2023-11-04, 08:31
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Det är ju genom politiken muslimerna tar över. Vakna! Kolla vilka som är i dom politiska partierna!

Vänta och se till nästa val! Det kommer bli en revolution!

MP fick ju in en Somalisk kvinna enbart på personröster!

Ok, jag lovar att reposta ditt inlägg efter nästa val i samband med den utlovade revolutionen.
Citera
2023-11-04, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
De länderna du nämnde är inte fattiga de har varit under krig, vad hände med Sverige under covid ? Ni åt nästan er bajs av fattigdom och arbetslöshet. Ni har inte upplevt krig men hoppas det kommer ett så ni fattar, Libanon är extremt rik i allt t ex samma med Afghanistan som har natur tillgångar av värde för flera trillioner dollar. Med de pengarna kan man bygga 100 Sverige.

Här är en karta över rika och fattiga länder. Ju grönare färg, ju rikare är länderna. Ju rödare färg, ju fattigare är länderna.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/66/IMF_karta_BNP-capita_PPP_2023.png/1920px-IMF_karta_BNP-capita_PPP_2023.png

Här är en karta över världens muslimska länder:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Muslim_World.png

Alla muslimska länder är inte fattiga, och det är inte alla fattiga länder som är muslimska. Men det är ändå väldigt många muslimska länder som är fattiga.

Och du säger att Libanon är rikt? Se på den här listan över olika länders BNP per invånare:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_länder_efter_BNP_(PPP)_per_capita

Sverige ligger på 15:e plats på den listan med ett BNP per invånare på nästan 50.000 dollar. Libanon ligger på 66:e plats med ett BNP per invånare på lite drygt 19.000 dollar. Och Afghanistan ligger på 167:e plats med ett BNP per invånare på knappt 2.000 dollar.

Jodå, Qatar toppar listan med ett BNP per invånare på drygt 125.000 dollar. Då kunde ju de snåla jävlarna dela med sig. Men de gör de inte.

De flesta muslimska länder i världen är fattiga. De muslimska länder som är rika delar inte med sig utan skyller de fattiga muslimernas lidande på väst, gärna på Sverige. Och så ska de ta över Sverige för att hämnas.

Vidriga as.
Citera
2023-11-04, 08:37
Bannlyst
Citat:
Jag är inte arab, om jag pratar om Taiwan t ex är jag taiwanesisk? Hur dum kan du bli jag undrar det 😅

Ja, det var inte förvånande- Nu har du 5 länder att åka upp och bygga upp efter bombningarna från USA. Jordanien, Saudiarabien. Marocko samt Sudan och Turkiet. Jag vet inte vad dessa folk är för nåt. Skumt folk är turkarna. Välkommen utifrån mitt hem, önskar jag dig när jag kastar ut dig från Europa med våld.
Citera
2023-11-04, 08:40
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Var det jag som började med all glåpord och sånt? Läser du ens vad andra skriver frågar jag igen?

Jag kollade upp ditt första inlägg här i tråden. Du skrev så här:

Det kommer inte ens ta 10 år innan hela Europa blir muslimskt in sha Allah, Sverige är redan muslimsk gå till närmaste moske det kryllar av svenska konvertiter jag blir glad av att se sånt då det visar att alla svenskar inte är hjärndöda zombies. Frankrike Tyskland Belgien Norge alla dessa är på gränsen till muslimsk majoritet. Ni som sitter och säger massa glåpord om muslimer ni kan ta och flytta för ni kommer ha det väldigt svårt att trivas i Europa snart om ni hatar muslimer så mycket. Inte ens Thailand kan ni rymma till snart hela Asien och världen är på väg mot islamisk dominans.

Du beskriver i inlägget vad jag kan förstå att muslimer ska erövra och förslava hela världen, dvs begå ett gigantiskt Folkmord. Vad hade du förväntat dig av detta? Tror du på fullt allvar att alla andra debattörer jublar åt detta?

Du klagar över att zionistiska judar ockuperar och förtrycker Palestina, men själv vill du att islam ska ockupera och förtrycka hela världen. Vad är detta för slags moral eller rättare sagt avsaknad av moral.
Citera
2023-11-04, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
De har väll redan defacto tagit över. Det föds fler vänsterislamistiska barn än icke-vänsterislamistiska. Detta kommer redan märkas nästa val då Socialdemokraterna tar makten igen. Burka har redan börjat bli vanligt på matbutikerna och inne i centrala stan, inte bara i förorten. Det är bara en tidsfråga innan alla Sveriges större städer är helt islamiserade. Det enda som återstår för den gamla Svensken är att assimileras i den muslimska kulturen eller flytta.

Där ser man sa den blinde till den döve!

Burka tror jag inte på men Niqab kanske?
Citera
2023-11-04, 08:44
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Som sagt det språk jag blir tilltalad det språk talar jag tillbaka, om du kände mig så skulle du veta att jag inte ens skadar ett djur det vet alla i min närhet. Jag har en väldigt god sida för goda människor sen har jag en fruktansvärd demon i mig mot islamofober och onda människor.

Men när du skriver att du vill förvandla Sverige och Europa med våld till islamiskt land, tror du inte att många uppfattar dig då som en ondskefull person?
Citera
2023-11-04, 08:50
Medlem
HomoDeuss avatar
Islam kommer aldrig att ta över Sverige. Däremot så är antalet invånare med värderingar förstörda av medeltidskultur alldeles för många, vilket snart gör det outhärdligt att bo i Sverige. Samhällsapparaten kommer att kollapsa ändå. Liksom medborgarlimmet. När det händer skulle jag inte vilja vara svensk medborgare med ursprung i MENA. Utnyttjandet av Europas historiska öppenhet kommer att få läskiga konsekvenser. För såväl Europeer som invandrade. Men främst för de invandrade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det finns vissa som säger att islam är fredens- och toleransens religion. Vad jag förstått av dina kommentarer här så stämmer inte detta för fem öre?

Du anklagar debattörer i tråden för att vara islamofober, medan du samtidigt vill döda dem eller göra dem till dina slavar. Du tror inte att sådana uttalande från dig och andra muslimer får människor att bli "islamofober".

Problemet är inte om vi skulle kriga idag, den fajten skulle nog Svensken vinna. Problemet är hur många barn som föds. Den kampen har muslimerna redan vunnit. Så framtiden till hör muslimerna. Om 5-10 år är burka klart mer populärt bland kvinnor i Sverige än idag.
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

Sååå..när tar dom röd-gröna vänsterislamisterna över sverige?

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att söka politisk asyl till USA?
När befolkningen uppgår till 25% muslimer kommer övertagandet ske genom våld. Det är inte en gissning, det är ett löfte.

Faller en större nation före, säg Tyskland, kommer det gå ännu fortare i andra länder.
Citera
2023-11-04, 08:55
Medlem
Citat:
Problemet är inte om vi skulle kriga idag, den fajten skulle nog Svensken vinna. Problemet är hur många barn som föds. Den kampen har muslimerna redan vunnit. Så framtiden till hör muslimerna. Om 5-10 år är burka klart mer populärt bland kvinnor i Sverige än idag.

Burka används nästan enbart i afghanistan så sluta tjata om burka!

Hijab = halvslöja

Niqab = endast ögon syns

Burka = nästan samma som Nicab men nät för ögonen

Jag tror jag sett EN kvinna i Rinkeby på 20 år med burka!
Senast redigerad av Mistyarrow 2023-11-04 kl. 08:57.
Citera
2023-11-04, 08:56
Bannlyst
Citat:

Sålänge vi håller våra gränser och kastar ut främmande folk. SÅ kan vi han en stabil befolkning på 5 miljoner. En liten homogen befolkning gör det möjligt till ett välfärdssamhälle, tom kommunim om man vill. Det handlar om stabilitet nu. Island har högst välfärd och deras befolkning har legat stabilt på 150 tusen flera år nu. Om dom skulle bli 50 tusen igen skulle det vara lugnt. Dom skulle föda barn efter förmåga eftersom dom känner lojalitet till sitt folk. Sen bli mer om det hotade deras folk. Samma sak i Sverige. Dessa nyliberaler bryr sig inte om folk, endast om tillväxt på kontot i Bahamas.

Sen krävs det ett bra tryggt, lojalt samhälle om man vill att de bästa föder barn. Inte ett illojalt samhälle som jagar mammon. Eller så skiter man i preventivmedel helt enkelt. Samt hemmafruar är inte så fel.
Senast redigerad av Nordsj 2023-11-04 kl. 09:00.
Citera
2023-11-04, 08:57
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Om folk skriver att de vill döda alla muslimer att muslimer är dåliga att muslimer är dit och dat vad ska skriva tillbaks? Jag tar det som fientligt och krigsförklaring. Människor måste förstå att det är media som försöker få muslimer att framstå som demoner, samma sak händer det nu zionist media försöker få judar mot muslimer men jag är inte dum för att gå på det, det som händer idag är endast zionister en politisk grupp som gömmer sig bakom en judisk mask för att få det som en religiös krig mellan muslimer och judar men nej så är det inte. Judar och kristna är bokens folk som muslimer. Kommer aldrig se de som min fiende förrän de ser mig som fiende. Vi är alla ett i den här världen den tillhör alla. Men folk som är ute efter erövra och mörda ska mötas med erövring och mord.

Menar ni att om några debattörer på Flashback skriver hatiskt om islam och muslimer ger det muslimer rätt att erövra Sverige med våld? Så du ser Flashbacksrepresentanter som Sveriges företrädare?

Det är möjligt att viss media är pro-israeliskt, men SVT/SR är väl snarare mer åt det pro-palestinska hållet.

Vilka muslimska länder menar du att Sverige är ute efter att erövra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in