2023-09-20, 06:08
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transportern
Jasså. Det där visste jag inte om. Förstår jag det rätt att man får tillgång till 100-tals spel som man får spela när man vill osv.?
Ja precis. Den har de flesta spel som man vill spela , eller en stor del i alla fall. Jag hade laddat hem och provat de exklusiva spelen till playstation

God of war
Ghost of thusima
Spiderman
Spiderman miles morales
The last of us
Uncharted 4
Ratchet and clank rift apart. Båda är bra men det från 2020 är bättre och har fantastisk grafik

Sen har du andra icke exklusiva som

Tomb raider spelen från 2013,2015 och 2018.
Wolfenstein
Far cry 5 och 6

Och en massa spel som jag har glömt.
Citera
2023-10-06, 08:07
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Tror mitt PS5 spökar. Jag väljer att stänga av det helt men då och då så startar det om av sig själv och går in i viloläge. Piper och börjar brumma (för jag har bara ett spel på skiva så låter alltid det vara i) vilket ibland väcker mig. Så låter oftast det vara i viloläge för jag inte hittat nånstans hur man fixar det eller sett någon annan som har det problemet. Men idag så var det i viloläge men pep till ändå och väckte mig 3 timmar innan jag skulle gå upp... det var dock första gången jag märkt det hända att den "startat om" från viloläge till viloläge.

Förstår inte varför det händer. Hittar ingenting på google eller i inställningarna. Är det nåt fel på min konsol? Minns inte att det var så i början men senaste halvåret så händer det flera gånger i veckan ifall jag stänger av den att den automatiskt hamnar i viloläge.
Citera
2023-10-10, 19:51
Medlem
Dan88s avatar
PS5 kommer få en ny skitful design, ännu fulare än nuvarande model: https://blog.playstation.com/2023/10/10/new-look-for-ps5-console-this-holiday-season/?sf269561474=1

*Går att lägga till skivläsare i Digital Edition.
*Mindre och lättare.
*SSD lite större, 1 TB.
Citera
2023-10-10, 21:41
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
PS5 kommer få en ny skitful design, ännu fulare än nuvarande model: https://blog.playstation.com/2023/10/10/new-look-for-ps5-console-this-holiday-season/?sf269561474=1

*Mindre och lättare.
*SSD lite större, 1 TB.
Tråkigt.

Ingen prissänkning på den skitfula modellen som har diskläsare.

50$ mer för modellen utan diskläsare.

Endast 175GB lagring mer.

hade det inte varit bättre att behålla prtiset på 399$ för modellen utan diskläsare och enbart sälja det? (80$ extra för extern).
Citera
2023-10-10, 22:29
Medlem
Citat:

*Mindre och lättare.
*SSD lite större, 1 TB.
Jäklar vad ful den var. Sitter gott med min tjockis, betydligt snyggare skivläsar-tumör.

Så det verkar alltså inte komma en Pro trots allt, inte så oförväntat med tanke på att råstyrkan ännu räcker till ett tag till skillnad från förra generationen.
Citera
2023-10-10, 22:51
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAB8
Jäklar vad ful den var. Sitter gott med min tjockis, betydligt snyggare skivläsar-tumör.

Så det verkar alltså inte komma en Pro trots allt, inte så oförväntat med tanke på att råstyrkan ännu räcker till ett tag till skillnad från förra generationen.

Jag tror Pro är på väg men den kommer förmodligen nästa år, bättre att sprida ut releaserna.

Den som läkte denna modell har haft rätt om andra saker, och han har nämnt en Pro.
Citera
2023-10-11, 03:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:

*Mindre och lättare.
*SSD lite större, 1 TB.
Är 1TB på vanliga också men är grejer i konsolen som äter upp utrymmet. Så det är tyvärr ingen uppgradering. Om det är något jag ogillar med PS5 som mest är det lagringen så det känns som en miss av Sony att inte dubbla den iaf.

Jag håller med om att det inte är så snyggt. Men det sa iofs. folk om vanliga PS5 också och jag har inga problem med designen där.
Citera
2023-10-11, 04:53
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är 1TB på vanliga också men är grejer i konsolen som äter upp utrymmet. Så det är tyvärr ingen uppgradering. Om det är något jag ogillar med PS5 som mest är det lagringen så det känns som en miss av Sony att inte dubbla den iaf.

Jag håller med om att det inte är så snyggt. Men det sa iofs. folk om vanliga PS5 också och jag har inga problem med designen där.

Original PS5 har 825 GB SSD, 667 GB användbart.
Citera
2023-11-02, 18:29
Medlem
AldoRaines avatar
Vart hittar man ps 5, två kontroller billigast? Kan det bli ngt erbjudande under black friday?
Citera
2023-11-04, 16:50
Avslutad
Hur vet man i vilka spel de släpps "kit" med både konsol och spel.
Jag väntar på att de nya WRC ska komma nå ett trevligt kit. Är de bara att hoppas och vänta?
Citera
2023-11-04, 16:55
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Vart hittar man ps 5, två kontroller billigast? Kan det bli ngt erbjudande under black friday?

Förra året såldes det kontroller för 499 kr. Hoppas det blir samma i år.
Rea på ett PS5 tror jag inte. Kanske med någon hundring.
Citera
2023-11-05, 07:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Ja precis. Den har de flesta spel som man vill spela , eller en stor del i alla fall. Jag hade laddat hem och provat de exklusiva spelen till playstation

God of war
Ghost of thusima
Spiderman
Spiderman miles morales
The last of us
Uncharted 4
Ratchet and clank rift apart. Båda är bra men det från 2020 är bättre och har fantastisk grafik

Sen har du andra icke exklusiva som

Tomb raider spelen från 2013,2015 och 2018.
Wolfenstein
Far cry 5 och 6

Och en massa spel som jag har glömt.
As vidriga bedrifter.
Vet inte varför denna patetiska apparat samt as större hushåll och massor mer plus pengar, ska vara viktigt för mig. Men aja, alla kallar ju det sinnesfrid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in