2023-11-03, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag vet inte. Det får mig undra om det numera är tre pedofiler som mulat? Kan någon bekräfta det? Det ser ut som att 1% av pedofilerna väljer att lämna in tangentbordet för gott. Kan revisorn alltså vara en så kallad 1%-are?

Ca 300 pedofiler konfronterade varav 3 mulade, det blir alltså 1% om nu dödsfallet för revisorn stämmer.

Vad duktig du är på matematik.
Citera
2023-11-03, 18:41
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Vad duktig du är på matematik.

Ni anser alltså inte att en av hundra pedofiler tar livet av sig på dumpen.se?
Citera
2023-11-03, 19:01
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Jag vet inte. Det får mig undra om det numera är tre pedofiler som mulat? Kan någon bekräfta det? Det ser ut som att 1% av pedofilerna väljer att lämna in tangentbordet för gott. Kan revisorn alltså vara en så kallad 1%-are?

Ca 300 pedofiler konfronterade varav 3 mulade, det blir alltså 1% om nu dödsfallet för revisorn stämmer.

Vad jag inte förstår efter att ha sett majoriteten av uthängningarna är: Hur kan dessa gubbar tro att barnen är intresserade av de? Jag tänker på alla dessa gubbar både i ålder och utseende.
Listan kring vilka som tagit sig själva av daga finns säkert fem gånger i denna tråden. Måste detta ämnet dyka upp hela tiden? Sök lite grann så hittar du ju vilka som tagit sina liv, om det nu är så värst intressant för dig.
Citera
2023-11-03, 19:49
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Förstår mig inte riktigt på fetgäddan #300.

I samtalet med Sara säger han att skälet till att han agerar som han gör är att "driften är väl helt enkelt för stark".

I webbkameran får han dock inte upp sin pillesnopp en enda gång. Han verkar närmast impotent och ändå är hans "drift" så stark att han inte kan låta bli småungar.
Finns inte så mycket att förstå. En pedofil gör aldrig vad han säger.

Jag scrollade förbi videon. Folk borde vara traumatiserade.
Citera
2023-11-03, 19:52
Medlem
Citat:

Ca 300 pedofiler konfronterade varav tre mulade, det blir alltså 1% om nu dödsfallet för revisorn stämmer.

Inte säkert att dödsfallen har direkt med Dumpen att göra (möjligen i Ljungby-fallet, dvs han som inte hann publiceras), det kan ju vara så att även många Gäddor mår mentalt dåligt i grunden. Jag menar, att söka barn i sexuellt syfte är inte friskt och då är det inte helt otroligt att tänka sig flera av dem har mentala problem, utöver att vara snuskgubbar. (Ska inte tolkas som att jag försvarar Gäddbeteendet.)

Citat:
Vad jag inte förstår efter att ha sett majoriteten av uthängningarna är: Hur kan dessa gubbar tro att barnen är intresserade av de? Jag tänker på alla dessa gubbar både i ålder och utseende.

Antagligen kopplat till skev verklighetsuppfattning. Se bara på alla äckliga kukbilder (och ibland bilder på gubbrövhål eller bajs i toaletter) som skickats: Tror du det är friska individer som gör så?
Citera
2023-11-03, 20:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Är snubben som var revisor bekräftad död eftersom han inte finns längre kvar på dumpens hemsida? nån som har koll? mvh

Citat:

Ca 300 pedofiler konfronterade varav tre mulade, det blir alltså 1% om nu dödsfallet för revisorn stämmer.

Revisorn #288 är inte registrerad som avliden. Ej heller #292 som det ryktades om. Inga nya dödsfall har tillkommit sedan min sammanfattning över avlidna gäddor.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-11-03, 20:44
Avslutad
Ny gädda, nummer 302
https://dumpen.se/2023/11/03/karlt-blir-tyst-napp-302-karlstad/
Citera
2023-11-03, 20:59
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Ny gädda, nummer 302
https://dumpen.se/2023/11/03/karlt-blir-tyst-napp-302-karlstad/

Med andra som konfronterar och inte Sara och Patrik. Försöker ”hålla sig till mallen” som Sara och Patrik gör men är lite mer arga i tonen.
Citera
2023-11-03, 21:03
Medlem
Den senaste borde få smeknamnet "lortkalsongen" fy fan vad vidrigt🤮
Citera
2023-11-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Den senaste borde få smeknamnet "lortkalsongen" fy fan vad vidrigt🤮

Trams. Jag kan inte se att han (#302) har brunt i kalsongerna eller att de är smutsiga.

Lång snopp dock och den ser ren ut.
Citera
2023-11-03, 21:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Trams. Jag kan inte se att han (#302) har brunt i kalsongerna eller att de är smutsiga.

Lång snopp dock och den ser ren ut.
Lång, ren, förhudig och slapp. Perfekt för en trettonåring!
Citera
2023-11-03, 21:37
Medlem
Senaste gäddan 302 har garanterat haft kontakt med fler än 35 som han erkänner. Säkert uppe mot 100-200 st. Han känns som en som hållt på många år och är väldigt försiktig av sig innan träff. Att säga antalet ”35” känns mindre ”grovt” att erkänna än uppemot tvåhundra.

Dessutom är han dömd sedan tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in