2023-11-05, 11:45
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Det du nämner kan vara ett skäl till att det känns lockande att börja om med en ny person som man träffat på Tinder i ett nytt land, men också att man inte hittat rätt i det land man bor i för närvarande.

Nej
Förut såg jag ett värde av att dejta en svensk/amerikansk/australiensk man men sett att många är vilseledande och förstörda av ett så destruktivt samhälle då han möter kvinna efter kvinna och vet knappt vad han letar efter

Medan den asiatiska mannen fokuserar på sig själv, sitt värde, respekt och letar aktivt oavsett ras efter kvinnan som har ett värde att uppfostra hans barn med rätt egenskaper

Så kommer även kvinnor se er i utlandet också

Sorry
Citera
2023-11-05, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bonden555
Jag är från mellanöstern. Verkar matcha med precis alla som är på besök i sverige.Rryssar,ukrainskor, tjejer från asiatiska länder. Många gånger är de bara på besök i sverige i nåt år, halvår, eller ska tillbaka om några dagar.

Är det tinders algoritm som gjort det så här? Det roliga är att jag inte heller matchar med några asiatiskor som kan svenska, utan bara asiatiskor som inte är försvenskade.

Själv tror jag att försvenskade, dels invandrare och svenskar, inte längre vill dejta folk från mellanönstern(även om de ser bra ut). Jag matchar ju inte heller med typ mindre fina svenska damer utan det är uteslutande folk som ej pratar svenska.

Jag tror iallafall att det beror på att det på senaste tiden blivit extremt segregerat och att det numera blivit nästan tabu för svenskar att dejta en invandrare. Jag gissar att den utvecklingen började redan 2012, och blev märkbar 2018-2020, men nu 2023 är det dödsdömt.

Vad tror ni? Det går ingen nöd på mig ändå, jag har det ändå bra, och klarar mig på det jag har nu, men undrade bara, eftersom jag märkt av det här mönstret.

Tycker det är irrelevant, men pga svar nedan, så kan vi utgå från att det är en mellanösternman som är 8/10, lång, vältränad, rakad och ser snäll ut. Inte så halvmuskig, utan mer åt italienska/grekiska hållet.

DU skulle behöva bevisa att du inte ska kidnappa barn, om det blir några i framtiden, till ett land som indoktinerar barnen i en sekt. Inte så lätt att bevisa.

Det kommer bara bli sämre, ingen vill dejta en invandrare längre, ni har ingen respekt för sverige eller svenskar, så även om du har det, så tror man genast att du inte har det.

Ryktet är förstört, och det går inte att återuprätta. Det innebär fara att dejta en invandrare. Det är det inte värt.
Citera
2023-11-05, 11:50
Bannlyst
Och undrar varför….

Det är bara öppna en tidning, en kvinna som dejtar kaosblatte utsätter sig för enorma risker, saltsyra i ansiktet, fall från balkong med lågt räcke eller indragen i kriminalitet direkt eller indirekt.

Antagligen är en svsrtskalle släkt med en kaosblatte, vilket gör att du får en måltavla på ryggen, du kommer behöva röra dig i utsatta områden.

Journalister och media försöker hålla fast vid att vi gillar olika, alla vikingar var negrer och majblomsförsäljning, men människor har vaknat och opinionen har vänt.

Personligen skulle jag säga att vinden har vänt, och du är ett typexempel på det!

Orättvist eller inte, om en viss hudfärg och en viss typ av namn jämnt förekommer i morden och sprängningarna så kommer detta få effekt
Citera
2023-11-05, 11:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Och undrar varför….

Det är bara öppna en tidning, en kvinna som dejtar kaosblatte utsätter sig för enorma risker, saltsyra i ansiktet, fall från balkong med lågt räcke eller indragen i kriminalitet direkt eller indirekt.

Antagligen är en svsrtskalle släkt med en kaosblatte, vilket gör att du får en måltavla på ryggen, du kommer behöva röra dig i utsatta områden.

Journalister och media försöker hålla fast vid att vi gillar olika, alla vikingar var negrer och majblomsförsäljning, men människor har vaknat och opinionen har vänt.

Personligen skulle jag säga att vinden har vänt, och du är ett typexempel på det!

Orättvist eller inte, om en viss hudfärg och en viss typ av namn jämnt förekommer i morden och sprängningarna så kommer detta få effekt

Båda parter är lika dumma i huvudet?

Har du sett en kines ägna sig åt hat? Media får pris för manipulera alla yngre generationen och det blir bara en försämring

Folk blir bara mer och mer ensamma med värdelösa appar som dessa betalar för utan något resultat

Läser knappt en bok utan ägnar hela sitt liv åt vad som händer i media

Intelligensnivån är på 0 nuförtiden. Vem vill skaffa barn med något annat än den asiatiska rasen som ägnar sig åt allt annat som är viktigt
Citera
2023-11-05, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Båda parter är lika dumma i huvudet?

Har du sett en kines ägna sig åt hat? Media får pris för manipulera alla yngre generationen och det blir bara en försämring

Folk blir bara mer och mer ensamma med värdelösa appar som dessa betalar för utan något resultat

Ja, det ena utesluter inte det andra.

Me. Senaste halvåret har musliner hotat och mördat svenskar, det skrämmer, speciellt kvinnor som är i underläge och måste och borde vara på tårna kring vad dom träffar.

Att knulla behöver inte vara så illa och vil man ha sig ett nyp är appar ett ypperligt verktyg!
Citera
2023-11-05, 12:00
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Ja, det ena utesluter inte det andra.

Me. Senaste halvåret har musliner hotat och mördat svenskar, det skrämmer, speciellt kvinnor som är i underläge och måste och borde vara på tårna kring vad dom träffar.

Att knulla behöver inte vara så illa och vil man ha sig ett nyp är appar ett ypperligt verktyg!

Som utländsk kvinna och tillhör ingen av er så börjar jag se varför många kvinnor väljer singellivet.

Du har mycket mer att diskutera med en asiatisk man än en vit/muslim. Kvinnor ser inget värde i män som knappt kan bete sig som män

Gäller båda sidor
Förstår inte ens kvinnor som har Tinder. Hon finner den mest förstörda mannen i ett destruktivt samhälle och kommer bara bli lämnad efter ett ligg och bli förstörd såsom alla andra

Cirkel sluten därav minskar barnafödande i Sverige
Citera
2023-11-05, 17:13
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Nej
Svenska män är på samma sätt förstörda som svenska kvinnor att inte skaffa familj/barn utan Yolo livet.

Det är självklart en uppfostran som gått längre och längre ner i generationer olikt den utländska skaran som fokuserar på kärlek, familj och lycka. Vi är inte splittrade men när du har en manipulerad generation som inte vet bättre så blir svenskarna mer singlar än resterande

Det är inte nyttigt..
Många svenska män i yngre generationen förstår inte ens vad dessa vill. Det är som småbarn som fortfarande behöver en mamma.

Olikt äldre generationer av män som var mer manliga och familjekära.

Mestadels är det svenska män som är singlar och har inga barn. Av min erfarenhet

Ligger nog en del i det. när jag var 25-35 så kändes det helt främmande att göra en kvinna på smällen, det var en skrämmande tanke.. hehe on viss omognad. Nu när jag är ~45 känns det dock ganska skönt också med tanke på alla splittrade familjer man ser och just att värderingar kring kärnfamilj helt tycks saknas. Men skulle jag satsa på familj är det mer sannolikt med en utländsk kvinna som är lite mer konservativt lagd och som har mer traditionell syn på kvinna vs man. Nu är man dock snart förbi hela den delen av livet iaf och är mer inriktad på livsnjut till döden typ.
Citera
2023-11-05, 17:17
Medlem
MrDonutss avatar
Svenska brudar blir bara lättare och lättare
/ kaozblatte
Citera
2023-11-05, 17:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Svenska brudar blir bara lättare och lättare
/ kaozblatte

Såg att du i alla fall var gift i april. Har kärringen gått ifrån dig eller träffar du de där lätta svenska brudarna vid sidan om?
Citera
2023-11-05, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tja, hade jag varit blatteman så hade i alla fall jag gett mig iväg på brudjakt till hemlandet och raggat ungt och snyggt och lockat med ett svenskt medborgarskap.

Jag tror faktisk inte det att det skulle funkar i längden.

En man/kvinna som är uppväxt i Sverige har ändå en annan kultur än den renodlat kulturen som en partner ta med från hemlandet. Även om dom är från "samma" land så skulle det vara för stor kulturkrock.
Citera
2023-11-05, 18:14
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Såg att du i alla fall var gift i april. Har kärringen gått ifrån dig eller träffar du de där lätta svenska brudarna vid sidan om?

Träffar självklart brudar vid sidan om. Endast en cuck är trogen och blir deprimerad när bruden tillslut är otrogen.
Citera
2023-11-05, 18:21
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Ligger nog en del i det. när jag var 25-35 så kändes det helt främmande att göra en kvinna på smällen, det var en skrämmande tanke.. hehe on viss omognad. Nu när jag är ~45 känns det dock ganska skönt också med tanke på alla splittrade familjer man ser och just att värderingar kring kärnfamilj helt tycks saknas. Men skulle jag satsa på familj är det mer sannolikt med en utländsk kvinna som är lite mer konservativt lagd och som har mer traditionell syn på kvinna vs man. Nu är man dock snart förbi hela den delen av livet iaf och är mer inriktad på livsnjut till döden typ.

Du verkar väldigt vettig och jag tror vi förstår varandra men efter att ha varit på ett par dejter med kinesiska män så kommer jag aldrig välja något annat. Då är man hellre singel

Asiatiska män är ledande, manliga, intelligenta och charmiga

Jag hade inte den uppfattningen för 15 år sen men jag hamnade där efter att ha studerat svenska män/utländska män

Samma skrot och rot

Amerikaner kanske då det finns vissa kvar som asiatiska men utländska/svenska i Sverige

Det är transa, otrohet, förvirrade, omogna och ingenting innanför pannbenet

Skulle säga att japaner, kineser och koraner är ledande i att vinna kvinnor nu. Det är så annorlunda att vara med en sån man än några fånar i Sverige
Senast redigerad av DixieD 2023-11-05 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in