Citat:
Ursprungligen postat av
Al-Kamardi
Lycka till, en dag kommer du vakna och se att hela Europa är under islam in sha Allah. Börja med att ta hand om svenska pedofiler på dumpen först 👍🏼
Så du vill ha kaos, krig, och elände här också som länder som anammat extremism har? Jag har inget emot normala moderna muslimer som inte vill ta över samhällen och tvinga på sina värderingar på andra men du är ju fanatiker som behöver hjälp så du finner sinnesro.
Finns det någon Gud så är den emot religiös fanatism. Religion användas av ondska för makt, korruption, kontroll och förtryck. Ondskan gömmer sig bakom Gud och förblindar människorna.
Öppna dina ögon before it's too late. Ingen Gud vill att vi ska använda våld eller tvinga andra till att tro. Alla ska finna Gud på sitt egna sätt, inte alla får den chansen heller det betyder inte att dom är onda människor då Gud dömmer våra handlingar gentemot våra medmänniskor. Jag anser mig själv "kristen" (är inte bokstavstroende och anser att vissa saker är fel i bibeln då det är en mycket gammal skrift) men inte vill jag tvinga på kristendomen på muslimer och ateister liksom eftersom jag gillar fred och anser att alla får välja vilken religion, tro eller inte passar dom bäst. Och kärlek är svaret, inte hat, förtryck, tvång utav oliktänkande.
Dom flesta svenskar hatar pedofiler, i synnerhet dom som begår övergrepp på andra (om det nu finns dom som inte gör det?). Att det existerar några udda undantagsfall ändrar inte faktum. Det är dumt att diskutera detta överhuvudtaget då sådana egenskaper är inte limiterade till någon specifik religion, etnicitet eller läggning.
Så det är bara att lägga ner pajkastningen.