2023-07-31, 14:40
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Jag kopplade sen att det handlar om detta mordet.

(FB) Död kropp i Västanmossa, Vretstorp 2021-09-24, bränder i Rönneshytta, Närke

Mycket spännande fup och är hypad på att höra resten av avsnitten och Emils dumma ursäkter
Har lyssnat på de fyra första avsnitten, herregud vilket psykfall!
Att poliserna lyckas behärska sig och inte skjuta aset är en bedrift. Verkar ju både helt korkad och totalt känslokall, antar att känslokylan beror på den låga intelligensen🤔

Mycket idiotiska motfrågor typ "jag?" eller "när då?" när han får frågor som uppenbart handlar om honom eller ett visst tillfälle.

Och hur trodde han att han skulle komma undan? Mörda någon hemma hos sig och inte ens bemöda sig om att göra av med kroppen utan bara släpa iväg honom från huset och lämna liket strax bortom gårdsplanen 🙄

Ska bli intressant att läsa FB-tråden för att se vad det är för underlig figur egentligen.
Citera
2023-07-31, 19:51
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Har lyssnat på de fyra första avsnitten, herregud vilket psykfall!
Att poliserna lyckas behärska sig och inte skjuta aset är en bedrift. Verkar ju både helt korkad och totalt känslokall, antar att känslokylan beror på den låga intelligensen🤔

Mycket idiotiska motfrågor typ "jag?" eller "när då?" när han får frågor som uppenbart handlar om honom eller ett visst tillfälle.

Och hur trodde han att han skulle komma undan? Mörda någon hemma hos sig och inte ens bemöda sig om att göra av med kroppen utan bara släpa iväg honom från huset och lämna liket strax bortom gårdsplanen 🙄

Ska bli intressant att läsa FB-tråden för att se vad det är för underlig figur egentligen.

Kan rekommendera att läsa hela fupen
Citera
2023-11-01, 16:56
Medlem
Någon som vet vad det senaste fallet relaterar till? Familjehämnden heter serien.
Citera
2023-11-03, 05:44
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entrapment84
Någon som vet vad det senaste fallet relaterar till? Familjehämnden heter serien.

(FB) Misstänkt mord i Malå (2023-02-13)
Citera
2023-11-03, 05:46
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheShades
Nån som har koll om det finns en tråd om fallet med det iscensatta självmordet? En man i Karlskronatrakten som ströp sin fru med ett buntband och försökte få det att se ut som ett självmord. Han ville åka på dansfestival med någon annan.

(FB) Kvinna misstänkt mördad i Karlskrona 2019-07-11 (dansbandsmordet)
Citera
2023-11-04, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
(FB) Misstänkt mord i Malå (2023-02-13)

Tack o bock!
Citera
2024-05-09, 10:13
Medlem
-GGs avatar
Avsnitt/fall som jag efterfrågar:

-Johanna Möller. Inom kriminalfall står JM högt i kurs och hennes förhör vill jag självklart ta del av.

-Jennie Olsson, som mördade sin kollega i Trollhättan. Ett äckligt mord av en riktigt osympatisk person.

-Vänersborg-mordet. Festen som blev helt fel.
(FB) Misstänkt mord i Vänersborg 2018-07-04
Citera
2024-10-07, 22:38
Medlem
Om man prenumererar på Förhörsrummet, finns det fler avsnitt än de man kan lyssna på gratis (förvisso då med reklam som stör men ändå)
Citera
2025-09-01, 15:34
Medlem
crazycatgirls avatar
lyssnar regelbundet på denna podd och tycker den är riktigt bra och fler avsnitt har jag lyssnat några gånger på! mig stör det inte med den lilla reklam det är så jag betalar inget för det
Citera
2025-10-13, 21:41
Medlem
jewandthejewss avatar
Riktigt bra podd, finns det tillgång för skådespelarna att höra förhören eller är det endast transkriberingen som finns tillgänglig?

Hur som helst är det mycket intressant med bra inlevelse, känns verklighetstroget.

Vad för avsnitt är era favoriter? Har bara lyssnat på dödlig svartsjuka och styckmordet i boden hitintills.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in