2023-11-03, 15:22
Medlem
Är det nån som vet hur det gått för bajshank #292.Nån med insyn?
Citera
2023-11-03, 15:25
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Tänker specifikt på Hank när det kommer till höjdhopparen.

"Men hej Patrik! Jag såg inte dig!"
"Patrik..." *hundvalpsögon*
"Jag kan ringa upp dig sen Sara... och jag pratar gärna med dig också Patrik!"

- Patrik, jag har ju inte gjort nånting...
- Nähä vad gör du här då?
- Jag går här, runt

Kändes verkligen som att han var lite starstruck mitt i all bottenlös ångest och förvirring.

Tänkte på det jag med. Han verkade verkligen vilja få kontakt och förståelse med/från Patrik 😂 nästan som att som var bekanta eller känner varandra..
Citera
2023-11-03, 15:40
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Tänkte på det jag med. Han verkade verkligen vilja få kontakt och förståelse med/från Patrik 😂 nästan som att som var bekanta eller känner varandra..

Skulle kunna vara en av de 4 reaktionerna åt fara (fight, flight, freeze, fawn) i detta fall fawn.

"The fawn response is when an individual tries to avoid or minimize distress or danger by pleasing and appeasing the threat."

Man har ju sett lite alla möjliga reaktioner från gäddorna genom åren. Flight är den tråkigaste, när de bara lägger benen på ryggen eller sladdar iväg med bilen. Den ultimata freeze-reaktionen måste vara gädda 275 där han bara sitter tyst och stirrar tomt framför sig i 10 minuter. Har inte varit så mycket fight-reaktioner dock, om inte "verbalt jidder" räknas som att fightas tillbaka.
Citera
2023-11-03, 16:15
Medlem
#301 har gått från 59 till 41 vänner på Facebook bara idag
Citera
2023-11-03, 16:35
Avslutad
Postar igen, en reflektion #292 -Matoljepeddot som jag kallade han de första dagarna innan vi myntade BajsHank.
Han droppar ju citat man vill tatuera in på sin egen kropp (nästan).

För övrigt första gången jag ser en kuk beskrivas i DECIMETER!

Varför är SoP anfådda i typ 10 min?!

Många frågor kring denna bajsande pedofil.

Här är riktigt, riktigt maffiga citat ur konfrontationen.
Känn er fria att använda som signatur i era inlägg.

1. "Funkar när man är nyskiten" (vem skriver ens så till någon man försöker få till samlag..)?!
2. Vv-vad menar du med det där? (Jävulen vad episkt det är när han inte reagerar på "Hej" på vad som upplevs som 20 sekunder).
3. Näe det var inte bajs!
4. Sara: Du är här för att träffa ett barn. Peddot: Nej det har jag inte.
5. *Hukar utanför bild* Nej men hej Patrik, nu ser jag! (Som att dom är polare!) Nu blandar vi ihop korten..
6. Sara: Hur känner du över att sexchatta med barn? Peddot: Det var det jag inte riktigt visste, hon sa att hon var under 13,14...15!
7. Jag går här, runt.
8. Jag är ingen ljugare..
9. Jag har inte ens gjort det här. Jag har gjort det!
10. Sara: Det börjar alltid med förnekelse. Peddot: Nej det gör det inte.
11. Patrik: Du har ett tändningsmönster på barn.. Peddot: Nej det har jag EGENTLIGEN INTE.
12. Det är kaos i huvvet, jag kan inte prata hemma..
13. Sara: Där ligger kuken på toalettringen och du skryter om dina 20cm, till ett barn! Peddot: mm
14. ÄR DET ONLINE NU?!
15. 07:31 in i klippet *tittar uppgivet som satan på Patrik
16. Ni får gärna muddra mig..

Bajs-Hanks grabb fyllde år en dryg vecka efter att videon lades ut, tror ni det blir lite näspuder för grabben på sin 25årsdag? Hänvisar såklart till att han är med på sundsvallslistan.
Citera
2023-11-03, 16:39
Medlem
Är snubben som var revisor bekräftad död eftersom han inte finns längre kvar på dumpens hemsida? nån som har koll? mvh
Citera
2023-11-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Postar igen, en reflektion #292 -Matoljepeddot som jag kallade han de första dagarna innan vi myntade BajsHank.
Han droppar ju citat man vill tatuera in på sin egen kropp (nästan).

För övrigt första gången jag ser en kuk beskrivas i DECIMETER!

Varför är SoP anfådda i typ 10 min?!

Många frågor kring denna bajsande pedofil.

Här är riktigt, riktigt maffiga citat ur konfrontationen.
Känn er fria att använda som signatur i era inlägg.

1. "Funkar när man är nyskiten" (vem skriver ens så till någon man försöker få till samlag..)?!
2. Vv-vad menar du med det där? (Jävulen vad episkt det är när han inte reagerar på "Hej" på vad som upplevs som 20 sekunder).
3. Näe det var inte bajs!
4. Sara: Du är här för att träffa ett barn. Peddot: Nej det har jag inte.
5. *Hukar utanför bild* Nej men hej Patrik, nu ser jag! (Som att dom är polare!) Nu blandar vi ihop korten..
6. Sara: Hur känner du över att sexchatta med barn? Peddot: Det var det jag inte riktigt visste, hon sa att hon var under 13,14...15!
7. Jag går här, runt.
8. Jag är ingen ljugare..
9. Jag har inte ens gjort det här. Jag har gjort det!
10. Sara: Det börjar alltid med förnekelse. Peddot: Nej det gör det inte.
11. Patrik: Du har ett tändningsmönster på barn.. Peddot: Nej det har jag EGENTLIGEN INTE.
12. Det är kaos i huvvet, jag kan inte prata hemma..
13. Sara: Där ligger kuken på toalettringen och du skryter om dina 20cm, till ett barn! Peddot: mm
14. ÄR DET ONLINE NU?!
15. 07:31 in i klippet *tittar uppgivet som satan på Patrik
16. Ni får gärna muddra mig..

Bajs-Hanks grabb fyllde år en dryg vecka efter att videon lades ut, tror ni det blir lite näspuder för grabben på sin 25årsdag? Hänvisar såklart till att han är med på sundsvallslistan.

😂😂😂
Jag tror min favorit är nr 10, men det är svårt, finns så många.
Citera
2023-11-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag såg nåt på Riks TikTok att dom hade konfronterat nån som sprang iväg. Han hotade dom. Snuten kom och dom hittade knark.

Vem är det?
https://swebbtube.se/w/bHr3tXLBxti7oT44UTqo9p
Citera
2023-11-03, 17:14
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jag trålare ju igenom skrev jag ju och utan resultat. Än en gång läs det jag skrev innan du kommenterar.

Att ”tråla” är väl ändå inte samma sak som att använda sökfunktionen..??

Ytterst märkligt då att jag får upp bilden direkt som träff #10 både när jag söker på ordet ”köttrosen” samt ”199” (hans gäddnummer).

Som sagt, sökfunktionen..
Citera
2023-11-03, 17:40
Avstängd
Adelaides avatar
Nån som har koll på vad som hände med rektorsgäddan? Är ju snart ett år sen han blev konfronterad.
Citera
2023-11-03, 18:06
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Är snubben som var revisor bekräftad död eftersom han inte finns längre kvar på dumpens hemsida? nån som har koll? mvh

Det verkar vara något fel på dumpens hemsida. Alla gäddor mellan 283-291 saknas i listan men går hitta om man söker.

Här är revisorn: https://dumpen.se/2023/10/05/jag-jobbar-bara-lite-napp-288-lidkoping/
Citera
2023-11-03, 18:13
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda

Jag vet inte. Det får mig undra om det numera är tre pedofiler som mulat? Kan någon bekräfta det? Det ser ut som att 1% av pedofilerna väljer att lämna in tangentbordet för gott. Kan revisorn alltså vara en så kallad 1%-are?

Ca 300 pedofiler konfronterade varav tre mulade, det blir alltså 1% om nu dödsfallet för revisorn stämmer.

Vad jag inte förstår efter att ha sett majoriteten av uthängningarna är: Hur kan dessa gubbar tro att barnen är intresserade av de? Jag tänker på alla dessa gubbar både i ålder och utseende.
Senast redigerad av Hegamon 2023-11-03 kl. 19:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in