2023-11-04, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Svårt att sätta datum. Dessutom så behöver det faktiskt ej heller behöva sluta så. Men som det ser ut så kommer Sverige att ha en befolkningsmajoritet med rötter i muslimska folkgrupper om migrationen fortsätter och barnafödandet hos denna grupp kommer vara högre än hos svenskar och andra icke-muslimer. Jag skulle gissa på att detta sker kring nästa sekelskiftet. För många av oss ett långt tidsperspektiv, men ur historisk synvinkel en mycket kort tidsperiod.

Ok, vi leker med tanken!

800.000 X 5 = 4.000.000 på EN generation!

4.000.000 X 5 = 20.000.000 på TVÅ generationer!

Ok, vi sänker det till tre!

800.000 X 3 = 2.400.000 på EN Generation!

2.400.000 X 3 = 7.200.000 två generationer!

Medelsvensson ligger i lä!

Sen inte nog med det!

Sen tar Islam över politiken och banker och myndigheter etc.

WOW!
Citera
2023-11-04, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
Ge det Max 10 så då menar jag Europa i helhet inte Sverige bara, det kommer bli krig och ni kommer förlora och det kriget har redan börjat

Vem ska då ge er bidrag och lägenheter? Ni kan ju inget utan olja eller de västerländska värderingarna. Ni kommer bara bomba varandra till stenåldern och har redan börjat så smått i Sverige.
Senast redigerad av Saftxbulle 2023-11-04 kl. 06:40.
Citera
2023-11-04, 06:38
Medlem
10 år låter faktiskt rimligt som nån sa!
Citera
2023-11-04, 06:40
Bannlyst
Jag tror fyllemaggan med sina Islamistvänner (alla andra vänsterradikala lågintelligenta vänstermuppar) kommer ta över Sverige totalt inom 5-10 år och sedan går det raskare utför än någonsin.. snart kommer vi ha Sharialagar och era barn kommer bli tvångsinvespeta i heltäckande.

Vi som inte vill bli muslimer kommer klassas som terrorister och motståndare till staten.. välkommen till Swedistan, ställ dig i ledet min fåraherde!

Inte nog med detta så kommer miljömupparna få stort inflytande och ytterligare förstöra vår elförsörjning.. så du kommer inte ha någon el i ditt hem och leva som en jävla råtta. Vi kommer ha regelbundna elavbrott och ingen stabilitet i elförsörjningen.

Att rödgröna lågintelligenta muppar ska få styra detta landet är rent utsagt förödande för samhället.. ändå så ska medparten av befolkningen vara brutalt lågintelligenta och rösta på dessa Islamisthorder som urholkar samhället.
Senast redigerad av Dofehix 2023-11-04 kl. 06:45.
Citera
2023-11-04, 06:41
Bannlyst
Aldrig, med tanke på hur Islams företrädare bettet sig, hotat oss och mördat oss på senare samt förstört vårat land, så har vi på senare sett ett skifte, den vanlige svensken har fått nog av förnedringsrånade barn och sprängda portar.

Polarisering är att vänta, polisen som skiter i att utföra sitt jobb, handlingsförlamade politiker, med tanke på vilken liten gnista som tände lasermannen och rasmotsättningarna på 90-talet, så är vi bara ett mittuppslag med ett vitt och svenskt barn som fallit offer för gängen ifrån ett raskrig..

Frågan bör omformuleras till när det exploderar mot svartskallarna och framförallt muslimerna…
Citera
2023-11-04, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Aldrig, med tanke på hur Islams företrädare bettet sig, hotat oss och mördat oss på senare samt förstört vårat land, så har vi på senare sett ett skifte, den vanlige svensken har fått nog av förnedringsrånade barn och sprängda portar.

Polarisering är att vänta, polisen som skiter i att utföra sitt jobb, handlingsförlamade politiker, med tanke på vilken liten gnista som tände lasermannen och rasmotsättningarna på 90-talet, så är vi bara ett mittuppslag med ett vitt och svenskt barn som fallit offer för gängen ifrån ett raskrig..

Frågan bör omformuleras till när det exploderar mot svartskallarna och framförallt muslimerna…

Medelsvennson kommer ALDRIG våga sätta emot!

Skrik rasist och medelsvennen springer järnet!!
Citera
2023-11-04, 06:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ge det Max 10 så då menar jag Europa i helhet inte Sverige bara, det kommer bli krig och ni kommer förlora och det kriget har redan börjat

Tveksam till det. Rent generellt så är muslimer rätt kassa soldater, det finns förstås undantag. Dels pga en genrellt låg IK-nivå hos många grupper, dels en mentalitet där man är "modig" när de har övertag, men totalt hopplösa om det börjar gå dåligt. Vi kan ta tex Israels grundande som exempel, där de judiska kolonisatörerna var mycket färre och mycket sämre beväpnade än de arabiska palestinierna, men så fort det började ta emot sket arablegionen i byxan.

Vad muslimer behöver är då hjälp från tex USA eller Kina. Vi kan ta tex kriget i Bosnien som exempel. Utan USAs hjälp hade dessa muslimska kolonisatörer drivits ut från Europa av serberna. Och hade inte serber och kroater varit upptagna med att bekämpa varandra utan tillsammans fokuserat på denna uppgiften så hade det varit avklarat på 1-2 år.

Men självklart ska man inte underskatta sin fiende. Det är inte samma européer idag som för en, två eller tre generationer sedan. TV, videospel etc har försvagat oss. Men samma fenomen har även drabbat muslimska kolonisatörer i Europa där övervikt är ett ännu större problem än hos den inhemska befolkningen.

Jag har svårt att se bruschor vilja kriga i de svenska skogarna under kallgrader och i snö. Jag tror nog att de hellre väljer att ställa sin kos till sina hemländer.

Så i ditt tidsperspektiv är ett muslimskt framgångsrikt krig mot européerna inte realistiskt, däremot i ett längre tidsperspektiv med en betydligt högre andel muslimer så är den risken mycket högre, och då få makten via röstsedeln.
Citera
2023-11-04, 06:50
Medlem
Citat:
Islam kommer ta över det som är menar för oss du lever på sagor gubben vakna upp, vikingar är en myt precis som deras så kallade Thor och alla de där jag vet inte vad, verkligheten kommer slappa dig på ansiktet inom snar framtid, kan lova dig att du som svensk har gått på fler bidrag än mig som invandrare under min tid i Sverige

Vet du om en sak!

Jag som bott i Rinkeby VET att det du säger ÄR sant! (kolla stadsdelens ekonomi)

Men medelsvennen är så hjärntvättad att dom inte kommer vakna förrän det är över!

Först så krossar Islam vårat välfärdssystem som väldigt snart händer med bidragsutsugning och den offentliga sektorn rasar och sen är det slut!

Inget kommer fungera!
Citera
2023-11-04, 06:54
Medlem
Citat:
Har aldrig behövt bidrag eller lägenhet jag bor utomlands merparten av tiden

Ja du ja men rent strukturmässigt så verkar det behövas tolerans för framsteg och utveckling som islam och mullorna saknar. Tex portugal står för mer innovation och vetenskap än alla muslimska länder tillsammans.

Såg en dokumentär där arabiska forskare städigt motarbetades av mullor.
Senast redigerad av Saftxbulle 2023-11-04 kl. 06:56.
Citera
2023-11-04, 06:55
Medlem
När tar islam över Sverige?

Först blir det inbördeskrig.
Citera
2023-11-04, 06:59
Medlem
Svenskarna gör ett generalfel nu!

Det är inte genom vapen Muslimerna tar makten i Sverige!
Citera
2023-11-04, 06:59
Medlem
Citat:
När du har råd kom till Dubai jag ska visa dig vad araber går för 👌🏽

De har ju olja så går allt lekande lätt. Har hört Jordan ska vara mer nere till jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in