2023-11-02, 19:20
Medlem
Enda gång M inte somnade på var på Illharjen i bilen
Citera
2023-11-02, 19:22
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Tror man knappast , då hade dessa ( Maja o Johanna) klöst varandra för länge sedan. Maja är extra ordinär och mycket vacker. Det blir skönt om ett litet tag nu framöver , när Maja återigen kan få lite luft under sina vingar. Så att Maja kan landa i en ny bekantskap och få skratta och ha det trevligt.
Vad händer då? Kommer hon runka av dig? Var du står ifrågan är iallafall tydlig!
Citera
2023-11-02, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag ställer samma fråga igen. På vilket sätt anser du att Maja är fri?

Fröken Hellm*n kan inte anses vara en fri kvinna då hon tills vidare har ett utegångsförbud. Prästen kanske låter självaste Jesus uppenbara sig inom hemmets vardagsrum inför Maja men, då får väl Fröken Hellm*n spader och ser ut som en snevriden hasch-kaka med instuckna granbarr i hasch-kaks-massan.

Att Fröken Hellm*n har utegångsförbud kan jämföras lite med som att sitta i ett fängelse bakom lås och bom ... så fri är hon då rakt inte.

Mvh/
@JokerMannen/
Citera
2023-11-02, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Vet vi vad TT sa eller är det enbart en uppgift från hennes mördare?

Hur känns det att vara världens sämsta människa? Uppgift från mördaren.
Citera
2023-11-02, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Att Fröken Hellm*n är en vacker person säger jag ingenting om.

Men, om hon nu (enligt dig) är en person som är vacker på utsidan så var hon absolut inte vacker på insidan när hon under natten den 16:e Oktober 2022 bar ut ett (mördat) lik ifrån Fröken Janss*n:s lägenhet och sedan därefter skogs-placerade liket och en kort tid därefter befattade sig med lögner i sådan stor utsträckning att hon till sist blev sprickfärdig.

Fröken Hellm*n är enligt dig en person som är vacker på utsidan ... enligt mig är hon absolut svart på insidan.

Hur en person är skapt och ser ut, har absolut ingen betydelse, det som däremot sagt räknas, är personens insida och beträffande Fröken Hellm*n:s insida så är den långt ifrån vacker i ordets mening.

Mvh/
@JokerMannen/

NU är du inne på ett område där ordets rätta mening - det som är allra vackrast hos var och en av oss , djupet i varje människas hjärta , Du är lika vacker som Maja - men dömer henne - det är en synd ..

Jag har träffat Maja en gång ( ca 2 år sedan ) - och hennes ögon ljuger inte. Hennes ansikte ljuger inte ( men - möjligheten är att hon skäms så djupt för att hon känt sig skyldig i detta fallet - så att hon gömt sitt ansikte i förtvivlan , hon behöver lugn och ro nu ) .. jag kommer att känna igen henne även i framtiden om vi möts igen.
Citera
2023-11-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Vi får hoppas på det. Hon sitter säkert och planerar en hämnd på Maja. Eftersom hon själv ändå har erkänt så kan hon väl berätta var de slängt TTs mobil och nycklar?

Jag tror nog att J har mer att berätta nu när hon blivit dömd för mord och inte M.
Citera
2023-11-02, 20:03
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Hur känns det att vara världens sämsta människa? Uppgift från mördaren.
Som svar på det säger M, enligt henne själv:" Vad håller du på med?"

Kanske en bekant fras?
Citera
2023-11-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Som svar på det säger M, enligt henne själv:" Vad håller du på med?"

Kanske en bekant fras?

M hörde inte vad Tove sa till Johanna? J puttade Tove direkt efter kommentaren
Citera
2023-11-02, 21:14
Medlem
sybels avatar
Citat:
M hörde inte vad Tove sa till Johanna? J puttade Tove direkt efter kommentaren
BF: Men det här själva bråket när det blir bråk på krogen så brukar det också bli gap och skrik runt omkring det här bråket. Var det något sånt mellan er? Skrek ni till varandra eller?
M: Nej inte skrek så, eh, men det var väl mer alltså efter dem eller ja Tove hade, eh, vevat färdigt så var det liksom så här vad håller du på med liksom, gå härifrån. Inte så att jag stod och skrek det utan att det ja.
BF: Okej.
F: Vem var det som uttryckte det där vad håller du på med, gå härifrån?
M: Det var jag.
F: Det var du som gjorde det?
M: Mmm.
Citera
2023-11-02, 21:47
Medlem
Citat:
Jag tror nog att J har mer att berätta nu när hon blivit dömd för mord och inte M.
Det tror jag också
hoppas att hon nu berättar allt
Citera
2023-11-02, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det tror jag också
hoppas att hon nu berättar allt

Det hade inte varit fel.
Citera
2023-11-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Hovrätten friade Maja från mord.

Att Maja "kom med nya versioner hela tiden" är en typisk sådan lögn som ni Majahatare sprider.

Maja berättade sanningen i december förra året och den har hon hållit sig till, och ingen har kunnat slå hål på någonting av det hon sagt sedan dess. För hon talar sanning och är oskyldig.

Man får väl skriva vad man vill utan att behöva vara Majahatare i dina ögon? Det finns något som heter att man är neutral om du har hört det? Vidare så skriver man vad som kan vara rätt och vad som kan vara fel.

Om nu Maja berättade sanningen i december förra året varför gjorde hon inte då det från första början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in