Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Nu väljer jag att besvara dig Adonis.
Står du stadigt fast vid att den gråaste deltagaren i mannaminne fortfarande är flippad?
Jag har ingen själlvkontroll, går på droger och kan plocka fram psykisk ohälsa. Har jag då flippat?
Du ska få en sista chans - vad tycker du om våran drottning Tove?
Edit: Tillägg.
Fan, vilken dålig härskarteknik du försöker dig på. Hahaha
Spelar ngn form av (språksvag) auktoritet:
"Du ska få en sista chans - vad tycker du om våran (talspråk) drottning Tove?" Du är en riktigt pinsam liten jävel. Lek inte med elden.
Men som svar på din fråga, bror.
Ja, jag har ändrat åsikt om VonTilander. Till det sämre. Har du läst mina inlägg så framgår detta klart & tydligt.
Att "flippa" handlar som bekant (...& tidigare nämnt) om att förlora självkontrollen & det kan man göra på många sätt. Definitionen är bred. Vissa "flippar" med hjälp av droger, andra "flippar" pga psykisk ohälsa. VonTilander flippar genom att vara allmänt barnslig & lite lagom gränslös på sitt eget lilla vis, på sin kanal. I Robinson är hon dock "grå", det får jag hålla med om. En stor besvikelse faktiskt.
Jag har även ändrat åsikt om den högst motbjudande Självskade-Maria. Till det bättre. Även detta framgår i mina inlägg.
Din "drottning Tove" är & förblir en vidrig självgod människa i mina ögon. En duktig & ganska "skillad" sådan, men fortfarande vidrig & självgod.
Spring tillbaka till förskolan nu.