Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Jag vet inte. Det får mig undra om det numera är tre pedofiler som mulat? Kan någon bekräfta det? Det ser ut som att 1% av pedofilerna väljer att lämna in tangentbordet för gott. Kan revisorn alltså vara en så kallad 1%-are?
Ca 300 pedofiler konfronterade varav tre mulade, det blir alltså 1% om nu dödsfallet för revisorn stämmer.
Inte säkert att dödsfallen har direkt med Dumpen att göra (möjligen i Ljungby-fallet, dvs han som inte hann publiceras), det kan ju vara så att även många Gäddor mår mentalt dåligt i grunden. Jag menar, att söka barn i sexuellt syfte är inte friskt och då är det inte helt otroligt att tänka sig flera av dem har mentala problem, utöver att vara snuskgubbar. (Ska inte tolkas som att jag försvarar Gäddbeteendet.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Vad jag inte förstår efter att ha sett majoriteten av uthängningarna är: Hur kan dessa gubbar tro att barnen är intresserade av de? Jag tänker på alla dessa gubbar både i ålder och utseende.
Antagligen kopplat till skev verklighetsuppfattning. Se bara på alla äckliga kukbilder (och ibland bilder på gubbrövhål eller bajs i toaletter) som skickats: Tror du det är friska individer som gör så?