt
Senast redigerad av TPL 2023-11-05 kl. 16:49. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-11-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent

Ja nog låter texten som My, hon kanske har dikterat till kordinatorn? Trodde nog inte att den skulle komma till allmän kännedom. Och inte kan hon radera den i efterhand 😬 Bra av Camilla 🙌
Citera
2023-11-05, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Ja nog låter texten som My, hon kanske har dikterat till kordinatorn? Trodde nog inte att den skulle komma till allmän kännedom. Och inte kan hon radera den i efterhand 😬 Bra av Camilla 🙌
Det är ingen annan än My som uttrycker sig så oförskämt. En bildad person hade inte uttryckt sig på detta sätt. My blir helt enkelt vansinnig om någon rättar henne. Och då vräker hon ur sig vad som helst.
Citera
2023-11-05, 17:31
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Det är ingen annan än My som uttrycker sig så oförskämt. En bildad person hade inte uttryckt sig på detta sätt. My blir helt enkelt vansinnig om någon rättar henne. Och då vräker hon ur sig vad som helst.

Ja det är absolut My. Men hon hade skrivit ihop hela texten felstavat och använt fler och andra emojis. 😂🌵 Kordinatorn har gjort det dumma tydligare.
Citera
2023-11-05, 17:47
Medlem
TPLs avatar
Rekommenderar att ni går in och läser Mys korkade inställning redan 2016.
"Jag gör precis vad regelverket säger 🙂 så tack för varningen.... Men jag har helt full koll på mina rättigheter... 🙂

Hon har inte bättrat sig sen dess.
Ser att hennes lilla fan club är inne och fäktar i kommentarsfältet på Bloggbevakning. Jobas i olika skepnader? 🛶

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2016/10/17/ar-martens-sa-har-dum-pa-riktigt/
Citera
2023-11-05, 18:17
Medlem
Nu har My tagit bort det inlägget det var tjafs under (eller hon hade ju raderat allt tjafs, nu fanns det till och med trevliga kommentarer där under), jag såg det för max en timme sedan.

Är det för bloggbevakning skrev ett inlägg som hon tog bort det?
Tror ni hon är lite rädd så hon kommer skärpa sig? I kommentarerna skev någon att sen anmält henne för att hon inte markerar reklam.
Citera
2023-11-05, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu är hon igång på riktigt.
Blir en bra dag det här My.

Mys svar till Camilla
"Säger hon som inte en enda gång kunnat möta det jag skriver och backa och bett om ursäkt 😏

Jag vet att du inte var nykter under denna period.

Du har vuxit både som människa och ditt sätt att uttrycka dig och sköta bloggen...,

Det är så många år sedan att jag hade glömt bort det.

MEN. När du nu tar upp samma sak igen, x-antal år senare och hänvisar till ett svar avseende en annan fråga ....

Då visst du ditt elaka och konspirerande jag igen. Nykter eller inte....

En gång är ingen gång men när du nu fortsätta så blev jag förvånad
"

Så lågt av henne att nämna Camillas missbruk.. Älskar dock Camillas svar!

Hade velat se allt My skrivit. Önskar man hade tillgång till bloggbevaknings instagram och kunde läsa alla dm från flera olika personer, nog spännande läsning 😂
Citera
2023-11-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Nu har My tagit bort det inlägget det var tjafs under (eller hon hade ju raderat allt tjafs, nu fanns det till och med trevliga kommentarer där under), jag såg det för max en timme sedan.

Är det för bloggbevakning skrev ett inlägg som hon tog bort det?
Tror ni hon är lite rädd så hon kommer skärpa sig? I kommentarerna skev någon att sen anmält henne för att hon inte markerar reklam.
Jo det var därför hon tog bort det.
Jo hon kommer skärpa sig ett tag...
Jo hon kommer bli övertrevlig i sitt kommentarsfält ett tag...
Citera
2023-11-05, 19:02
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
My Martens är en skam för människosläktet.🌵 Bästa Camilla får utstå en hel del elakheter. Men hon tacklar det såå bra. Saklig, kunnig och balanserad.♥️
Ja där har My mycket att lära. Men själv är hon på en 6-åring nivå i beteende.
Citera
2023-11-05, 19:47
Medlem
Alltså My måste ju driva med oss? Hon kan väl inte vara seriös?

Nu la hon upp bilden på Camilla och hennes chatt och skriver "Super trevlig tjeje den där Camilla🤦🏼‍♀️".

Ser hon inte hur lågt hon sjönk när hon från ingenstans drar upp att Camilla hade ett missbruk innan?
Hade hon inte skrivit det hade inte Camilla skrivit "till och med efter fyra dunkar vin var jag bättre på mitt jobb än du verkar vara nykter".

Varför vill My visa för sina följare att hon är en jävla röv som skriver så till någon? Det där får inte Camilla att se dålig ut utan bara My själv.

Kan inte tro att hon är så trög, blind och inte har någon självinsikt. Hon måste ju skämta och driva med oss alla. Ingen kan väl dela det seriöst och tro att bara Camilla ska se dålig ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in