2023-11-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Är det en kvinnlig linjedomare eller är det en kille med bögtofs?
Almira Spahic, låter onekligen som en kvinna, ja.
Citera
2023-11-03, 19:56
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Aha. Nu när du säger det så stämmer det nog att jag läst något om det. Var väl något gnäll som vanligt om att deras match krockar med våran. Som om det skulle göra någon skillnad?

Om jag minns rätt var de oroliga för att herrlaget inte skulle få nån publik för att alla följde guldstriden
Citera
2023-11-03, 20:00
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittfinten
Bara en dåre vill ha Utsikten i allsvenskan. De spelar en bedrövlig grisfotboll och försöker skada motståndarna. Tittar någon på dem så lägger de sig och filmar. Naturligtvis ligger de sist i fairplayligan men borda bestraffats hårdare.
Hela föreningen liknar mest en särskola.

Durå, som inte ens kan citera ordentligt
Citera
2023-11-03, 20:05
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Almira Spahic, låter onekligen som en kvinna, ja.
Där ser man, kul på något sätt. Bara det inte blir något stort domarmisstag från den långsidan likt Tess Olofssons insats i skånederbyt tidigare i år. Å då gillar jag ändå L BoIS.

TIllägg: Som ökänd "domarhatare" så hejar jag på linjedomaren i denna match, haha.
Citera
2023-11-03, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Om jag minns rätt var de oroliga för att herrlaget inte skulle få nån publik för att alla följde guldstriden
Hahaha du får nog börja med lite hjärngympa kompis..
Citera
2023-11-03, 20:11
Avslutad
Straff för knulldockorna.

Solklar för övrigt.
Citera
2023-11-03, 20:11
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Hahaha du får nog börja med lite hjärngympa kompis..
Som en ganska obetydlig kvartersklubb så får ni ändå jämföra Bajen med aik; Peter Gerhardsson och vinna cupguld med tjo och tjim-fotboll eller nästan åka ur med Andreas Alms aik-begravningsfotboll.

Att ni inte bryr er om den sektionen som tagit ert första SM-Guld någonsin (även om ni "köpte" det) får stå för er.

---

Penalty!
Citera
2023-11-03, 20:12
Medlem
erikp121s avatar
Räddning, lmao. Fan va gött.
Citera
2023-11-03, 20:14
Avslutad
Jag visste att han skulle missa. Hann inte skriva det bara.

Lucas Hedlund har varit pissusel, knappt gjort ett rätt.

Lucas Hedlund skapar straffen.

Lucas Hedlund får vänta länge.

Lucas Hedlund spelar i ett knulldockelag.

Luas Hedlunds tränare är en knulldocka som inte läser av ett enda av mina påpekanden och utser en annan straffskytt.
Citera
2023-11-03, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Som en ganska obetydlig kvartersklubb så får ni ändå jämföra Bajen med aik; Peter Gerhardsson och vinna cupguld med tjo och tjim-fotboll eller nästan åka ur med Andreas Alms aik-begravningsfotboll.

Att ni inte bryr er om den sektionen som tagit ert första SM-Guld någonsin (även om ni "köpte" det) får stå för er.

---

Penalty!
Vad menar du? Köpte vi vårat guld 2022?

Vårat damlag har väl inget guld? Å andra sidan kanske dom tagot det utan att jag noterat det, skulle mycket väl kunna ske.
Citera
2023-11-03, 20:16
Medlem
Lite lugnare att följa den här tråden. Allsvenskans dito ger mig bara ångest. Skönt att slippa vara engagerad fullt ut men ändå ha ett visst intresse.
Citera
2023-11-03, 20:20
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Vad menar du? Köpte vi vårat guld 2022?

Vårat damlag har väl inget guld? Å andra sidan kanske dom tagot det utan att jag noterat det, skulle mycket väl kunna ske.
Jag kanske blandar ihop er med mff/FC Rosengård, damfotbollen är confusing. Har för mig att ni tog (med bemärkning tog) SM-Guld i damfotbollen först, men att ni också jobbar med något slags Hammarby TFF-projekt med flera föreningar i samma seriesystem.

Nåväl. Heja GIF.
Senast redigerad av erikp121 2023-11-03 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in