Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwedeGliderRunt
Ligger nog en del i det. när jag var 25-35 så kändes det helt främmande att göra en kvinna på smällen, det var en skrämmande tanke.. hehe on viss omognad. Nu när jag är ~45 känns det dock ganska skönt också med tanke på alla splittrade familjer man ser och just att värderingar kring kärnfamilj helt tycks saknas. Men skulle jag satsa på familj är det mer sannolikt med en utländsk kvinna som är lite mer konservativt lagd och som har mer traditionell syn på kvinna vs man. Nu är man dock snart förbi hela den delen av livet iaf och är mer inriktad på livsnjut till döden typ.
Du verkar väldigt vettig och jag tror vi förstår varandra men efter att ha varit på ett par dejter med kinesiska män så kommer jag aldrig välja något annat. Då är man hellre singel
Asiatiska män är ledande, manliga, intelligenta och charmiga
Jag hade inte den uppfattningen för 15 år sen men jag hamnade där efter att ha studerat svenska män/utländska män
Samma skrot och rot
Amerikaner kanske då det finns vissa kvar som asiatiska men utländska/svenska i Sverige
Det är transa, otrohet, förvirrade, omogna och ingenting innanför pannbenet
Skulle säga att japaner, kineser och koraner är ledande i att vinna kvinnor nu. Det är så annorlunda att vara med en sån man än några fånar i Sverige