Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-02, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Absolut. Kan inte vara lätt att känna att man har fel kön i fel kropp. De transor jag tänker på är t ex de som läser sagor för barn på biblioteken. Extrema karaktärer. Finns inget naturligt alls i deras look. Som om de vore på maskerad eller spelade i en 1700-talspjäs där kvinnor var förbjudna.

Förresten, Maria är inte Els-Mari.

Ja precis, det är något helt annan vansinne det.

Jag har listat ut vem Maria är. Någon skrev något om en dotter med funktionsnedsättning och glasögon som sitter lite knas. Även om det var hårt så var denna beskrivning så självklar att även undertecknad nu vet vem det är.

Hejar du på henne?
2023-11-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Haha, lösögonfransarna gör sitt jobb hör jag!
Jag fattar inte hur man kan prioritera att sitta med tre centimeter långa ögonfransar på en öde ö. Ingen som är naturligt "island hot" direkt.
2023-11-02, 23:28
Medlem
Kan någon svara på vad låten heter när de skriver lapparna vid örådet? Den börjar vid 34:30 i dagens avsnitt (Säsong 13 Avsnitt 25)
2023-11-02, 23:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Går inte att förneka att Tove är fin, men just nu slår mitt hjärta lite extra för Maria. Snudd på sorgligt att hon åkte ut pga sin givmildhet & godhet. Snäll från topp till tå - och det blev hennes fall.

Antar att du med "fin", avser det inre. Utsidan ser allt annat än naturlig ut. Näsjobb, insprutade läppar, silikonbröst och lösögonfransar. Undra när fransarna faller av?!?
2023-11-02, 23:47
Medlem
Inkommers avatar
Nu får det ta mig fan vara nog med snacket om hur snygg och sexig Tove är. Jag har hållt tyst länge nog nu men står inte ut med erat runkande till Tove. Inte fan är hon snygg.
Den snyggaste i årets Robinson är helt klart Ålänningen.

Nästan alla deltagare är idioter som vanligt. Dom enda med lite självrespekt som fortfarande är underhållande (på olika vis) är Charlie och Ålänningen. Sara är ganska okej men ser ut som Predator i nyllet.

Det är intressant att produktionen valt att ta med flera mesproppar som kan ha sin fjollpakt för att ta sig vidare med automatisk majoritet. Fjollor och veklingar gaddar alltid ihop sig för att ta sig vidare med fulspel.
Senast redigerad av Inkommer 2023-11-02 kl. 23:54.
2023-11-02, 23:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123

Tråkigt att höra att hon provocerar dig med sin skönhet - är min man möjligen en kvinna? Kommer aldrig förstå kvinnor som mörknar av andras intellektuell eller skönhet.
Nej min man är inte en kvinna, så hur fan kan jag säga som jag sa då?

Citat:
Själv kan jag berätta för en man att han är snygg, eller att han är otroligt intellektuell och att jag ser upp till personen. Men då är jag en man som är trygg I min läggning också - det bekräftar också Tove med sin existens.
Kan du säga detsamma till Tove också?
2023-11-03, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Antar att du med "fin", avser det inre. Utsidan ser allt annat än naturlig ut. Näsjobb, insprutade läppar, silikonbröst och lösögonfransar. Undra när fransarna faller av?!?

Vi har redan avhandlat detta och kommit överens om att vi alla trodde att vi ville ha naturligt men att Tove har fått oss att tänka om, fullständigt. Tove har ändrat på hela scenen och gjort det helt själv dessutom.

Om jag är fräck som skriver i 'vi ' form? Inte alls. Både män och kvinnor har citerat och PMat mig och berättat att de håller med och även tackat att jag bröstade detta känsliga ämne först. De har till och med hetsat och fått mig att gilla Tove om möjligt ännu mer.

Nu vet jag om att jag var allt annat än ensam om min beundran till skönheten Tove. Tvärtom så är hon en Queen som är smoke på riktigt och förtjänar berömmelse, rikedom och Glory.

Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Nu får det ta mig fan vara nog med snacket om hur snygg och sexig Tove är. Jag har hållt tyst länge nog nu men står inte ut med erat runkande till Tove. Inte fan är hon snygg.
Den snyggaste i årets Robinson är helt klart Ålänningen.

Nästan alla deltagare är idioter som vanligt. Dom enda med lite självrespekt som fortfarande är underhållande (på olika vis) är Charlie och Ålänningen. Sara är ganska okej men ser ut som Predator i nyllet.

Snacket om Tove kommer aldrig någonsin att avta. Hon är här för att stanna och det är bara att gilla läget - din bakåtsträvare.

Jag ger dig dock lite cred i din analys om Ålänningen. Det är helt klart en ball och driftig brud som jag var lite schalur på i början. Men ju mer Tove i rutan så har dock allt annat och alla andra bleknat fullständigt. Förutom komikern Charlie och skarpa EM - då.

Vem fan är Sara? Seriös fråga.
Senast redigerad av asdman123 2023-11-03 kl. 00:04.
2023-11-03, 00:08
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Vi har redan avhandlat detta och kommit överens om att vi alla trodde att vi ville ha naturligt men att Tove har fått oss att tänka om, fullständigt. Tove har ändrat på hela scenen och gjort det helt själv dessutom.

Om jag är fräck som skriver i 'vi ' form? Inte alls. Både män och kvinnor har citerat och PMat mig och berättat att de håller med och även tackat att jag bröstade detta känsliga ämne först. De har till och med hetsat och fått mig att gilla Tove om möjligt ännu mer.

Nu vet jag om att jag var allt annat än ensam om min beundran till skönheten Tove. Tvärtom så är hon en Queen som är smoke på riktigt och förtjänar berömmelse, rikedom och Glory.

Snacket om Tove kommer aldrig någonsin att avta. Hon är här för att stanna och det är bara att gilla läget - din bakåtsträvare.

Jag ger dig dock lite cred i din analys om Ålänningen. Det är helt klart en ball och driftig brud som jag var lite schalur på i början. Men ju mer Tove i rutan så har dock allt annat och alla andra bleknat fullständigt. Förutom komikern Charlie och skarpa EM - då.

Vem fan är Sara? Seriös fråga.
Ja smaken är som baken. Ålänningen är min favo fast hon har en del tatueringar.

Sara är tjejen som ser ut som Predator. Toves fd kompis. Hon som bytte ut Tove mot Charlie som bff.
2023-11-03, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej min man är inte en kvinna, så hur fan kan jag säga som jag sa då?

Kan du säga detsamma till Tove också?

Du tappade mig i första stycken, vad menar du där? Med all vänlighet.

Nja, jag skulle nog inte kasta ut mig så naket till Tove. Denna Puma blir garanterat trött på allt smicker där ute i verkligheten.
2023-11-03, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Ja smaken är som baken. Ålänningen är min favo fast hon har en del tatueringar.

Sara är tjejen som ser ut som Predator. Toves fd kompis. Hon som bytte ut Tove mot Charlie som bff.

Jag tror att jag ser det du ser i henne, men hon är din!

Tackar, då vet jag. Hon har blivit mer behaglig nu när hon har blivit dränerad på energi. Lite väl hurtig i början, va.

Varför blev hon paranoid av Tove dock? Högst oväntat och hon förlorar sannerligen stjärnglans på att inte hänga med henne.
2023-11-03, 00:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Kan någon svara på vad låten heter när de skriver lapparna vid örådet? Den börjar vid 34:30 i dagens avsnitt (Säsong 13 Avsnitt 25)
Har för mig att jag läste någonstans (för ett par år sedan) att "öråds-låtarna" är framtagna enbart för programmet och att de inte existerar ute i det vilda. Lyckas dock inte hitta källan, så möjligt att jag minns fel.
2023-11-03, 00:20
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Jag tror att jag ser det du ser i henne, men hon är din!

Tackar, då vet jag. Hon har blivit mer behaglig nu när hon har blivit dränerad på energi. Lite väl hurtig i början, va.

Varför blev hon paranoid av Tove dock? Högst oväntat och hon förlorar sannerligen stjärnglans på att inte hänga med henne.
Håller med om att hon är behagligare i både sätt och utseende när hon fått vara lite hungrig. Dock vet jag inte om det är på mat eller ett ligg hon är mest hungrig på.
Är det ligget så skulle det kunna vara en del av förklaringen till att hon tydde sig till Charlie.
Fast Tove är en opålitlig succubus. Hon har bevisat det flera gånger så det vara nog smart drag av Sara. Trots att hon är ute nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in