2023-11-04, 03:15
Medlem
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

Sååå..när tar dom röd-gröna vänsterislamisterna över sverige?

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att söka politisk asyl till USA?
Citera
2023-11-04, 03:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att säka politisk asyl till USA?

Aldrig.

Vänstern håller på att dö ut, och islamisterna kommer konvertera till kristendom inom tio år
Citera
2023-11-04, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Aldrig.

Vänstern håller på att dö ut, och islamisterna kommer konvertera till kristendom inom tio år

Kom igen! Vakna! Du ser och hör ju själv!
Citera
2023-11-04, 03:27
Medlem
Erbjuds inte pengar för återvandring nu? Tycker mig ha läst det nyligen här på forumet.

Verkar som folk börjar bli rejält skraja över detta nu i Sverige om jag förstått det rätt. Bättre sent än aldrig sägs det
Citera
2023-11-04, 03:29
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

1 år...5år...10år ..?

Du drömmer, varför skulle islam ta över Sverige? Förklara!
Citera
2023-11-04, 03:30
Avslutad
Citat:
Kom igen! Vakna! Du ser och hör ju själv!

Visst ser och hör jag, dom skorpiga knarriga gamla vänster tokarna, men dom dör ut snart, vi har ju fått nog för fan. Vi är inte tysta längre. DOm htar hit och dit att alla som inte håller med dom är rasister, men ingen bryr sig längre, vi vet ju att det är dom som är nasister nu.

Och islamisterna, ja, dom har en bra sak, dom utövar religion och dom behöver religion, så om vi kan sluta vara så mesiga, då kan vi visa dom vilken skit profet dom har, och att jesus är miljoner gånger bättre, och helt plötsligt kommer exmuslimer fylla kyrkbänkarna, det kan svenskarn abehöva göra också.

Det är inte lätt att vara indoktinerad i en sekt, även om det är en äcklig pedofil sekt, så sitter det ganska långt inne, men när dom väl fattar, då kommer dom lämna islam snabbt som fan. Visste du att 75 % av moskeer är tomma i iran, och att kyrkan växer snabbt där?

Islam är lögn och skit, och det upptäcker dom snart.
Citera
2023-11-04, 03:38
Medlem
NewDawnFadess avatar
Frågan bör ställas "Hur gör vi för att bli av med muslimerna i Sverige?". Det är det vi vill, eller hur? Därför måste vi hitta sätt för att få muslimer att känna sig så ovälkomna här som möjligt. På vilka sätt kan vi driva ut dem från Sverige?
Citera
2023-11-04, 03:50
Medlem
Citat:

1 år...5år...10år ..?

Det är svårt att förstå vad du menar med att ta över.
Citera
2023-11-04, 03:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Frågan bör ställas "Hur gör vi för att bli av med muslimerna i Sverige?". Det är det vi vill, eller hur? Därför måste vi hitta sätt för att få muslimer att känna sig så ovälkomna här som möjligt. På vilka sätt kan vi driva ut dem från Sverige?

Ta bort alla bidrag. Enkelt.
Citera
2023-11-04, 04:19
Medlem
Hyperkits avatar
Aldrig för det är en nazistisk propaganda.

Och horvänstern håller på att dö ut i världen, speciellt i Sverige.
Vi ser nu sista andetagen av Wokeism
Citera
2023-11-04, 04:35
Medlem
För 100 år sen ställdes samma fråga: När exakt tar judarna över Europa.
Nazisterna försvann .. allt motstånd mot judarnas påstådda övertagande av Europa försvann.
Tog judarna över?
Citera
2023-11-04, 04:51
Bannlyst
Man kan ju börja med att Jimmie Åkesson inte anpassar sig till arabiska för att göra nån media.poäng. Ni som tror att SD kommer lösa det nu, dom skyddar vårt folk bara lite. Han ska skrika på svenska och köra bort dom från europa. neger som svartskalle, arab m.m. Skicka ut dom från Europa. Bara för att Jimmie fjantar så har han fortfarande ett ansvar för Svenskar som röstade på SD. KIcka ut främmande raser och packet NU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in