2023-11-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Trollar du nu eller? Kristendomen finns. Funkar ypperligt och är fredligt och modernt.

Annars så lever dom flesta muslimer ett modernt liv i Sverige då dom ser hur destruktivt extremism och fanatism är och vad det leder till i andra länder som anammar sådana ideologier.

Sålänge dom fortsätter så ser jag inga issues.

Kristendom funkar inte nej. Dessutom så är inte nutida svenskar kristna.

Verkligheten handlar om att skydda sitt land och sina resurser kristendomen handlar om att ge bort sitt land och sina resurser för man tror man lever i en fantasivärld där alla är snälla.
Citera
2023-11-04, 16:26
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Fertiliteten är viktig. Om den muslimska fertiliteten i Sverige överstiger 3,0 kommer befolkningssammansättningen att förändras inom 30 år.

Vi ser ju en tydlig ökning i barnafödandet hos familjer med Afroid bakgrund. Dessutom är deras lojalitet oftast förlagd till det muslimska särintresset i landet. En intressant indikator på hur Sverige förändrats är när folk ringer och röstar på artister i TV. Det är oftast dom färgade artisterna som får flest röster, vilket är en tydlig signal på vilka som är på väg in i samhället.
Citera
2023-11-04, 16:29
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Ni lever under en sten.
Islam har redan tagit över Sverige eftersom 95 procent av alla svenska tjejer som är födda efter 1993 och uppåt rasblandar och blir ihop med en muslim och lever som muslimer. Resterande 5 procenten blir ihop med svenskar som har högt status på sina arbeten eller är rika.

Jag hatar islam och muslimer, men den där siffran ställer jag mig högst tveksam till.
Citera
2023-11-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag kan inte se att det sker, iallafall inte inom överskådlig tid.

Idag har vi ca 1% troende muslimer i Sverige, ca 100.000 personer anses vara troende muslimer.

Detta efter 30-40 år av relativt stor invandring, som nu minskar. Interpolerar man detta får man att det tar tusentals år innan "Islam tar över". Och vad vet vi om världen om tusentals år?
Om du använder Google så hittar du fakta.
Det påstås i uppgifter att det fanns kring 8% muslimer för 7 år sedan. Och nu skulle vi alltså
vara nere på 1%. Eftersom det helt handlar om
vad de identifierar sig som så finns kanske ingen exakt siffra.
Jag tycker mig bara se mer och mer muslimska uttryck, kvinnor i slöjor .
Så trenden tror inte jag att de slutar vara muslimer.

Allt verkar handla om vad för glasögon folk har på sig, jag har till och med snackat med en svensk som inte förstod något.
Vadå jag ser inga muslimer någonstans påstod han.
Men ser du inte kvinnor i slöjor sa jag.
Han såg bara ut som en fågelholk i ansiktet
Citera
2023-11-04, 16:53
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
Lycka till, en dag kommer du vakna och se att hela Europa är under islam in sha Allah. Börja med att ta hand om svenska pedofiler på dumpen först 👍🏼
Ni dyrkar ju pedofiler. Så varför Mohamud är ju den perfekta människan så dem borde ni ju älska. Ni lever inte som ni lär.
Citera
2023-11-04, 16:59
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ja för om du läser vad jag skrivit så är jag i Sverige periodvis
Då åker du runt till Sveriges alla mosker och kollar. Ha ha. Ljuger gör du det är haram det. Blir inget paradis för dig. Du vet att ondskan äter sig själv. Massa muslimer krossas nu under jordbävningar i Gasa slaktas dom. Dyrkar man satans avkomma blir ner i elden hos ondskan själv. Tillsammans med pedofil "profeten". Vi chillar med Jesus där ingen ondska finns mer.
Citera
2023-11-04, 17:06
Medlem
Citat:
Lycka till, en dag kommer du vakna och se att hela Europa är under islam in sha Allah. Börja med att ta hand om svenska pedofiler på dumpen först 👍🏼

Så du vill ha kaos, krig, och elände här också som länder som anammat extremism har? Jag har inget emot normala moderna muslimer som inte vill ta över samhällen och tvinga på sina värderingar på andra men du är ju fanatiker som behöver hjälp så du finner sinnesro.

Finns det någon Gud så är den emot religiös fanatism. Religion användas av ondska för makt, korruption, kontroll och förtryck. Ondskan gömmer sig bakom Gud och förblindar människorna.

Öppna dina ögon before it's too late. Ingen Gud vill att vi ska använda våld eller tvinga andra till att tro. Alla ska finna Gud på sitt egna sätt, inte alla får den chansen heller det betyder inte att dom är onda människor då Gud dömmer våra handlingar gentemot våra medmänniskor. Jag anser mig själv "kristen" (är inte bokstavstroende och anser att vissa saker är fel i bibeln då det är en mycket gammal skrift) men inte vill jag tvinga på kristendomen på muslimer och ateister liksom eftersom jag gillar fred och anser att alla får välja vilken religion, tro eller inte passar dom bäst. Och kärlek är svaret, inte hat, förtryck, tvång utav oliktänkande.

Dom flesta svenskar hatar pedofiler, i synnerhet dom som begår övergrepp på andra (om det nu finns dom som inte gör det?). Att det existerar några udda undantagsfall ändrar inte faktum. Det är dumt att diskutera detta överhuvudtaget då sådana egenskaper är inte limiterade till någon specifik religion, etnicitet eller läggning.
Så det är bara att lägga ner pajkastningen.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2023-11-04 kl. 17:13.
Citera
2023-11-04, 17:10
Medlem
Citat:
Tyvärr finns det inget trevligt med Islam.
Det finns oberoende fakta som granskar hur demokratiska och fria länder är, föga förvånande hamnar länder med majoriteten muslimer i botten.
Islam har i stället förstört många länder som en gång i tiden var bra att leva i. Så Europa
är det en katastrof om det hamnar under Islam

Men som sagt, fakta biter nog inte på de som
läser koranen. Testa att ta av dig dina tjocka
Islam glasögon och tänk självständigt
Senast redigerad av mangne 2023-11-04 kl. 17:17.
Citera
2023-11-04, 17:35
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Det skedde redan sedan 10 år och Malmö är muslimskt stad... Stockholm i norr och söder och snart hela Sthlm.
Många byn är redan övertaget av islam...

Polen... bättre än Sverige....

Men inte USA -> svarta och islam växer extremt fort.

Vems fel ? Svenskar så klart. Politiker ha inbördeskriget...

Sverige är förlorad för alltid. Gör er nu till lumpen och bli svensk soldat försvara Sverige nu! Var inte fega...

Ta bort bidrag så de åker hem...
Läs ditt eget inlägg.
De som blir muslimer, gör det för att anpassa sig.
Inte för att de drivs av en inre kraft.
Folk som du som är förgiftade av kulturen islam ser ingen skillnad på religion och samhälle.
Citera
2023-11-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Läs ditt eget inlägg.
Folk som du som är förgiftade av kulturen islam ser ingen skillnad på religion och samhälle.

NEJ! Jag har sett och hört allt om förskräcklig muslimer ...

Ut med religion och obekant kultur. Bygg själv i eget hemland men inte i Sverige. Punkt slut!

Låt svenskar vara i fred och ro!
Citera
2023-11-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Läs ditt eget inlägg.

MUSlim ska INTE bygga moske på svensk mark. Lyft rumpa och åk till eget hemland. Bygg upp och kopiera av Sveriges BIDRAG..
Citera
2023-11-04, 17:54
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Vi säger så, Flashback älskar islamofober och allt som är emot islam, det är ingen nyhet. Sen kan man kolla ren fakta att det konverteras 1 miljon per år jag vet att du gråter blod men det är sanningen. Du har Sverige med sig säger du😂😂😂några drängar på Flashback wow det är hela Sverige det ok. Ta dina mediciner som det är preskriberat annars blir man galen som dig 👍🏼
Ren fakta ha ha. Det är tvärt om har fler i min kyrka som förstått att pedofil profeten är ondskan själv. Nu krossar Israel massor då gråter dom efter Sveriges pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in