2023-11-04, 19:04
Medlem
cerns avatar
Det kommer inte att hända eftersom svenssons akilleshäl är Judarna. Islamisterna muckar mot judarna och då är måttet rågat enligt svensson!
Citera
2023-11-04, 19:37
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Islam kan inte ta över någonting alls, i varje fall inte på ett fungerande sätt. Senast Islam tog över och administrerade olika områden, var under 1700-talets mitt med det falnande Ottomanska Riket.

Sedan dess förmår de inte göra mycket annat än att försöka ta över andra länder eller områden, och misslyckas, eller ta tillbaka områden som ryska eller västerländska trupper och administrationer försökt civilisera, för att därefter förvandla dem till shit hole countries igen.

Den muslimska delen av befolkningen i Sverige är bland de minst produktiva, mest kriminella, minst samarbetsvilliga, mest våldsamma och minst intellektuellt framstående grupperingarna i vårt land. Att tro att de skulle administrera en fungerande industrination, är som att tro att ett spädbarn kan backa med trailerdragare.
Jag tror inte att TS med "ta över" menar att muslimerna ska administrera Sverige ungefär som idag, fast muslimskt. Problemet är väl att när de "tar över" blir Sverige likadant som de länder som idag styrs av muslimer.
Citera
2023-11-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Det kommer i te finnas en enda muslim kvar i sverige om tio år.

Vänstern är och har varit hatad länge, yngre väljer inte diktaturer och pedofil profeter.

Hoppas att det bränns som fan i helvetet!

Då får du nog övertala både farmor, farfar och dina föräldrar om att socialdemokraterna inte är något bra alternativ att rösta på. Men det är flera år bort och mycket kan gå fel innan det är dags igen.
Citera
2023-11-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Finns inget sådant som vänsterislamism

Inte mitt begrepp utan TS. Men jag tycker visst att det passar. Hela vänstern älskar Islam. Så varför inte.
Citera
2023-11-04, 20:13
Medlem
trillians avatar
När Palestinierna flydde från Israel efter kriget 1948 så stack de vidare till Libanon. Det var ca. 100,000 personer. Idag är de ca. 500,000.

Denna muslimska grupp skapade totalt kaos och ett krig uppstod mellan kristna och muslimer. Ca. en miljon människor bodde i Libanon vid tidpunkten. Libanesiska inbördeskriget pågick länge mellan 1975 till 1990.

När muslimerna kom och destabiliserade landet så skapades ett totalt kaos och många kristna flydde från Libanon som hade gått från att vara ett trevligt, vackert, naturskönt kristet land till att nu bli ett totalt brinnande muslimskt kaos med sharia-lagar etc.

Detta skedde för att Libanon var snälla kristna humanister som tog emot de stackars muslimerna som var på flykt. Den snällheten glömde muslimerna väldigt fort. Det dröjde inte många år innan de höjde vapen mot värdlandets invånare.

Idag är kristna i minoritet och Libanon betraktas vara en muslimsk stat.
Citera
2023-11-04, 21:03
Medlem
Miffotmorgans avatar
Alla inhemska Européer kommer sluta samman i kriget mot muslimer när den dagen kommer.
Muslimer likt judar behöver skydd av en offerroll, samma skrot och korn.
Främmande ockupanter som spelar offer, härstammar från led av lögnare och ynkryggar.
Muslimer misstar Européers tolerans och tålamod som svaghet.
Man kommer få ett bryskt uppvaknande en vacker dag.
Citera
2023-11-04, 21:35
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Jag hatar islam och muslimer, men den där siffran ställer jag mig högst tveksam till.

Hata är inget som jag gör men det hör inte hemma i västvärlden. Men jo det är flera års generationer som kommer växa upp i ett rasblandat samhälle med en vit mamma och en svart pappa.
Citera
2023-11-04, 21:37
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag tror inte att TS med "ta över" menar att muslimerna ska administrera Sverige ungefär som idag, fast muslimskt. Problemet är väl att när de "tar över" blir Sverige likadant som de länder som idag styrs av muslimer.

Jo, jag uttryckte mig kanske lite dumt där, enig i det. I det scenariot handlar det ju bara om hur mycket av makten vi ger bort till dem, ingenting annat.
Citera
2023-11-04, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du drömmer, varför skulle islam ta över Sverige? Förklara!

Herrn borde läsa historia.
Tror du tyskarna trodde att dom skulle gasa 6mil Judar knappast.

Vi människor är kapabla till enormt mycket ondska.

Att muslimer skulle ta över Sverige är i allra högsta grad en möjlighet.
Lär dig om islam och deras kalifat.

Kolla vilka det är som sponsrar byggen av moskeer i Sverige.

Vad är slutmålet för muslimer etc.

Ju mer man sätter sig in i den muslimska världen. Och ser på vad dom har gjort hittills så ser man också framtiden för Sverige. Om inget görs.

Kan förstå att folk rent generellt har svårt att förstå att något sådant skulle hända.
Och grunden till det är bristen på kunskap och info helt enkelt. Och jag förstår att alla varken orkar eller har tid/intresse att sätta sig in i det
Citera
2023-11-05, 00:08
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Hur definierar du att islam tar över? Så jag vet vad jag ska leta efter

Jag skulle definiera ett övertagande när sharialag implementeras i Sveriges rikes lagbok.
Citera
2023-11-05, 00:41
Medlem
År 2032 sker det definitiva övertagandet enligt mina beräkningar, såvida inte tillräckligt många svenska män utvecklar stake innan dess och kastar ut jävlarna med huvudet före, men det är högst osannolikt
Citera
2023-11-05, 01:10
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Vem ska då ge er bidrag och lägenheter? Ni kan ju inget utan olja eller de västerländska värderingarna. Ni kommer bara bomba varandra till stenåldern och har redan börjat så smått i Sverige.
Så är det och Sverige är klimatmässigt ett ganska kargt, mörkt, kallt och ogästvänligt land.
De kommer dra vidare när festen är slut.

Muslimerna tar över när de är i majoritet.
Lite beroende på invandringstakt men fortsätter det i samma vansinniga tempo som de senaste decennierna (100.000+ varje år plus skillnaden i nativitet) så blir etniska svenskar i minoritet kring 2045 och muslimerna i majoritet strax efter det.
De progressiva kommer älska sharia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in