2023-11-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Lovar inom 15 år finns här fler moskébyggen än kyrkor och vi har fler livs än vad det finns Ica, Coop osv.
Då måste det alltså byggas 20 i månaden bara för att komma ikapp svenska kyrkans lokaler, och sen ytterligare för att matchar frikyrkorna.
Helt orimligt.
Citera
2023-11-04, 11:36
Medlem
Hur ska dom kunna ta över?

Sekunden dom bildar ett pari som tar sig in i riksdagen så kommer dom stå i rampljuset och då kommer folk flrstå vad detta är för ett parti. Vad det är för individer.

Jag väntar på den dagen.
Citera
2023-11-04, 11:54
Medlem
Aldrig hoppas jag
Citera
2023-11-04, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Frågan bör ställas "Hur gör vi för att bli av med muslimerna i Sverige?". Det är det vi vill, eller hur? Därför måste vi hitta sätt för att få muslimer att känna sig så ovälkomna här som möjligt. På vilka sätt kan vi driva ut dem från Sverige?

Frågar du begåvningsreserven som hänger i NMR-tråden här på Flashback så är muslimer bra allierade till svenska folket, och dessa kommer rätta sig i ledet och lydigt ta order från deras herrefolk arierna (eller, ja, i praktiken blir det ju fetlagda, skalliga nynazister med cooola plastsköldar och flygbladsutdelning).

Den som på allvar tror att muslimer på något sätt kan integreras eller har en framtid i Europa har redan gett upp, och bör skrattas åt som en lågpanna och fitta.

Håller med om att svenskar måste bedriva en lågintensiv kamp mot allt islamskt, och alla muslimer. Att förstöra muslimers egendom är jätteenkelt. Att bygga brandbomber är heller inte så svårt. När man sedan blivit varm i kläderna finns det gott om information om hur man bygger bra rörbomber. Sedan var man väljer att kasta dessa för stå för var och en...
Citera
2023-11-04, 12:11
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Visst ser och hör jag, dom skorpiga knarriga gamla vänster tokarna, men dom dör ut snart, vi har ju fått nog för fan. Vi är inte tysta längre. DOm htar hit och dit att alla som inte håller med dom är rasister, men ingen bryr sig längre, vi vet ju att det är dom som är nasister nu.

Och islamisterna, ja, dom har en bra sak, dom utövar religion och dom behöver religion, så om vi kan sluta vara så mesiga, då kan vi visa dom vilken skit profet dom har, och att jesus är miljoner gånger bättre, och helt plötsligt kommer exmuslimer fylla kyrkbänkarna, det kan svenskarn abehöva göra också.

Det är inte lätt att vara indoktinerad i en sekt, även om det är en äcklig pedofil sekt, så sitter det ganska långt inne, men när dom väl fattar, då kommer dom lämna islam snabbt som fan. Visste du att 75 % av moskeer är tomma i iran, och att kyrkan växer snabbt där?

Islam är lögn och skit, och det upptäcker dom snart.
Jag tror du är inne på något stort, att ingen tänkt på det förr.

Vi behöver ju bara övertala alla världen muslimer, så enkelt! Ska vi dela ut armband måntro?
Citera
2023-11-04, 12:13
Medlem
Oddtapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
För 100 år sen ställdes samma fråga: När exakt tar judarna över Europa.
Nazisterna försvann .. allt motstånd mot judarnas påstådda övertagande av Europa försvann.
Tog judarna över?

Rätt. Det enda judarna har tagit över är nazisternas trådar på nätet. Nynazister är som ett gammalt ex som aldrig ger sig; ju längre tid som går desto oattraktivare och mer ihärdig blir hon.
Citera
2023-11-04, 12:23
Medlem
"År 2100 beräknas Sveriges befolkning uppgå till närmare 13,7 miljoner invånare. Invandring är samtidigt avgörande för att hålla uppe befolkningsantalen i EU, enligt beräkningarna.

Sveriges befolkning skulle enligt Eurostats beräkningsmetod öka från dagens 10,5 till närmare 13,7 miljoner personer. Det är en ökning på över 30 procent och den högsta i EU.

Eurostat gör även en projektion som antar att ingen in- eller utvandring äger rum till eller från medlemsländerna under perioden. Detta skulle få tydliga konsekvenser för antalet invånare. EU skulle i detta scenario ha 291 miljoner och Sverige 8,6 miljoner invånare."

https://www.europaportalen.se/2022/05/sverige-beraknas-fa-storsta-befolkningsokningen-i-eu

förr eller senare?
Citera
2023-11-04, 12:23
Medlem
halaltarzans avatar
Tja, när de är tillräckligt många skulle jag vilja säga, och hur många år det tar är väl inte helt klart. Tror dock inte att jag kommer att få uppleva det i min livstid i alla fall.

Men som man behöver man väl inte vara så oroad eller? Be fem gånger om dan i utbyte mot att kunna ha fyra fruar, som man dessutom kan styra över tror jag det är en bra deal för många.
Citera
2023-11-04, 12:25
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du drömmer, varför skulle islam ta över Sverige? Förklara!

Ditt nickname är okänt här på Flashback.

Islam är en klanideologi.

Den syftar till att bli den dominanta åskådningen och statsstyret.

Se på Turkiet, Saudiarabien, Iran, Jemen och resten av världens länder där islam dominerar.

Där religionen styr.

Om du ser på demografin i Sverige så står det klart för den som kan enkel matematik att Islam kommer dominera över i framtiden.

Vill du ha det som i Iran? Att det är religionen som är lag.
Citera
2023-11-04, 12:26
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
Har aldrig behövt bidrag eller lägenhet jag bor utomlands merparten av tiden
Ändå vet du att moskeerna är fulla i Sverige av svenskar
Citera
2023-11-04, 12:33
Medlem
psaks avatar
Det är inte religion som är det värsta. Det är illa nog med den eviga multikultitillväxten som pågår (ända tills en riktig politisk förändring sker).

Förortsbuset med sina gangstarapinfluenser är inte ens särskilt religiösa och även bortsett från kriminalitet så återstår ändå alla eviga kostnader, undanträngning av svenskar, vårt krympande andelsmässigt i befolkningen etc.

Det är bättre att fokusera på utomeuropeer i strömmarna än bara muslimer eftersom det är dessa som aldrig slutar välla in (från länder där befolkningen inte slutar växa heller, befolkningsexplosion)
Citera
2023-11-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
För 100 år sen ställdes samma fråga: När exakt tar judarna över Europa.
Nazisterna försvann .. allt motstånd mot judarnas påstådda övertagande av Europa försvann.
Tog judarna över?

Enligt vissa här på fb, med kunskaper vi andra uppenbarligen saknar, så styr dom listiga judarna precis allt sen över 2000 år tillbaka.
Dom följer en supergammal manual till punkt och pricka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in