Citat:
Ursprungligen postat av
Al-Kamardi
Ge det Max 10 så då menar jag Europa i helhet inte Sverige bara, det kommer bli krig och ni kommer förlora och det kriget har redan börjat
Tveksam till det. Rent generellt så är muslimer rätt kassa soldater, det finns förstås undantag. Dels pga en genrellt låg IK-nivå hos många grupper, dels en mentalitet där man är "modig" när de har övertag, men totalt hopplösa om det börjar gå dåligt. Vi kan ta tex Israels grundande som exempel, där de judiska kolonisatörerna var mycket färre och mycket sämre beväpnade än de arabiska palestinierna, men så fort det började ta emot sket arablegionen i byxan.
Vad muslimer behöver är då hjälp från tex USA eller Kina. Vi kan ta tex kriget i Bosnien som exempel. Utan USAs hjälp hade dessa muslimska kolonisatörer drivits ut från Europa av serberna. Och hade inte serber och kroater varit upptagna med att bekämpa varandra utan tillsammans fokuserat på denna uppgiften så hade det varit avklarat på 1-2 år.
Men självklart ska man inte underskatta sin fiende. Det är inte samma européer idag som för en, två eller tre generationer sedan. TV, videospel etc har försvagat oss. Men samma fenomen har även drabbat muslimska kolonisatörer i Europa där övervikt är ett ännu större problem än hos den inhemska befolkningen.
Jag har svårt att se bruschor vilja kriga i de svenska skogarna under kallgrader och i snö. Jag tror nog att de hellre väljer att ställa sin kos till sina hemländer.
Så i ditt tidsperspektiv är ett muslimskt framgångsrikt krig mot européerna inte realistiskt, däremot i ett längre tidsperspektiv med en betydligt högre andel muslimer så är den risken mycket högre, och då få makten via röstsedeln.