2023-11-04, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Hur får du islamism till vänster? Det är ju en mycket konservativ närmast reaktionär ideologi!

Ge dig, alla vet att det är vänstern som älskar islam. Har du ingen koll. Du behöver inte gå längre än till Socialdemokraternas erkännande av palestina.
Citera
2023-11-04, 08:20
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
Googla det eller vet du inte hur man gör?😅

Och jag kan påstå att getter skiter ur sig muslimer i Turkiet och be dig googla det. Det var ditt påstående, du får backa upp det. Eller är du bara en lögnaktigt skitsnackande ljugarmusse?
Citera
2023-11-04, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Aldrig.

Vänstern håller på att dö ut, och islamisterna kommer konvertera till kristendom inom tio år

Det är önsketänkande från din sida! Tror du på allvar detta är du korkad.
Citera
2023-11-04, 08:22
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Ge dig, alla vet att det är vänstern som älskar islam. Har du ingen koll. Du behöver inte gå längre än till Socialdemokraternas erkännande av palestina.
Det är väl inget stöd till islamism? Det är ju en nationell fråga.
Citera
2023-11-04, 08:23
Bannlyst
Citat:
Så du missade alla export varirvsom Libanon har? Hur ska man utvinna rikedomar när man är attackerad av stormakter? Släpp 1% av alla bomber som det släpptes på Afghanistan släpp 1% av det på Sverige så får du se hur er utveckling kommer stanna i decennier

Om du bryr sig så mycket om ditt hemland. Varför visar du inte stolthet och flyttar hem? Det kan inte vara så lätt att vara så hatad i Sverige som parasit. Du får min respekt om du flyttar hem ut ifrån Europa och bygger upp ditt land. Fram tills att din ras stannar i Europa, så är du en fiende emot oss. Jag har inte koloniserat ditt land, varför gör du det emot Sverige? Vi ska kasta ut era raser.
Citera
2023-11-04, 08:25
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

Sååå..när tar dom röd-gröna vänsterislamisterna över sverige?

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att söka politisk asyl till USA?

Vi är många som vill lämna det sjunkande skeppet sverige redan nu. Jag tror att om 5-15 år så kommer det bli outhärdligt här. Islamiseringen går väldigt fort nu.
Citera
2023-11-04, 08:25
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Jo jag välkomnar det enormt är trött på det hela krig höger och vänster låt oss ha en global krig ni islamofober mot oss muslimer låt oss se vem som överlever så det blir fred här på jorden.

Det finns vissa som säger att islam är fredens- och toleransens religion. Vad jag förstått av dina kommentarer här så stämmer inte detta för fem öre?

Du anklagar debattörer i tråden för att vara islamofober, medan du samtidigt vill döda dem eller göra dem till dina slavar. Du tror inte att sådana uttalande från dig och andra muslimer får människor att bli "islamofober".
Citera
2023-11-04, 08:27
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Så du missade alla export varirvsom Libanon har? Hur ska man utvinna rikedomar när man är attackerad av stormakter? Släpp 1% av alla bomber som det släpptes på Afghanistan släpp 1% av det på Sverige så får du se hur er utveckling kommer stanna i decennier

Fast Libanon importerar 10x sin export?

Och en del av att förvalta sin rikedom är ju att inte hamna i krig?

Och med stormakter, menar du då Syrien, Saudi, Iran, etc? Andra islamska länder? Inbördeskriget i Libanon var ju dessutom religiöst, och höll på i 15 år?
Citera
2023-11-04, 08:27
Medlem
Citat:

Radikal islam har snart tagit över Sverige. Det är fakta! Det föds inga barn med Svenska värderingar längre, men massor med barn till vänsterislamister. Det är en rätt enkel ekvation, som inte går att vända.
Citera
2023-11-04, 08:28
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Islam och islamism är samma sak. Det finns inga moderata muslimer. Det är bara ett västligt påhitt där man försöker blidka muslimerna, "jomen ni är moderata" och hoppas på att dom lugnar ner sig. Frågar du muslimerna själva så säger dom att det bara finns en sorts islam. Därför är islam och islamism samma sak

Islamism är när man blandar in politiken i religionen, men islam är så "fiffig" att politiken är inbyggd i religionen. Därför är islam och islamism samma.

Allt annat är att ni blir lurade. Allt för att islam ska växa i väst i lugn och ro. Det är en trojansk häst ni bjudit in i väst. En dödskult är alltid en dödskult, hur mycket du än sminkar den. Och det är därför ni alla blir grundlurade.
Citera
2023-11-04, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Vi är många som vill lämna det sjunkande skeppet sverige redan nu. Jag tror att om 5-15 år så kommer det bli outhärdligt här. Islamiseringen går väldigt fort nu.

Jag tror vi verkar vara ganska överens här om den tidsapekten och desto snabbare Muslimerna får in personröster i riksdagsvalet och kommunvalet, desto snabbare kommer det gå!
Citera
2023-11-04, 08:31
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Jag pratar det språk de pratar med mig, ska jag slänga rosor på de när de kallar mig apa och allt? Är du efterbliven eller läser du inte vad de skriver?

Om du vill mörda dem eller göra dem till dina slavar kanske du inte ska förvänta dig att de ska jubla och applådera dina inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in