Citat:
Ursprungligen postat av
StartGenealogy
Om Judar hade ockuperat din svenska närmark militärt fysiskt ( inte bara politiskt och mediamässigt som nu), dödat och skadat dig och din släkt.
Och sedan uppehåller sig ändå judar i alla former på den marken, fast dom borde veta att det är riskabelt.
Då vissa ur ett folk inte väljer den fredliga vägen för att skydda sitt folk och därmed kommer använda det våld som krävs för att skydda sitt land från ockupation.
Om ockupanter är på en mark bör de räkna med att kunna bli utsatta, alla människor löser inte allt med diplomati.
Och de som blivit ockuperade har rätt till självförsvar.
Civiliserade bör veta och tänka på att de finns de som inte kommer dra sig för våld mot alla som är en del av en ockupation, och därför inte sätta sig i en utsatt position.
De civila judarna litade som vanligt på deras militär, och att judiska militären inte kunde förutse vad som var på gång, gör det lätt att tänka att judiska styret ville ha spektakulära bilder av judeslakt för att få skäl att rensa Ghassa.
Precis allt du skriver är ju i och för sig desinformation och en fabricerad sanning för att passa isis, ursäkta, palestiniernas agenda, det är ett jävla tjat om buhuuu 75 år sedan jadda jadda jadda, men man glömmer det som var innan, för det passar inte islamisternas agenda, så klädsamt.
Näe om jag skulle okuperats och mördats och skändats och allt du tar upp här ovan och hittar på så skulle jag definitivt ICKE gå över gränsen och mörda ungdomar som kommit från hela världen till en freds och kärleksfestival, jag skulle ICKE våldta kvinnor inför deras barn och sedan mörda kvinnorna och barnen, jag skulle ICKE mörda oskyldiga gästarbetare som inte ens är israeler, jag skulle ICKE stå och försöka hacka av huvudet av en människa som ligger i köket skrikandes Alluha Akbar, jag skulle ICKE skära av huvudet på ett litet barn osv osv osv listan över vad jag ICKE skulle göra kan göras hur lång som helst, och alla dessa händelser har filmats av Hamas själva, så kom inte dragande med att det är fake, det finns bevis från Hamas.
Om jag skulle göra ett attentat mot mina förtryckare skulle jag naturligtvis göra det mot politikerna, militären, beslutsfattarna!
Däremot det isis palestinierna och Hamas gjorde den 7:e oktober 2023 skall naturligtvis straffas hårt, betydligt hårdare än vad Israel gjort. Man skulle från Israel ställt betydligt hårdare krav mot palestinierna, man skulle gett dem ett ultimatum, ge oss Hamas och deras anhängare ni har en vecka om inte så dör ni alla. Man skulle bombat med kraftigare bomber tätare över hela Gaza om inte Hamas överlämnades.