Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-02, 20:50
Medlem
Det absolut märkligaste med hela skiten är att ingen fiskar! Dom har både fiskespö och nät. Jag förstår att dom är förståndshandikappade osv. Men Johan eller norrlänningen måste ju kunna fiska! Helt obegripligt.

Är Maria tvilling med komikern Per Andersson?
2023-11-02, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tror ni Therese sticker till Gränslandet? ihop om att få återända till lagkamraterna i andra laget?

Tar lesbiska bibliotekarien emot kuk? (Riky Martin kan ju ligga med kvinner trots sin bögighet) och tar hon nånsin av sig glasögonen tro?
Fitta säger Maria när hon ramlar och skadar sig, fan hon värkar föredra endast fitta

Finns de verkligheten hyenor i sydkinesiska sjön?

Vad menar min herre?

Tang vill jag inte diskutera och vem är Marie egentligen och vad har dessa med Toves skönhet att göra?
2023-11-02, 21:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Apropå "känslokallt" : Okej om man inte gillar någon men att gå ut med detta på socialamedier i efterhand är elakt på riktigt av "proppmätt"... 😦
Kanske, men det är väl bara en motreaktion på Thereses uttalanden (och lögner) som florerat i media de senaste dagarna.
2023-11-02, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Förstår inte er vurm för Els - Marie. Hon är både okamratlig , falsk och väldig Besserwisser

Du är säkert trevlig. Men om du inte förstår så skulle du förmodligen bli en bricka i EMs spel. Hon skulle viska till mig att jag skulle skriva ditt Alias på lappen samtidigt som Tove öppnade kokosnötter åt mig.

Allt gott dock
2023-11-02, 21:06
Medlem
Crapmagics avatar
Bra karaktär! att vara tjock och vara stolt över sina osunda och okontrollerade matvanor i Macdonalds

Hur tror hon att hon ska ha tillgång till 10 snygga killar samtidigt som hon är överviktig? är hamburgarna ett substitut? som kan ersätta killarna?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-02 kl. 21:09.
2023-11-02, 21:16
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kanske, men det är väl bara en motreaktion på Thereses uttalanden (och lögner) som florerat i media de senaste dagarna.
Absolut. Försvarar ingen-men vad är det för människor i höstens Robinson egentligen?😮 Kan bli kul avsnitt framöver om det finns flera dolda "talanger" i gruppen. Hoppas!😁
2023-11-02, 21:20
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Men vi har så jävla rätt min man! Hon ser både skärpt och skör ut på samma gång.

Lagomt opererad, om det går att uttrycka sig så. Jag som trodde att jag bara var för naturellt, icke Tove bryter ny mark.

Håller med dig även här. Jag har varit totalt anti-sillisar, anti-anknäbb, anti-snokavsmalning o s v, o s v...

Men Tove, fan! Var besviken efter första avsnittet och tänkte, att hade de inget bättre att presentera än denna bölande, tjuvaktiga, opererade kron-bimbo, så hade de lika gärna kunnat avstå från ögongodis denna säsong. Nu har jag svängt totalt och tycker hon äger rutan härliga Robinson-Tove. Så jävla het och skärpt, så det ångar ur mina högtalare.
2023-11-02, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Håller med dig även här. Jag har varit totalt anti-sillisar, anti-anknäbb, anti-snokavsmalning o s v, o s v...

Men Tove, fan! Var besviken efter första avsnittet och tänkte, att hade de inget bättre att presentera än denna bölande, tjuvaktiga, opererade kron-bimbo, så hade de lika gärna kunnat avstå från ögongodis denna säsong. Nu har jag svängt totalt och tycker hon äger rutan härliga Robinson-Tove. Så jävla het och skärpt, så det ångar ur mina högtalare.

Häller med dig så mycket det bara går min man!

Du gör mig bara mer övertygad om att Tove är den sanna succubusen. Jag skulle välja att bli utröstad om hon bad mig.

Dessa levande, isande och naturligt vackra ögon! De går rakt in i manshjärtat.
2023-11-02, 21:30
Medlem
Puma006s avatar
Gränslandet denna säsong då verkar det inte bli något riktigt drama, då de har inställningen att vara vänner där. Vart inte ens något drama när Therese var där.
2023-11-02, 21:33
Medlem
Zyxel04s avatar
Var det inte så att Therese kunde valt Sara i stället för Franz i den eldkampen.

Sara var hon trevliga och snygga tjejen i Charlies lag, där Therese ändå verkade trivas relativt bra. Så hade hon vunnit mot Sara så hade hon kommit till det laget.

Franz var ju hennes bästa vän väl? I alla fall i det laget med Ken och dom... så en seger mot Franz innebar att hon kom tillbaka till sitt första lag UTAN Franz.

Det framstår som ologiskt.
2023-11-02, 21:36
Medlem
Adonis.s avatar
Jag tycker mig se en förändring hos självskade-maria, ngt som jag inte sett innan. Hon är nog trots allt ganska rolig ändå.

Led med henne under immunitetstävlingen. Led med henne i jakten efter immuniteten på stranden. Jag ser henne inte längre som paria utan mer som ett hämmat barn som inte riktigt kommit in i gemenskapen.

Maria är ngt av en ambivalent joker. Hon är ful, klumpig & lite knepig men ändå så lätt att fatta tycke för. Inte på ett sexualiserat vis utan mer på det sätt en kärleksfull fader skulle kunna tänkas att älska sitt funktionsnedsatta barn. Lite avsmak. Lite stolthet.

Jag stör mig fortfarande på hennes "tävlingsglasögon" men annars har hon klättrat över både VonTilander & Els-Marie. Ken har hon alltid stått över. Bortsett från när Ken riktade sin avsky mot Therese. Då var han en riktigt rolig gayman.

Nu kan jag inget annat än att önska Maria lycka till i Gränslandet. Anta utmaningen. Go for victory, maria!
2023-11-02, 21:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Var det inte så att Therese kunde valt Sara i stället för Franz i den eldkampen.

Sara var hon trevliga och snygga tjejen i Charlies lag, där Therese ändå verkade trivas relativt bra. Så hade hon vunnit mot Sara så hade hon kommit till det laget.

Franz var ju hennes bästa vän väl? I alla fall i det laget med Ken och dom... så en seger mot Franz innebar att hon kom tillbaka till sitt första lag UTAN Franz.

Det framstår som ologiskt.

Enligt Therese själv planerade hon köra en läggmatch mot Franz - ”jag skickade gnistor åt fel håll”. Men det som fick henne att ändra sig var att ”Danni nickade peppande åt mig”. Hon började då köra seriöst och göra upp eld.

Med tanke på hur mycket hon ljuger så är väl även det en efterhandskonstruktion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in