Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Tja, hade jag varit blatteman så hade i alla fall jag gett mig iväg på brudjakt till hemlandet och raggat ungt och snyggt och lockat med ett svenskt medborgarskap.
Har lämnat forumet men tänkte kommentera ditt inlägg. En försvenskad utländsk kvinna kommer nog inte välja en utländsk man därav väljer många utländska män svenska kvinnor.
Det är väldigt svårt för utländska män att få en kvinna av sin egen ras i Sverige
Som utländsk kvinna kommer jag väldigt bra överens med bägge parter i skaran av män men föredrar svenska män mer då dessa uppskattar intelligens, träning och en utvecklad kvinna mer
Utländska män är betuttade av kvinnor som ska ha fillers, stora tuttar och tajta trosor just för att han ska få ligga varje natt
Det är inget partnerskap då utan någon slags tillfredsställande partnerskap som friends with benefits
Jag brukar uppskattas mer hos svenska män då vi delar samma intressen, hobbies och kan prata om allt och inget
Gäller egentligen alla wannabe utländska män som dejtar utanför. Väldigt udda par tycker jag olikt den svenska mannen och utländska kvinnan som alltid är på samma nivå
Ha en fin Söndag