2023-11-04, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
För 100 år sen ställdes samma fråga: När exakt tar judarna över Europa.
Nazisterna försvann .. allt motstånd mot judarnas påstådda övertagande av Europa försvann.
Tog judarna över?

Du menar när Sverige beboddes av en miljon judar som byggde synagogor överallt? Och det vällde in 100000 nya judar varje år??

Nej just det din jämförelse är lika dum som vanligt.

Islam och invandring från mena är det största hotet mot västerlandet och Sverige.

Den ruttna sk vänsterns allians med Islam är bisarrt naiv. Som "robbinist", eller cyniskt kalkylerad som hos globalisterna. Reinfeldt, wolodarski,mfl
Citera
2023-11-04, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Käka lite russin-ris och salt mjölk till frulle när du ändå håller på.

Jag har faktiskt testat baklawa också tror jag och djävlar...Det var så sött att jag var stirrig och hög halva dagen!

(vanligaste sjukdomarna i Rinkeby nu är diabetes och högt blodtryck)

Hur lyckas dom få så enormt söt smak?

Det var värre än att hälla i sig i ett paket med socker!

Pröva gärna Mena maten!

En del mat är så stark att du hoppar ur skinnet och annan mat är så söt så du dör av sockersjuka!

Citera
2023-11-04, 09:54
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du drömmer, varför skulle islam ta över Sverige? Förklara!
Därför att muslimer vill att muslimernas gud bestämmer det. ALLT ska han bestämma. Det är så vi ska leva. Deras guds ord som lag.
Citera
2023-11-04, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
För att de får fler barn i snitt än svenskar? Det är enkel matematik.

Varför använder dom inte det för att försörja sina föräldrar i sina länder? Det är för dom är paraister i Europa som inte kan ta hand om dom mängder med barn dom föder. Egypten och nigeria är ett skämt. Totalt barn-kaos där gamlingarna svälter för att barnen inte tar hand om. Om dom inte klarar det nu. Hur ska det gå för nästa generation?

Medans vi alltid har hållit skeppet. När vi födde barn som mest, så blev det svält eftersom att vi inte kunde försörja dom. Och det var klimatet. Det var då vi åkte till Amerika. Men nu har vi inte så stor befolkning. Så nu borde vi kunna försörja oss själva Sverige? Men liten befolkning har lättare att försörja sig själva. Kolla på Island. Världens bästa land. Dom har typ bara 200 000 där. Försörjer sig själva. Gå inte på Reinfeldt nyliberala myt som endast gynnar oligarker och för att göra miljardärer rikare.
Senast redigerad av Nordsj 2023-11-04 kl. 10:01.
Citera
2023-11-04, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Ok, 2030 it is! Det är ganska bra överstämmande med vad dom flesta tror här så vi får se!
Ja jag sa detta för ungefär 15 år sen. Idag har vi fått lära oss om religionen bekantat oss. Så var det inte för 15 år sen folk kände knappt till Islam .
Citera
2023-11-04, 10:04
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag kan inte se att det sker, iallafall inte inom överskådlig tid.

Idag har vi ca 1% troende muslimer i Sverige, ca 100.000 personer anses vara troende muslimer.

Detta efter 30-40 år av relativt stor invandring, som nu minskar. Interpolerar man detta får man att det tar tusentals år innan "Islam tar över". Och vad vet vi om världen om tusentals år?
Citera
2023-11-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Varför flyttar du inte till mecca? Varför beter du dig som en arabisk invansiv art? Jag har respekt för religion. Men jag är en sund rasist och anser inte att lägre stående raser hör hemma i Europa. Du är en arab. Och vi ska kasta ut dig tillsammans med niggers samt globalistagendan från USA, Hur känns det att vara parasit? Varför är du inte hemma och bygger upp ditt land? Etnisk paraist är du.

Vi kommer kicka ut er ras från Europa.

Sund rasist... vad är det?
Citera
2023-11-04, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Här är en karta över rika och fattiga länder. Ju grönare färg, ju rikare är länderna. Ju rödare färg, ju fattigare är länderna.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/66/IMF_karta_BNP-capita_PPP_2023.png/1920px-IMF_karta_BNP-capita_PPP_2023.png

Här är en karta över världens muslimska länder:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Muslim_World.png

Alla muslimska länder är inte fattiga, och det är inte alla fattiga länder som är muslimska. Men det är ändå väldigt många muslimska länder som är fattiga.

Och du säger att Libanon är rikt? Se på den här listan över olika länders BNP per invånare:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_länder_efter_BNP_(PPP)_per_capita

Sverige ligger på 15:e plats på den listan med ett BNP per invånare på nästan 50.000 dollar. Libanon ligger på 66:e plats med ett BNP per invånare på lite drygt 19.000 dollar. Och Afghanistan ligger på 167:e plats med ett BNP per invånare på knappt 2.000 dollar.

Jodå, Qatar toppar listan med ett BNP per invånare på drygt 125.000 dollar. Då kunde ju de snåla jävlarna dela med sig. Men de gör de inte.

De flesta muslimska länder i världen är fattiga. De muslimska länder som är rika delar inte med sig utan skyller de fattiga muslimernas lidande på väst, gärna på Sverige. Och så ska de ta över Sverige för att hämnas.

Vidriga as.

Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
Du är för efterbliven för att förstå, jag gav dig ett exempel och du kopplar fortfarande inte. Dummare får man leta efter. Sluta med baksnus det gör en dum

Jag noterar att din och min logiska och intellektuella argumentation ligger på lite olika nivåer.
Citera
2023-11-04, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Idag har vi ca 1% troende muslimer i Sverige, ca 100.000 personer anses vara troende muslimer.

Detta efter 30-40 år av relativt stor invandring, som nu minskar. Interpolerar man detta får man att det tar tusentals år innan "Islam tar över". Och vad vet vi om världen om tusentals år?

vilka är dom 800.000 då som det pratas om?
Citera
2023-11-04, 10:10
Medlem
Citat:

Det är beroende på land och kultur!

Dra inte alla Muslimer över en kam!

En del vill du inte ens se i ögonen och andra är hur trevliga som helst!

Såå..med de sagt så är det enormt stor skillnad på Muslimer!

Absolut, det har du helt rätt i.
Citera
2023-11-04, 10:12
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

Sååå..när tar dom röd-gröna vänsterislamisterna över sverige?

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att söka politisk asyl till USA?

USA är väl inte bättre att bo i, inte så länge såna som Joe sitter vid rodret? Sverige tar efter amerikanarna i mkt 🤔

Men många har börjat vakna till vad som försiggår, iaf hur jag tolkar det folk lägger ut på facebook av mina vänner å bekanta. Hoppas bara fler vaknar innan det är alldeles för sent.
Citera
2023-11-04, 10:13
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Mannen, tänk inte logiskt. De faktaresistenta hjonen kan bli kränkta. Deras världsbild rasar samman om inte islamerna tar över Sverige imorgon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in