Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-02, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Häller med dig så mycket det bara går min man!

Du gör mig bara mer övertygad om att Tove är den sanna succubusen. Jag skulle välja att bli utröstad om hon bad mig.

Dessa levande, isande och naturligt vackra ögon! De går rakt in i manshjärtat.

Haha, lösögonfransarna gör sitt jobb hör jag!
2023-11-02, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Haha, lösögonfransarna gör sitt jobb hör jag!

Vad det än är så fungerar - blir förtrollad i dem.

Men hur fungerar det rent praktiskt, blir ögon vackrare av vackra plastfransar? Hur kan det komma sig?

Ögonen tindrar ju på henne.
2023-11-02, 22:00
Avslutad
Citat:

Men hur fungerar det rent praktiskt, blir ögon vackrare av vackra plastfransar? Hur kan det komma sig?

De gör ögonen större och mer markerade och förstärker blicken Och förtrollar
2023-11-02, 22:03
Bannlyst
Citat:
De gör ögonen större och mer markerade och förstärker blicken Och förtrollar

Damn. Tack för info, kör män detta också? Inte Kens utan män, har ett öppet sinne.

Trivs du i Toves skönhet eller blir du osäker?
2023-11-02, 22:07
Avslutad
Citat:
Damn. Tack för info, kör män detta också? Inte Kens utan män, har ett öppet sinne.

Trivs du i Toves skönhet eller blir du osäker?

Jag älskar skönhet i alla former, män, kvinnor, barn, natur, konst...

Hon verkar vara en fin människa och det gör henne ännu vackrare. Hon hade nog inte behövt fillers och plast egentligen...

Manliga transor har ju dessa fransar, lätt igenkännliga. Men de är inte my cup of tea (ursäkta engelskan...) Ser för tillgjort ut.
2023-11-02, 22:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Du hade älskat Adonis favorit från några år sedan - Tova-Sophia - det hör då jag. En riktigt fager dam med stora fransar, fina former och en röst som kunde få mans hjärta att smälta. Fanns många likheter mellan henne och årets Tove.

Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Maria är ngt av en ambivalent joker. Hon är ful, klumpig & lite knepig men ändå så lätt att fatta tycke för. Inte på ett sexualiserat vis utan mer på det sätt en kärleksfull fader skulle kunna tänkas att älska sitt funktionsnedsatta barn. Lite avsmak. Lite stolthet.

Nu kan jag inget annat än att önska Maria lycka till i Gränslandet. Anta utmaningen. Go for victory, maria!
Fint att se att hon har vuxit som person hos dig också! Från att vara självsskadeflatan Maria saknar både vett & sans till ett fult, klumpigt & lite knepigt funktionsnedsatt barn.
Senast redigerad av peterZiipen 2023-11-02 kl. 22:18.
2023-11-02, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Du hade älskat Adonis favorit från några år sedan - Tova-Sophia - det hör då jag. En riktigt fager dam med stora fransar, fina former och en röst som kunde få mans hjärta att smälta. Fanns många likheter mellan henne och årets Tove.

Det låter självklart väldigt intressant rent instinktivt. Men mitt hjärta är således bara för Tove nu. Men det svider på något vis, hon både värmer och skadar hjärtat på samma gång. Det gör ont men man gillar det.

Håller du med?

Är Marie Els-Marie?
2023-11-02, 22:20
Avslutad
Citat:

Är det hon du menar? https://nyheter24.se/noje/956586-tova-sophia-oppnar-upp-i-robinson-har-gjort-en-konskorrigering

En kille som blev en tjej.
2023-11-02, 22:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Det låter självklart väldigt intressant rent instinktivt. Men mitt hjärta är således bara för Tove nu. Men det svider på något vis, hon både värmer och skadar hjärtat på samma gång. Det gör ont men man gillar det.

Håller du med?
Går inte att förneka att Tove är fin, men just nu slår mitt hjärta lite extra för Maria. Snudd på sorgligt att hon åkte ut pga sin givmildhet & godhet. Snäll från topp till tå - och det blev hennes fall.
2023-11-02, 22:25
Bannlyst
Citat:
Går inte att förneka att Tove är fin, men just nu slår mitt hjärta lite extra för Maria. Snudd på sorgligt att hon åkte ut pga sin givmildhet. Snäll från topp till tå - och det blev hennes fall.

Är Maria Els-Marie?

Els-Marie skulle jag ha handplockat till mitt lag tillsammans med komikern Charlie och - Tove.
2023-11-02, 22:26
Bannlyst
Citat:
Är det hon du menar? https://nyheter24.se/noje/956586-tova-sophia-oppnar-upp-i-robinson-har-gjort-en-konskorrigering

En kille som blev en tjej.

Kan män bli så vackrer och feminin så varsågod för fan!
2023-11-02, 22:31
Avslutad
Citat:
Kan män bli så vackrer och feminin så varsågod för fan!

Absolut. Kan inte vara lätt att känna att man har fel kön i fel kropp. De transor jag tänker på är t ex de som läser sagor för barn på biblioteken. Extrema karaktärer. Finns inget naturligt alls i deras look. Som om de vore på maskerad eller spelade i en 1700-talspjäs där kvinnor var förbjudna.

Förresten, Maria är inte Els-Mari.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in