Så barnsliga . Så barnsligt !
"Min religion är bättre än din"
" NEJ , MIN religion är bättre och vi ha flera medlemmar och vi är starkare"
Citat:
Ursprungligen postat av
MisterBear
Islam kommer dö ut precis som kristendomen dött ut i Sverige. Det är lät att vara religiös i länder där religion är stark, som t.ex Saudiarabien, där finns inte alkohol eller klubbar och sådant. I Europa, Sverige så blir de svårt att vara religiös pga så mycket haram/synder som finns i landet som är mycket roligare än att be till någon gud. Islam kommer aldrig ta över. Möjligtvis kommer muslimer börja konvertera till kristendomen just för att det är helt enkelt coolare. Då kan man bära coola korshalsband och sådant. Den som tror islam kommer ta över Sverige vet inte va fan han snackar om.
Edit: Konvertiter är någon rädd för läste jag. Det är fler människor i världen som konverterar till kristendomen än islam. Islam kommer aldrig bli en större religion än kristendomen, det är bara det att i grunden kristna människor kan säga sig vara ateister medan i grunden muslimska människor inte kan säga det eftersom det är värre än att konvertera från islam. Jag kan säga så här att Iran kommer vara de första landet att konvertera till kristendomen.