Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-03, 00:27
Medlem
Abelssuns avatar
Negern, hamburgerbruden och modedesignern är riktigt vidriga. Mobbartendenser, härskartekniker och låg självkänsla. Hur kan den plastikopererade bruden Tove andas med de minimalt avsmalnade näsvingarna? Likheten med Michael Jacksons näsa är slående.
2023-11-03, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Håller med om att hon är behagligare i både sätt och utseende när hon fått vara lite hungrig. Dock vet jag inte om det är på mat eller ett ligg hon är mest hungrig på.
Är det ligget så skulle det kunna vara en del av förklaringen till att hon tydde sig till Charlie.
Fast Tove är en opålitlig succubus. Hon har bevisat det flera gånger så det vara nog smart drag av Sara. Trots att hon är ute nu

Charlie har nog redan varit där och mättat, i alla fall om han har velat det. Charlie kör helt rätt, att vara svår och avtrubbad lockar alltid över någon förvirrad kvinna tillslut. Rolig är han också. Han är definitivt den enda jag accepterar som får reta Tove. Det var stor humor när han 'testade tempen' på henne. Skönheten och Odjuret.

Förlåt för mer Tove, men, Tove visade också i samma scen att hon även är mycket vacker när hon är rasande. Satan vilken vildkatt - inte ens en heroinmissbrukare och skabbig hyena som undertecknad skulle kunna tygla henne när hon är vansinnig. Mycket attraktivt.

Jaså, hon är ute och adjö? Så kan det gå när man vänder ryggen till allas våran moder och succubus.
2023-11-03, 00:29
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Ja smaken är som baken. Ålänningen är min favo fast hon har en del tatueringar.

Sara är tjejen som ser ut som Predator. Toves fd kompis. Hon som bytte ut Tove mot Charlie som bff.
Tyvärr har hon också fyllda fläskläppar som inte är snygga alls!
2023-11-03, 00:46
Medlem
Abelssuns avatar
Hamburgerbruden Karolina alltså! Tjockmongot som drömmer om hamburgare och snygga killar. Hon lär nog få drömma vidare, i alla fall om det sista.

Ser fram emot sammanslagningen nu, så det blir lite mer action. Charlie och Pelle är favoriter.
2023-11-03, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hamburgerbruden Karolina alltså! Tjockmongot som drömmer om hamburgare och snygga killar. Hon lär nog få drömma vidare, i alla fall om det sista.

Ser fram emot sammanslagningen nu, så det blir lite mer action. Charlie och Pelle är favoriter.

Hon är verkligen grå, hur kan hon få följare på barn-appen Tiktok när hon bara sitter och degar.

Vad jag förstår så Adonis mannen i huset här, eller var. Jag ifrågasätter det och gjorde myteri samtidigt som jag gäspade. Han förlorade tidigt all min respekt när han citerade mig och skrev att detta barn var 'Skönt flippad ' - herregud vilken dårskap.

Jag går min egna väg här istället och Tovedyrkare är välkomna till den vinnande sidan.

Håller med. Charlie och Tove är favoriter.
2023-11-03, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
VonTilander har, enligt henne själv, världens bästa yrke som går ut på att "chilla" & "njuta". Utöver hennes menlösa dagdriveri (på bla Willys) så är det kanske den attityden som gör henne roligt.

Hon anser för övrigt att alla män som scannar på Willys är homosexuella. Ganska flippad men lite rolig ifall man har den typen av humor vill säga.

Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Det är nog inte riktigt min humor. Tror dock inte att du har upplevt en riktig flip.

Citat:
Att "flippa" handlar som bekant om att förlora självkontrollen & det kan man göra på många sätt. Vissa "flippar" med hjälp av droger, andra "flippar" pga psykisk ohälsa. VonTilander flippar genom att vara allmänt barnslig & lite lagom gränslös på sitt eget lilla vis. :yes

Nu väljer jag att besvara dig Adonis.

Står du stadigt fast vid att den gråaste deltagaren i mannaminne fortfarande är flippad?

Jag har ingen själlvkontroll, går på droger och kan plocka fram psykisk ohälsa. Har jag då flippat?

Du ska få en sista chans - vad tycker du om våran drottning Tove?

Edit: Tillägg.
Senast redigerad av asdman123 2023-11-03 kl. 01:28.
2023-11-03, 06:32
Medlem
Els-marie känns som en riktigt obehaglig person att ha runt sig
2023-11-03, 07:39
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Nu väljer jag att besvara dig Adonis.

Står du stadigt fast vid att den gråaste deltagaren i mannaminne fortfarande är flippad?

Jag har ingen själlvkontroll, går på droger och kan plocka fram psykisk ohälsa. Har jag då flippat?

Du ska få en sista chans - vad tycker du om våran drottning Tove?

Edit: Tillägg.

Fan, vilken dålig härskarteknik du försöker dig på. Hahaha

Spelar ngn form av (språksvag) auktoritet:
"Du ska få en sista chans - vad tycker du om våran (talspråk) drottning Tove?" Du är en riktigt pinsam liten jävel. Lek inte med elden.

Men som svar på din fråga, bror.

Ja, jag har ändrat åsikt om VonTilander. Till det sämre. Har du läst mina inlägg så framgår detta klart & tydligt.

Att "flippa" handlar som bekant (...& tidigare nämnt) om att förlora självkontrollen & det kan man göra på många sätt. Definitionen är bred. Vissa "flippar" med hjälp av droger, andra "flippar" pga psykisk ohälsa. VonTilander flippar genom att vara allmänt barnslig & lite lagom gränslös på sitt eget lilla vis, på sin kanal. I Robinson är hon dock "grå", det får jag hålla med om. En stor besvikelse faktiskt.

Jag har även ändrat åsikt om den högst motbjudande Självskade-Maria. Till det bättre. Även detta framgår i mina inlägg.

Din "drottning Tove" är & förblir en vidrig självgod människa i mina ögon. En duktig & ganska "skillad" sådan, men fortfarande vidrig & självgod.

Spring tillbaka till förskolan nu.
Senast redigerad av Adonis. 2023-11-03 kl. 07:43.
2023-11-03, 07:52
Bannlyst
Citat:
Fan, vilken dålig härskarteknik du försöker dig på. Hahaha

Spelar ngn form av (språksvag) auktoritet:
"Du ska få en sista chans - vad tycker du om våran (talspråk) drottning Tove?" Du är en riktigt pinsam liten jävel. Lek inte med elden.

Men som svar på din fråga, bror.

Ja, jag har ändrat åsikt om VonTilander. Till det sämre. Har du läst mina inlägg så framgår detta klart & tydligt.

Att "flippa" handlar som bekant (...& tidigare nämnt) om att förlora självkontrollen & det kan man göra på många sätt. Definitionen är bred. Vissa "flippar" med hjälp av droger, andra "flippar" pga psykisk ohälsa. VonTilander flippar genom att vara allmänt barnslig & lite lagom gränslös på sitt eget lilla vis, på sin kanal. I Robinson är hon dock "grå", det får jag hålla med om. En stor besvikelse faktiskt.

Jag har även ändrat åsikt om den Självskade-Maria. Till det bättre. Även detta framgår i mina inlägg.

Din "drottning Tove" är & förblir en vidrig självgod människa i mina ögon. En duktig & ganska "skillad" sådan, men fortfarande vidrig & självgod.

Spring tillbaka till förskolan nu.

Du blev lite halvkränkt i alla fall, det kan du väl ta och erkänna? Jag sitter ju och driver med dig. Du som är så skoningslös i dina texter borde väl kunna ta det. Leker med elden gör jag dock varenda dag, det behöver du verkligen inte vara ängslig över.

Det är ändå stort av dig att ändra åsikt om Grå. Hon är sannerligen grå och mycket hopplös. Men du vet fortfarande inte vad en flipp är. Vi kommer dock inte längre där, även fast jag verkligen försökte nå dig.

Varför är min drottning vidrig och självgod? Ett makalöst utspel från dig.
2023-11-03, 08:30
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Du blev lite halvkränkt i alla fall, det kan du väl ta och erkänna? Jag sitter ju och driver med dig. Du som är så skoningslös i dina texter borde väl kunna ta det. Leker med elden gör jag dock varenda dag, det behöver du verkligen inte vara ängslig över.

Det är ändå stort av dig att ändra åsikt om Grå. Hon är sannerligen grå och mycket hopplös. Men du vet fortfarande inte vad en flipp är. Vi kommer dock inte längre där, även fast jag verkligen försökte nå dig.

Varför är min drottning vidrig och självgod? Ett makalöst utspel från dig.

Off topic:

Ja, utifrån ett rådande samhällsperspektiv så har du "flippat".

Att vara "flippad" är dock ett talessätt & betyder kort & gott att man med "dunder & brak" avviker från rådande norm. Sedan kan självklart ordet ha olika betydelser för olika personer, men då handlar det om subjektiva tolkningar & upplevelser. Inte om en allmänt vedertagen definition. Konstigare än så är det faktiskt inte.

Våld för mig är roligt (...& ibland sexualiserat). Våld för dig är skrämmande (...& avtändande). Olika subjektiva tolkningar & upplevelser av en allmänt vedertagen definition. Det samma gäller "flippad".

Bilden av din plastiga "drottning" skapades utifrån hennes första utspel, dvs att att hon kände ångest över sin immunitet. Hon är en uppenbar lögnare. Hon kände ingen ångest över sin immunitet. Ingen känner ångest över ngt som håller dem kvar i en tävling där de riskeras att röstas ut. Sedan har hatet mot din lilla plastdocka bara ökat. Hennes bleka ansikte, hennes leverfläckar i ansiktet (som hon försöker dölja), hennes försök att styra Sara, hennes förakt mot Charlie osv...

Finns egentligen ingen i denna säsong av Robinson som förtjänar att kärleksfullt skändas, kanske Emelie för sakens skull, då man vid penetration kan förlita sig på svallvågorna av hennes ngt överdimensionerade flaskkropp.

Nej, tacka vet jag Peder (...& Zeki, Hayes, Tova-Sophia mfl). Det var riktiga deltagare.
Senast redigerad av Adonis. 2023-11-03 kl. 08:40.
2023-11-03, 08:46
Avslutad
Citat:
Ja precis, det är något helt annan vansinne det.

Jag har listat ut vem Maria är. Någon skrev något om en dotter med funktionsnedsättning och glasögon som sitter lite knas. Även om det var hårt så var denna beskrivning så självklar att även undertecknad nu vet vem det är.

Hejar du på henne?

Jag hejar inte på nån direkt, kanske Johan då som har förutsättningarna för att klara sig i naturen och som verkar vara en schysst kille utifrån det lilla de visat av honom. Sen är han ju ögongodis också.

Maria kommer nog inte gå så långt pga av sitt knä. Var svårt att komma underfund med vem hon är i början, men nu ser jag den glada goa omtänksamma tjejen. Hennes tävlingsglasögon är ju något extra och visar en sprallig del av henne.
2023-11-03, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Jag fattar inte hur man kan prioritera att sitta med tre centimeter långa ögonfransar på en öde ö. Ingen som är naturligt "island hot" direkt.

Unga har svårt att känna att man duger som man är och söker bekräftelse hela tiden. Måste operera sig och vara het på sociala medier och allt vad det är. Skönt att man inte är ung i den tiden som är nu. Var och varannan i media har dessa lösögonfransar, en del så stora så det ser helt groteskt och onaturligt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in