2023-11-04, 23:24
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag sa det när det hände, Bojan sa samma sak. Det är ett skämt att målet godkändes enligt mig. Jag tror det blev för många situationer för VAR att titta på så stressen tog över och dom kollade inte igenom varje situation.

https://twitter.com/beINSPORTS_EN/status/1720888794268708876?t=4HJriRagDwrO46RT8AgqDA&s=19

Hands OCH offside.+ Knuff i ryggen på Gabriel.
De har inte kameror som täcker allt och om de inte är 100 ska de lämna fördel. Lite som målet ni gjorde mot oss, efter det satte de in fler kameror.
Nästa säsong kommer även semi-offside så utvecklingen går sakta men framåt.
Citera
2023-11-04, 23:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Då laddar vi upp inför morgondagens stora match mellan Spurs och Chelsea kommer vi fortsätta segertåget tro?
Citera
2023-11-04, 23:34
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Då laddar vi upp inför morgondagens stora match mellan Spurs och Chelsea kommer vi fortsätta segertåget tro?

Du får ladda en dag till för ni spelar på måndag. 😁
(Om du inte befinner dig nånstans där klockan redan passerat midnatt)
Citera
2023-11-04, 23:35
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
De har inte kameror som täcker allt och om de inte är 100 ska de lämna fördel. Lite som målet ni gjorde mot oss, efter det satte de in fler kameror.
Nästa säsong kommer även semi-offside så utvecklingen går sakta men framåt.

Du tycker inte att denna vinkel duger eller? https://arsenalist.com/f/var-ready-to-fuck-this-one-up-too-2023-11-04.html Två raka armar in i ryggen på försvararen, sen studsar bollen på anfallarens arm till målgöraren vilket gör det till offside.

Ja, målet arsenal gjorde förra säsongen mot pool var ju ett rejält skämt att det godkändes.
Citera
2023-11-04, 23:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Du får ladda en dag till för ni spelar på måndag. 😁
(Om du inte befinner dig nånstans där klockan redan passerat midnatt)

Tänkte helt galet att det är måndag imorgon.
Citera
2023-11-04, 23:44
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Du tycker inte att denna vinkel duger eller? https://arsenalist.com/f/var-ready-to-fuck-this-one-up-too-2023-11-04.html Två raka armar in i ryggen på försvararen, sen studsar bollen på anfallarens arm till målgöraren vilket gör det till offside.

Ja, målet arsenal gjorde förra säsongen mot pool var ju ett rejält skämt att det godkändes.
Skriver som jag gjorde till Beaver, tycker Saliba redan börjat fallet framåt och känner efter sin ”miss” händer i ryggen och försöker få frispark. Sen är det inte klart och tydligt fel av domaren då har VAR svårt att agera. Handsen har jag svårare att se men utesluter inte den, ska försöka titta flera gånger. Tar det på handen ska det givetvis dömas bort.
Tycker bollen går i sidled och då är det inte offside. Inte helt lätta regler att hålla koll på :/

VAR tittar inte på handsen så egentligen ska de titta på 4 situationer i samma sekvens 😳
Citera
2023-11-04, 23:45
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vänta i 15 min att skriva ditt inlägg
Citera
2023-11-04, 23:53
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Skriver som jag gjorde till Beaver, tycker Saliba redan börjat fallet framåt och känner efter sin ”miss” händer i ryggen och försöker få frispark. Sen är det inte klart och tydligt fel av domaren då har VAR svårt att agera. Handsen har jag svårare att se men utesluter inte den, ska försöka titta flera gånger. Tar det på handen ska det givetvis dömas bort.
Tycker bollen går i sidled och då är det inte offside. Inte helt lätta regler att hålla koll på :/

VAR tittar inte på handsen så egentligen ska de titta på 4 situationer i samma sekvens 😳

Det är inte Saliba som får händer i ryggen, det är Gabriel Magalhães.
Citera
2023-11-05, 00:07
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Det är inte Saliba som får händer i ryggen, det är Gabriel Magalhães.
En Arsenal spelare med andra ord. Låt vara fel person men situationen är densamma.
Citera
2023-11-05, 00:14
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Jag hör vad du säger, men ser du situationen i realtid så ser man hur Gabriels fart framåt ökar rejält efter knuffen bakifrån.
Citera
2023-11-05, 00:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jag hör vad du säger, men ser du situationen i realtid så ser man hur Gabriels fart framåt ökar rejält efter knuffen bakifrån.
Förstår hur du tänker men tycker situationen är ”över” innan händerna förstärker fallet.

Dags att se efterhandssnacket med Arteta 🫣
Citera
2023-11-05, 00:36
Medlem
Arteta är en fjant. Liverpools bortdömda mål mot Spurs var ett tragiskt misstag som det har betts om ursäkt för. Newcastles mål mot Arsenal är inte i närheten av att vara en skandal. Man kan ha olika uppfattningar även om man inte håller på något av lagen. Liverpools mål mot Spurs kan man inte ha olika uppfattningar om. Det var ett regelrätt mål. Arteta kommer att skämmas när han vaknar imorgon om han har skam i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in