Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Antar att du med "fin", avser det inre. Utsidan ser allt annat än naturlig ut. Näsjobb, insprutade läppar, silikonbröst och lösögonfransar. Undra när fransarna faller av?!?
Vi har redan avhandlat detta och kommit överens om att vi alla trodde att vi ville ha naturligt men att Tove har fått oss att tänka om, fullständigt. Tove har ändrat på hela scenen och gjort det helt själv dessutom.
Om jag är fräck som skriver i 'vi ' form? Inte alls. Både män och kvinnor har citerat och PMat mig och berättat att de håller med och även tackat att jag bröstade detta känsliga ämne först. De har till och med hetsat och fått mig att gilla Tove om möjligt ännu mer.
Nu vet jag om att jag var allt annat än ensam om min beundran till skönheten Tove. Tvärtom så är hon en Queen som är smoke på riktigt och förtjänar berömmelse, rikedom och Glory.
Citat:
Ursprungligen postat av
Inkommer
Nu får det ta mig fan vara nog med snacket om hur snygg och sexig Tove är. Jag har hållt tyst länge nog nu men står inte ut med erat runkande till Tove. Inte fan är hon snygg.
Den snyggaste i årets Robinson är helt klart Ålänningen.
Nästan alla deltagare är idioter som vanligt. Dom enda med lite självrespekt som fortfarande är underhållande (på olika vis) är Charlie och Ålänningen. Sara är ganska okej men ser ut som Predator i nyllet.
Snacket om Tove kommer aldrig någonsin att avta. Hon är här för att stanna och det är bara att gilla läget - din bakåtsträvare.
Jag ger dig dock lite cred i din analys om Ålänningen. Det är helt klart en ball och driftig brud som jag var lite schalur på i början. Men ju mer Tove i rutan så har dock allt annat och alla andra bleknat fullständigt. Förutom komikern Charlie och skarpa EM - då.
Vem fan är Sara? Seriös fråga.