2023-11-01, 00:23
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Jag tror ändå starkt på att han talar sanning angående sambon. Fiskaren frågade vid ett tillfälle om han kan filippinska, varpå gäddan snabbt svarade att språket faktiskt heter Tagalog.
Om hon inte är därifrån så måste han ha relativt bra kunskap om Filippinerna, alternativt vara en jävel på att Googla
Mjo, såg det också. Han säger att syrran bor i Motala men att de annars bor i Filippinerna. Så allt talar ju för det.

Han har också jävligt skev avståndsbedömning. Fiskaren ber honom komma och hälsa på, och säger att hon bor i Värnamo. Då säger 300 att han inte vill åka "66 mil" på så lösa grunder, trots att det bara är 24 mil mellan Norrköping och Värnamo.
Citera
2023-11-01, 00:33
Medlem
Hur fan kan han bara vara 37 år? Ingen annan som reagerar på det? Han ser ju ut o vara minst 47… ovanligt idag att se så unga människor se så jävla gamla ut
Citera
2023-11-01, 00:34
Medlem
Keonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Har gått igenom alla med Roland som andranamn i Norrköpings kommun. Söker efter asiatiska sambor. Börjar dock ana att sambon inte alls behöver vara från Asien. Det enda som står i chatloggarna är att sambon "vill åka till Filippinerna". Hon behöver inte vara därifrån.
Nämner inte Sara ett annat namn i telefonsamtalet vid 05:30? (Napp #300)
Citera
2023-11-01, 00:34
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Mjo, såg det också. Han säger att syrran bor i Motala men att de annars bor i Filippinerna. Så allt talar ju för det.

Han har också jävligt skev avståndsbedömning. Fiskaren ber honom komma och hälsa på, och säger att hon bor i Värnamo. Då säger 300 att han inte vill åka "66 mil" på så lösa grunder, trots att det bara är 24 mil mellan Norrköping och Värnamo.
Ja, han lär ta en jävla omväg i så fall.
Citera
2023-11-01, 00:37
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keonet
Nämner inte Sara ett annat namn i telefonsamtalet vid 05:30? (Napp #300)
Nej? Jag hör i alla fall namnet Roland
Citera
2023-11-01, 00:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Nej? Jag hör i alla fall namnet Roland
Ja, han heter Roland och han bor i Norrköpingstrakten. Sara hade inte tilltalat honom med fel namn och Dumpen hade inte skrivit Norrköping om det inte var där. Det är nåt som inte stämmer bara. Sambon kanske inte är skriven på samma adress.
Citera
2023-11-01, 00:43
Medlem
Påstår den senaste gäddan att han är 37 år gammal? Hahahahaha.
Citera
2023-11-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Påstår den senaste gäddan att han är 37 år gammal? Hahahahaha.

Mrkoll m.fl. anger också gäddans ålder till 37 år. Han har glest med hår på skallen. Det blir ofta "åldershöjande". I det fallet med säg tio år.
Citera
2023-11-01, 02:16
Medlem
En tanke slog mig när jag såg senaste gäddan som skamset stod och tittade ner i marken, nämligen att ju fler blivande gäddor som känner till Dumpen men ändå tar risken, desto större risk att en gädda dyker upp med kniv, beredd att mörda om han stöter på Dumpen istället för 14-åringen han hoppades på. Är man medveten om Dumpen och ändå tar risken att förstöra sitt liv totalt så lär det väl förr eller senare dyka upp någon som hugger när det går fel? Eller? Sara och Patrik måste vara på sin vakt. Förr eller senare kanske en riktig galning dyker upp.
Citera
2023-11-01, 02:26
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Det finaste i hela telesexvideon är vid 03:28 när Skurt ber honom att suga av dildon - och mysfarbrorn faktiskt gör det

Hade jag blivit exponerad på detta sätt hade jag endera ställt mig framför tåget, eller flyttat till något kraftigt underutvecklat land i Afrika.
Är man så sjuk och korkad att man beter sig som ni beskriver framför kameran (har själv inte haft modet att se spektaklet) så fattar man kanske inte hur extremt vidrig man framstår bland omgivningen?

Han tycker nog att han såg läcker ut och bara är en skön snubbe?
Citera
2023-11-01, 02:58
Avslutad
Den där pussbilden påminner om Herkko Siponen.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_20231031-203819_Drive.jpg

https://yt3.googleusercontent.com/ytc/APkrFKY8nw_gac5bBGUtczXf9oRlOan9wj9qkS1gyEM_wA=s90 0-c-k-c0x00ffffff-no-rj

Från det ena till det andra. Nummer 240 har skilt sig och flyttat till Järfälla. Eller... Han är åtminstone skriven i Järfälla, hos en Stig och dennes thaifru.
https://dumpen.se/2023/06/18/larare-med-politiskt-engagemang-ar-inte-heller-nagon-bra-kombo-napp-240-helsingborg/

Före detta frun, enhetschefen i Helsingborg, bor kvar i huset på Lerberget i Höganäs och har valt att behålla lärargäddans efternamn.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2023-11-01 kl. 03:13.
Citera
2023-11-01, 03:23
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Är man så sjuk och korkad att man beter sig som ni beskriver framför kameran (har själv inte haft modet att se spektaklet) så fattar man kanske inte hur extremt vidrig man framstår bland omgivningen?

Han tycker nog att han såg läcker ut och bara är en skön snubbe?
Det är en grav social eftersläpning vi talar om här. Det får man nog beakta när man försöker sätta sig in i hur man själv hade reagerat om man såg sig själv i den videon. Kan man göra så på film till ett barn saknar man så mycket självinsikt att man sannolikt också saknar förstånd nog att skämmas över sitt beteende. Folk kanske skrattar åt honom på stan när han kommer och även om det kommer påverka honom så lär det inte påverka honom på samma sätt som det hade påverkat dig och mig. Jag hade aldrig mer satt min fot utanför ytterdörren. Maten hade jag beställt med hemleverans varenda gång. Sen hade jag försökt flytta till Norge så fort det bara är möjligt. Kollat upp allt med bostad och arbete. Tagit första bästa chans. Även om det finns norrmän som följer Dumpen så kan jag ändra mitt namn och utseende så pass att jag inte blir igenkänd. Jag blir dessutom registrerad som utvandrad i svenska register och blir då inte längre sökbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Den där pussbilden påminner om Herkko Siponen.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_20231031-203819_Drive.jpg

https://yt3.googleusercontent.com/ytc/APkrFKY8nw_gac5bBGUtczXf9oRlOan9wj9qkS1gyEM_wA=s90 0-c-k-c0x00ffffff-no-rj

Från det ena till det andra. Nummer 240 har skilt sig och flyttat till Järfälla. Eller... Han är åtminstone skriven i Järfälla, hos en Stig och dennes thaifru.
https://dumpen.se/2023/06/18/larare-med-politiskt-engagemang-ar-inte-heller-nagon-bra-kombo-napp-240-helsingborg/

Före detta frun, enhetschefen i Helsingborg, bor kvar i huset på Lerberget i Höganäs och har valt att behålla lärargäddans efternamn.
Och vem fan är Herkko Spionen? En annan pedofil eller?
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-01 kl. 03:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in