2023-11-04, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du drömmer, varför skulle islam ta över Sverige? Förklara!

Samma dag som Muslimerna blir fler än resterande befolkningen, vilket tyvärr inte alls är många årtionden bort!
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-11-04 kl. 18:00.
Citera
2023-11-04, 18:05
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du drömmer, varför skulle islam ta över Sverige? Förklara!

Den dagen islamisterna är fler än kristna och judar så kommer de att försöka erövra. Och om de lyckas att göra detta så är det första de kommer att göra är att skära halsen av nyttiga idioter som dig.
Citera
2023-11-04, 18:08
Moderator
T-80Us avatar
Islam kan inte ta över någonting alls, i varje fall inte på ett fungerande sätt. Senast Islam tog över och administrerade olika områden, var under 1700-talets mitt med det falnande Ottomanska Riket.

Sedan dess förmår de inte göra mycket annat än att försöka ta över andra länder eller områden, och misslyckas, eller ta tillbaka områden som ryska eller västerländska trupper och administrationer försökt civilisera, för att därefter förvandla dem till shit hole countries igen.

Den muslimska delen av befolkningen i Sverige är bland de minst produktiva, mest kriminella, minst samarbetsvilliga, mest våldsamma och minst intellektuellt framstående grupperingarna i vårt land. Att tro att de skulle administrera en fungerande industrination, är som att tro att ett spädbarn kan backa med trailerdragare.
Citera
2023-11-04, 18:08
Medlem
GoranPongs avatar
Islam har väl redan tagit över
Citera
2023-11-04, 18:13
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

Sååå..när tar dom röd-gröna vänsterislamisterna över sverige?

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att söka politisk asyl till USA?
Hur definierar du att islam tar över? Så jag vet vad jag ska leta efter
Citera
2023-11-04, 18:15
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Hur definierar du att islam tar över? Så jag vet vad jag ska leta efter

I det högst eventuella fall, där något sådant skulle ske, så behöver du inte leta efter definitioner. Du skulle märka det tämligen omgående i vardagen.
Citera
2023-11-04, 18:18
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Islam kommer dö ut precis som kristendomen dött ut i Sverige. Det är lät att vara religiös i länder där religion är stark, som t.ex Saudiarabien, där finns inte alkohol eller klubbar och sådant. I Europa, Sverige så blir de svårt att vara religiös pga så mycket haram/synder som finns i landet som är mycket roligare än att be till någon gud. Islam kommer aldrig ta över. Möjligtvis kommer muslimer börja konvertera till kristendomen just för att det är helt enkelt coolare. Då kan man bära coola korshalsband och sådant. Den som tror islam kommer ta över Sverige vet inte va fan han snackar om.

Jag tror att det med religiositet eller inte i en befolkning handlar om levnadsvillkoren i första hand.

Den tyske journalisten Kurt Tucholsky skrev på 20-talet

Citat:
Människan är ett djur med två ben och två livsåskådningar. En när det går henne väl, en annan när det går henne illa. Den senare kallas religion.

Att Sverige sekulariserats från kristendomen beror på välståndet. Förutsättningen för att muslimerna släpper hörnflaggan och sekulariseras i Sveige är att de har jobb eller får bidrag. Försvinner både jobb och bidrag blir det allahu akhbar för hela slanten istället.
Citera
2023-11-04, 18:33
Medlem
Efter dom har förstört kristendomen kommer dom börja förstöra islam också för att sen få alla att följa sin sataniska LBQT peddo religion. Har redan börjat i saudi arabien där dom försöker minska böneutrop.
Tror ni att verkligen att multikulturen,döden av religion och LBQT bara är en slump?
Christ is king.
Citera
2023-11-04, 18:39
Bannlyst
Jag tror det inte handlar om ett övertagande, snarare en samexistens. Vi feministiska judar vill ha hit så många muslimska kvinnor som bara går, för när de är här kan vi lära upp dem i feministisk makt och hur de ska krossa sitt muslimska patriarkat.
För islam ligger långt efter i modernt samhälle, feminism bekämpas med alla medel, kvinnor har mycket svårt att få makt. Men här i Sverige kan vi ge dem snabbspåret i makt och få dem att förstå att religion och islam är en patriarkala konstruktion som ska hålla pli på kvinnor. De kvinnliga muslimerna i Sverige blir soldater mot förtryckande islam och kanske tom krossar religionen islam precis som vi gjort med den kristna makten i Sverige.
I det fallet är Sverige en förebild "se så bra vi mobbat bort männen från makten". De kristna manliga ledarna bestämmer ingenting över oss i hur vi ska leva. Nu är det manliga toppskiktet i svenska kyrkan queera, förhoppningsvis kan vi se queera ledare inom svensk islam om bara några år (det är faktiskt på gång). Grejen är den att muslimska s.k. snubbebögar (alltså bögar med perfekta heterosexuella alibin) jobbar sig upp i svenska muslimska makthierarkin!!!!!
Vad jag hört går det riktigt bra och islams homofobi gör att de inte vågar göra anuskontrollen (uttöjt anus alltså). De muslimska snubbebögarna åker med sina familjer till ställen där de kan avvika för knullorgier, där behandlas de som kungar. Flera bögklubbar i sverige har också slutna rum som muslimska bögar kan leva ut sina lustar. Faktiskt precis samma som Dan Eliasson gjorde, han är faktiskt en legend och internationellt känd i bögkretsar.
Citera
2023-11-04, 18:43
Medlem
Jag hoppas verkligen inte de blir en majoritet av befolkningen. Men som det ser ut nu så är det bara en tidsfråga. Sedan så kommer vi att tvingas underkasta oss eller fly..
Citera
2023-11-04, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Islam kan inte ta över någonting alls, i varje fall inte på ett fungerande sätt. Senast Islam tog över och administrerade olika områden, var under 1700-talets mitt med det falnande Ottomanska Riket.

Sedan dess förmår de inte göra mycket annat än att försöka ta över andra länder eller områden, och misslyckas, eller ta tillbaka områden som ryska eller västerländska trupper och administrationer försökt civilisera, för att därefter förvandla dem till shit hole countries igen.

Den muslimska delen av befolkningen i Sverige är bland de minst produktiva, mest kriminella, minst samarbetsvilliga, mest våldsamma och minst intellektuellt framstående grupperingarna i vårt land. Att tro att de skulle administrera en fungerande industrination, är som att tro att ett spädbarn kan backa med trailerdragare.

Ja men det förutsätter ju att de som har blivit invaderade gör motstånd.

Att länder som Sverige släpper in dem med öppen famn är ett relativt nytt och oprövat fenomen.
Det är ett fullskaligt socialt experiment och utgången är oviss. Men om landet inte gör motstånd så är risken stor att de på sikt tar kommandot
Citera
2023-11-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Jag tror att det med religiositet eller inte i en befolkning handlar om levnadsvillkoren i första hand.

Den tyske journalisten Kurt Tucholsky skrev på 20-talet

Att Sverige sekulariserats från kristendomen beror på välståndet. Förutsättningen för att muslimerna släpper hörnflaggan och sekulariseras i Sveige är att de har jobb eller får bidrag. Försvinner både jobb och bidrag blir det allahu akhbar för hela slanten istället.

Det stämmer tyvärr inte. Några av de rikaste länderna i världen, så som KSA, är extremt religiösa och där finns ingen tendens till sekularisering. Trots detta vältrar sig folket i lyx utan att arbeta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in